Karbon-keramické brzdy do 10 let standardem
silniční doprava
Tedy, aspoň na sporťácích a výkonných autech.
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Legendy minulosti: Dodge Charger oslnil vizuálem převrhlé lahve a sedmilitrovým motorem
Český závodník vyměnil Škodovku za Toyotu. Teď jede svůj první závod v Maďarsku. Jak dopadl?
silniční doprava
Tedy, aspoň na sporťácích a výkonných autech.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
co znamená to skoro stejných kvalit? Pro octávkaře jsou už ted ty brzdy co má a ty carbono-keramický naprosto stejný :- )
Neviem co by bolo na tom, keby sa napr.: do Fabie co stoji cca 9600EUR koli brzdam predrazila o takych 5000(300000Skk = 10000Eur) ak pracuju na zlacneni, tak len teoreticky vezmime, ze sa im to podari stiahnut na polovicu.. co je podla mojho skromneho nazoru nerealne.. predrazilo na 14 600Eur..
Parada, to pojde na dracku :):):)
Podle reakce predpokladam, ze v prumyslu a vyrobe se pohybujete dlouho ze?
s tou ucinnosti bych byl opatrnejsi, spravne serizena a poradne udelana ocel je tezky konkurent. Prinos ale bude urcite v neodpruzene hmote, zivotnosti a vadnuti, coz vylozene typek v a8 doceni
jen bych podotknul, že to o čem je tu řeč, je naprosto nepoužitelné v normálním provozu.
pokud víte o této problematice něco víc, rád si to poslechnu…
Především ty brzdy v běžném provozu pískaj a skřípou:)…dále vádnutí brzd je způsobováno okruhem a kapalinou a nikoli jako kotoučem:D. Prostě opět totální marketingový blábol na upoutání na obě firmy a jejich spolupráce. Jediné v čem by tohle mohlo být lepší, že vydrží vyšší teploty a nebudou se kreskách pod levou nohou závodníků tak kroutit.
dík za info…:)
NZ ..tohle ma cenu u cistych zavodaku, kde jsou zaroven lehka kola a dalsi casti neodpruzene hmoty. Samotny kotouc vyresi leda hovno:D. Ale dovedu si predstavit, ze to na nektere lidi bude zabirat. Ovsem ne nadarmo stoji kvalitni kit (brzdice, desky a kotouce + hadice) prednich brzd pres 100k a vyse …
Taky si myslím, že záleží na všech těchto čtyřech komponentech. Např. AP Racing kit jsou opravdu 4pístkové třmeny, pořádný kotouče větraný zevnitř i z venku, pancéřovaný hadičky a v neposlední řadě taky pořádný destičky. Taky stojí kolem 40tis. (přepočet z liber, či eur) a to na malinkou Fiestu ST 🙂