Hyundai Getz (od 2002)
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Korejské vozy zažily v posledních letech výrazný kvalitativní růst. Jedním z prvních hodně dobře hodnocených je konkurent Škody Fabia, malý automobil Hyundai Getz.
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Legendy minulosti: Dodge Charger oslnil vizuálem převrhlé lahve a sedmilitrovým motorem
Český závodník vyměnil Škodovku za Toyotu. Teď jede svůj první závod v Maďarsku. Jak dopadl?
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Korejské vozy zažily v posledních letech výrazný kvalitativní růst. Jedním z prvních hodně dobře hodnocených je konkurent Škody Fabia, malý automobil Hyundai Getz.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Getz přeci již končí…nevyrábí se a v září bude nahrazen Vozem Hyundai I20.
rekl bych, ze toto bude dulezite:
Kde jste: Hlavní stránka >> Starší auta a jejich recenze >> Hyundai Getz (od 2002)
nejdřív to chce promnout očka a až potom psát;)
citam citam a nestiham sa divit..vy tvrdite , ze ma menej priestoru nez fobia…sedeli ste v nom ved tam je viac miesta nez vo fabia a dokonca komfortnejsie nez fabia…v pohode sme boli s nim teraz 4 na dovolenke na 12 dni..plus stresny nosic..isli dve baby..presli sme 3500 km a uplne v pohode.
Souhlas, seděl (a jel) jsem v obou těchto autech a domnívám se, že v Getzu je pro cestující minimálně stejně místa, jako ve Fabii, ne-li více. Kufr je možná o pár litrů menší, ale to nic nemění na tom, že se v Getzu trochu komfortněji cestuje. Zdraví D.M.
Ako ste prisli nato, ze 1,5 CRDi 60kW je nepodareny motor? Ja ho mam, mam najazdene 110tisic a nemal som s nim jediny problem. A spotrebu mam do 5litrov aj v meste. Je trosku hlucny, ale ten 1,4 TDI vo fabii je este hlucnejsii.
Tenhle "nepovedený" diesel mám v accentu CRDi a funguje skvěle. Nedolévám ani deci oleje a vstřikovače, turbo i VT čerpadlo bez chybičky. Pravda, čtyřválec je už o něčem jiném, avšak ve srovnání s 1,4 TDI vždy Hyundai tříválec zvítězí.
..facelift 1.4- po 50 000 km žiadne prasknuté žiarovky, žiadne klepanie zadných brzd, žiadna spotreba oleja…. žiadne problémy- bežný servis…. dokonca mám stále origo letné gumy, aj keď pri 120 km/hod mierne vibrujú…. takže som spokojný, spoľahlivé, príjemné auto…
Jak se do toho vleze bezny clovek se 193cm?
Jsem pomerne skromny, uz fabie je pro me pomerne pohodlna a moc si nestezuju ani v favoritu – kdyz se mi tam podari naskladat, tak uz to taky de. (Ve facku je problem nastup/vystup.)
Máme Getz 1,4(71 kw) od roku 2006 a jsme s ním velice spokojeni.Je denně v provozu a nemám si na co stěžovat. Olej jsem nemusel dolévat ani deci, vždy vydržel od výměny do výměny, žárovky sem za osm let vyměnil dvě, což podle mne není žádná nadměrná spotřeba, vezmu li v potaz, že vlastně svítí díky zákonu o svícení i ve dne po celou dobu provozu, pak vlastně dělá neskutečnou reklamu výrobci žárovek.Za téměř osmiletý provoz jsem vyměnil po šesti letech baterii, obložení brzd a chladič klimatizace, který má nešťastné uložení. Centrální zamykání mne také dvakrát vypeklo. Cestu do Chorvatska a zpět zvládl velice snadno a pohodlně se spotřebou 6 litrů na 100 km. Na Českých silnicích se vejde do 7 litrů. Co se týče antény, pak souhlasím s tím,že zarezne, ale to se zvládne pomocí kleští a občasného odšroubování a promazání závitu. Co mne mrzí je to, že začaly kvést páté dveře. Celkově jsem s ním spokojen a Hyundai se rozhodně nemá za co stydět.