Mazda nechce dvouspojkové automaty
Žhavé novinky o autech
Japonská automobilka se brání zavádění dvouspojkových převodovek a raději se soustředí na vývoj klasických automatů. Jsou prý lepší.
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Žhavé novinky o autech
Japonská automobilka se brání zavádění dvouspojkových převodovek a raději se soustředí na vývoj klasických automatů. Jsou prý lepší.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Co jiného říct, než jen to, že má Mazda pravdu. DSG jsou choulostivé, při rozjezdech \“kopou\“ (špatně odladěný software), jsou konstrukčně složité a co je snad nejhorší, nekultivované a třeba do města nevhodné. Na co si kupovat převodovku, která je svou povahou vhodná jen na dálnice? Mazda rocks !!!!
Mazda opět proti proudu, jestli bude hdm s vícelamelovou spojkou jednodušší lehčí a s menšími ztrátami tak pak jo. S DSG jsem jezdil jen chvilku (6st. v olejové lázni) a nezaznamenal jsem ani jeden problém.