Range Rover Sport SDV8 (2014)
25 fotografiíLand Rover Range Rover Sport
"Menší" ve spojení s modelem Range Rover nelze brát doslova, Sport je velký, rychlý, vcelku úsporný, noblesní a prostorný. Jako kdyby neexistovaly žádné stinné stránky.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
25 fotografiíLand Rover Range Rover Sport
"Menší" ve spojení s modelem Range Rover nelze brát doslova, Sport je velký, rychlý, vcelku úsporný, noblesní a prostorný. Jako kdyby neexistovaly žádné stinné stránky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
dovolim si nesouhlasit. Nejak nemuzu pochopit, proc novinari umoznuji RRS udrzovat si tento pracne budovany status neceho vic nez konkurence. Chapu, ze to autoje ponekud jine, ale pokud se snazite byt objektivni, jsou tam problemy, ktere sice naznacujete, ale do teto kategorie vozu rozhodne nepatri (palubni systemy, pouzita grafika, rozliseni)… btw padla razeni si muzete objednat kovova, ale chtelo by to prozkoumat cenik…
Opravdu si nemyslim, ze by RRS nemel konkurenci. Zejmena v nasich podminkach nebo za situace o ktere otevrene pisete – tedy ze teren to auto proste neuvidi. Uvazoval jsem o nem, nebot, veden gloriolou vytvarenou redaktory vsech moznych medii, jsem mel za to, ze tento vuz je idealni auto. Na den jsem si ho pujcil a zjistil, ze neni… Ano RRS je vyjimecny, ale pouze pokud hodlate vyuzivat jeho schopnosti v terenu. Pokud se do terenu nepodivate, doporucuji se no to podivat z pohledu ceny. SDV6 poridite za cenu srovnatelnou s X5. Obe auta jsem primo srovnaval a oprosten od terennich schopnosti,ktere jsou prome irelevantni a opravdu bych v CR chtel znat nekoho, kdo bude tvrdit, ze je vyuzije. kdyz srovnam obe auta na silnici, pak X5, zejmena s podvozkem professional, je co do jizdnich vlastnosti proste lepsi auto. Nabidne palubni systemy na spickove urovni a srovnatelnou porci mista. Vzhledem k cenove vyhode bude navic mit lepsi vybavu a ve verzi M50d zadupe zde testovany osmivalec do zeme… Tolik jen k primemu srovnani, ja nakonec kupuji kombi, protoze SUV mi krome vzdusnejsiho prostoru na palube, neprinasi nic,po cem bych touzil, a efektak nejsem.