Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC (2013)
15 fotografiímercedes-benz m
Může mít velké luxusní SUV (relativně) malý motor? Ano, může, ale tato specifikace sebou nese určité kompromisy.
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
15 fotografiímercedes-benz m
Může mít velké luxusní SUV (relativně) malý motor? Ano, může, ale tato specifikace sebou nese určité kompromisy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Čtyřválec v takovém autě je totální hovadina. Ale dobře každýmu tak, kdo si to koupí.
Přesně tak, auto je těžké a i když nejsem zrovna \“milovníkem\“ dieselů, 6 cylinder je jasná volba, spotřeba a dynamika budou taky někde jinde.
Nechápu důvod proč dát přednost tomuto motoru před šestiválcem… Spotřeba kolem deseti, tak na tom budu s šestiválcem podobně,max o dva výš, horší projev a zrychlení… šedesát tisíc rozdíl, pak není co řešit, tento motor je určitě super v céčku, ale ne v dva a půl tunovém SUV.
Po přečtení Vašeho testu jsem se rozhodl, že nemohu nereagovat. Vaše testy se mi vždy líbily, ale výsledku tohoto testu opravdu nerozumím. Vlastním ML250 Bluetec, se kterým jsem najel již 60000km.
Jezdím většinou svižně? ale s úplně jinou spotřebou než máte vy v testu. Před ML 250 jsem najel 110000km s Volvem XC90 D5 Sport. Mercedes ML je, jak se říká, o minimálně dvě ligy jinde. Co se týká spotřeby, průměrnou spotřebu za celou dobu mám 8,1l/100km. Svižná jízda Praha, Příbram, Orlík, Benešov a po D1 do Prahy v letních měsících znamenala průměr 7,6l/100km. Jízda Praha, Itálie přes Mnichov(3 dospělí a výbava na lyže bez střešního boxu) kdy byla před sjezdem z dálnice v Itálii naše průměrná rychlost 132km/h znamenala průměrnou spotřebu 8,9l/100km. Poslední cesta na lyže do Hintertuxu se střešním boxem a přibližně se stejnou průměrnou rychlostí před sjezdem z dálnice (129km/h) znamenala zatím mojí nejvyšší spotřebu 9,9l/100km.. Spotřeba po Praze (denně cca 80km) je v létě 7,8-8,3, v zimě 8-8,8l/100km. Chtěl bych ještě dodat, že při každém tankování plním nádrž po hrdlo přepočítávám palubní počítač, který za celou dobu lhal maximálně o 0,2l, ale většinou je přesný max 0,1l/100km. U Volva XC90 stejné trasy přibližně stejnou rychlostí byla spotřeba vždy o 2l větší. Moje poslední jízda K.Vary-Praha, průměrná rychlost před sjezdem na Zbraslav byla 99km/h a spotřeba 8,4l/100km. Závěrem chci říci, že k Vaší spotřebě 10l při klidné jízdě jsem se přiblížil s naloženým autem, velkým střešním boxem a myslím si, že s velmi slušnou průměrnou rychlostí. Souhlasím s Vámi, že zvuk motoru opravdu není to pravé, ale na druhou stranu oproti šestiválci nezná tento motor žádnou tzv.turbodíru. Jo ještě bych chtěl dodat, že při jízdě z hor bez boxu jsme s kolegou zkusili max rychost. Do 190km/h se nemusí tento motor za nic stydět a když jsme měli opravdu dlouhou rovinku ukázala GPS 215km/h tachometr 219km/h. Pružné zrychlení je opravdu velmi dostatečné a srovnatelné se starým ML320CDI, se kterým jsem také jezdil. Ano s novým šestiválcem ML 350 Bluetec 190KW a toč.moment 620 se to nedá srovnávat.
to chomed63: diky.