Nejradikálnější škodovka současnosti se začala vyrábět, dovolit si ji nemůže každý
4 fotografieŠkoda Enyaq
V hlavním závodě společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi začíná sériová výroba modelu Enyaq iV. Toto čistě bateriové SUV vychází jako první sériový model značky Škoda z modulární platformy pro elektromobily (MEB) koncernu Volkswagen.
No v česku se moc prodávat nebude. pokud se z něho nestane profilové auto politiků, manažerů a jiných zazobanců. Pro normálního Čecha skoro nedostupné.
a politici a manažeři potřebují něco, co najede podstatně více na jednu nádrž ne nebude nikde čekat na nabití
Předražené
je to močení proti větru, za ty prachy by ji měli dodávat i s dobíjecí stanicí na adresu nového majitele…..
Snad to nebude stejnej papírovej humus jako fabie
může mi někdo vysvětlit co je tak hroznýho nebo nedostupnýho na tý ceně? Vždyť to stojí stejně jako Kodiaq v LK a má to mnohem levnější provoz
Je to dražší než KODIAQ v top výbavě 4×4, ale velikostí je to KAROQ a jen se zadním pohonem a středně velkou baterií. V 4×4 a top baterié to bude bratru za 2 mega, no prostě rodinné vozidlo na krátké výlety a to toho nesmíte mít mos s sebou a jet nedejbože třeba v zimě do hor, to vás zpátky potáhnou na laně.
Co kdyby automobilky udávali dojezd elektroaut s dovětkem „od“ km.
Naplnit ono „až“ hraničí většinou se zázrakem.