Kvůli černé skříňce zrušil objednávku na Nissan GT-R
Nissan
Také se vám nelíbí, když o vás auto prozradí všechno? Nekupujte si Nissan GT-R.
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Legendy minulosti: Dodge Charger oslnil vizuálem převrhlé lahve a sedmilitrovým motorem
Český závodník vyměnil Škodovku za Toyotu. Teď jede svůj první závod v Maďarsku. Jak dopadl?
Nissan
Také se vám nelíbí, když o vás auto prozradí všechno? Nekupujte si Nissan GT-R.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No tak s dobrou polovinou tohoto článku nesouhlasím. Za prvé pokud Nissan naváže na neprůstřelnost modelů které produkoval do roku 2000 tak o závadách nemůže být řeč. (ehm srovnávat japonce s američanem co se týče spolehlivosti je samo o sobě minimálně hodně optimistické…) Za další nevím proč by takový systém měl být na obtíž…Nissan je vybroušený klenot a je proto zapotřebí do něj neodborně nezasahovat, jen tak bude fungovat 100% a bez závad. Težko někdo s hasákem v garáží přečůrá celou bandu japonskejch inženýrů…A naposled co se týče Vette vs. GT-R, tak mi nikdo nevymluví, že v 7/10 disciplín bude GT-R použitelnější a bezpečnější co se týče jízdních vlastností než Vette + s ním bude stejná legrace…Takže asi tak…:)
Mějte se všichni fajnově!
co se tyce vette vs. gt-r, to je tezky rict. Jsou to dva tabory a kazdy si bude mlit svoje. U me je to jasny pro vette. Je to srovnani neco jako vlak vs. motokara. Jeden proleti trasu uzasnym tempem a neuhne ani o milimetr ze stopy, druhy to zvladne stejne rychle s rozevlatym zadkem. Imho bude vetsi sranda s vette. A co se zvuku tyce tam se muze jit GT-R uplne zahrabat 🙂 a ze je GT-R do beznyho provozu to uverim az v nem nekdo odveze nakup z Kaufu, vette to zvladne 🙂
No nevím…Koukni na Fifthgear. Synovec (tuším) Aertona Senny tam o GT-R docela básní a to jeho vysněný auto bylo údajně od mala Porsche 911 Turbo.
Je jasný, že každej si povede tu svou. Mně šlo hlavně o to, že co se týče pokroku a spolehlivosti v automobilovým průmyslu, tak jsou Amíci těžce po zadu…A mimochodem GT-R má kufr 315l a chci vidět porovnání vette na vodě nebo nedej bože sněhu s GT-Rkem…tolik o použitelnosti 🙂
tak nevim kdo bude jezdit s gt-r po snehu bude jich opravdu malo
No to říkali o Porsche 911 Turbo taky…a kolik jich má nosiče na lyže…;)
Musim souhlasit, sice bych osobne nebyl nadsenej ze mam v aute cernou skrinku, ale pokud prispeje k tomu ze by moje GT-R jezdilo jako vino bych ji myslim prekousl 🙂
A co se tyce porovnani Vette vs. GT-R, moje volba je jasne Nissan. Samozrejme jsem ani v jendom z aut nejel, ale ze vsech recenzi a testu pro me vychazi jako vitez, to je ale otazka priorit, porovnavame tady dve trochu odlisny filosofie. Vette je super-muscle car s brutalnim zvukem, vykonem, driftovaci satan, urcite hodne zabavny auto, zatimco Nissan je spis chirurgicky presnej supersport prospikovanej technologiema do takovy miry ze na silnici porusuje fyzikalni zakony 🙂
Kazdopadne myslim ze neprohloupi ani majitel Nissanu ani Corvetty 🙂
Jou…:)
Zapomněli jste na ještě jeden rozdíl a to je interiér. V GT-R jenuvěřitelně kvalitně zpracovaný,bohužel ve Vette je ve srovnání jako z minulého století..ale obě jsou to SKVĚLÁ auta i když GT-R je asi o fous lepší. (použitelnější,levnější,chválí ho všude a všichni kdo v něm jeli)
Jo jo, to je fakt. Není pochyb o vyjímečnosti obou vozů. Mému srdci je ale bližší GT-R 🙂
GT-R vytezi . Hlavne si treba uvedomit ze auto nebude ridit profi jezdec ,ale ,,obycejnej,, clovek a ten bude s GT-R o hodne rychlejsi.
Přesně tak, to je moje řeč! Přecejen tolik koníků jen na zadní nápravě vette není zrovna pro každého…