Honda ukázala svou druhou tvář. A (ne)nechala zaburácet nový Civic Type R!

Navzdory očekávané rychlosti vozu jako takového se představení ostrého Civicu blíží zatím spíše zvolna. Nicméně odhalování je v běhu a v rámci něj tu máme vskutku zvukomalebnou kampaň.

Jde o kampaň zaměřenou na představení konceptu připravovaného modelu Civic Type R, která začíná s předstihem před netrpělivě očekávaným uvedením produkčního vozu na trh v roce 2015. Z naší strany opravdu netrpělivě.

Každopádně kampaň se jmenuje „Roar“ (Řev) a prezentuje, jak říká sama automobilka, „odlišnou stránku značky Honda – vyzývající, vítěznou a závodní. Stránku, která je spojena s návratem značky Honda do Formule 1 a s představením nové generace supersportovního automobilu NSX…“

Premiéra NSX je mimochodem také naplánována na rok 2015, ale to jen tak bokem. Nový Civic Type R je v komunikaci značky označován jako „závodní vůz pro běžné silnice“ a měl by být v porovnání se svými předchůdci nejextrémnějším modelem. Co naznačuje i video.

„Roar“ startuje třicetisekundovým filmem, ve kterém nový Civic Type R Concept „rozráží“ model Civic, ze kterého vychází. S narůstajícími otáčkami a řevem motoru se vůz v prostoru moderní umělecké galerie přemění ze standardní bílé Hondy Civic na charakteristický červený Civic Type R Concept v závodní garáži, který je připraven vyrazit na trať. Klip „Roar“ režíroval Mitch Stratten, bude doplněn tištěnou a on-line bannerovou kampaní.

A ještě poznámka ke zvuku auta, Honda férově podotýká, že vzhledem k tomu, že vývoj Civicu Type R stále probíhá, rozhodl se produkční tým v klipu použít zvuk závodního speciálu Civic z Mistrovství světa cestovních vozů FIA WTCC. Skutečný zvuk Civicu Type R tedy nadále zůstává tajemstvím.

20.6.2014 11:23| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.
TOPlist