Kottás: Auta, která by se měla jmenovat jinak
Toyota GT86
Jména některých aut jsou špatně. Ačkoliv by to asi v žádném z případů nebylo marketingově správně, kdyby bylo po mém, některá auta by se jmenovala úplně jinak.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Toyota GT86
Jména některých aut jsou špatně. Ačkoliv by to asi v žádném z případů nebylo marketingově správně, kdyby bylo po mém, některá auta by se jmenovala úplně jinak.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
..a jsou to zajimave uvahy. 🙂 I kdyz pan redaktor zminuje auta, u kterych myslim jejich nazev vetsinu ceskych ridicu netrapi 😉 Pekne je prirovnani k hranolkam ve fastfoodu- ale asi malokdo si nove auto vybira narychlo az v „šourůmu“ Domnivam se take, ze cesky zakaznik si zatim jeste nevybira sve nove auto podle jeho jmena, ale podle uplne jinych kriterii 😉
tohle napadlo asi každého u Rapida, kde to spojení se Seat Toledo absolutně dorazilo.
já to říkám pořád, marketing by měl procházet pravidelnými toxic kontrolama
Všetky prirovnania mi sedia ako tak ale s LFA robit Supru …tie autá nemaju prachsprosto nic spolocného ani fylozofiu, charakter, povod, zameranie…nič