Citroen C5 Break 2.2 HDI Exclusive

22 fotografiíCitroën C5

Stojí dvě turba a nejlepší jízdní komfort ve třídě za milion korun?

Diskuze

29 komentářů

    Mario

    Dobrej článek a s jeho závěrama naprosto souhlasím. Citroeny dávají smysl jako levná auta s lepší výbavou než konkurence (C4 vs. Golf, například), ale francouzský kombík za cenu trojkového bavoru, to je fakt moc…

    Lovap

    No a? Porovnaj si veľkosť auta. Pravda je, že interiér nestojí za moc. Vlastne ani nie celý, ale iba stredová konzola (podľa mňa). Predfaceliftovaná verzia mala stredovú konzolu krajšiu, lepšie korešpondovala s celkovými tvarmi vnútrajšku. A, náhodou, mne sa ten gotický oblúk dosť páči. Ja mať prachy, úplne kľudne by som to kúpil. Na športové zvezenie sú iné autá a ja rozhodne uprednostním pohodlie pred športom.

    David

    Já ne, za milion už máš trojkovou řadu velice slušně vybavenou.

    koska

    Jo a srovnávat C5 s BMW 3, to byl vtip, že jo? To bych mohl napsat, že to mám za ty prachy raději 20 skůtrů, a slušně vybavených. Trojka patří úplně jinam. Myslím, že C5ce se trojka vejde do kufru… Samozřejmě, že na okruhu by C5 pohořela a trojka měla navrh, ale žijem ve městě a pokud máš rodinu je trojka trochu nepraktická. Jo pokud nejde o image. To se v ní klidně mačkej a machruj, že máš BMW. Ikdyž BMW je BMW od 5 nahoru. Zpátky ni krok!

    kodak

    Suhlas. Okrem toho tuto rezenziu povazujem za znacne tendencnu… Koncernu sa evidentne dobra starostlivost o novinarku obec vypláca.

    Elsin

    Teď se dá za 430 tis. bez daně koupit docela slušně vybavenej základ (1,8i 127k, 9 airbagů, vzduchový podvozek,aut.klimatizace,…) To si myslim, že je daleko lepší volba, ne??Myslim, že tohle auto za 2 a půl krát větší cenu nestojí

    david3658

    Neviem, čo všetci mate s tou veľkosťou auta,len to zbytočne prekáža v mestach a na sídliskách. Ak by som chcel veľke auto tak kupim od deda volgu a to bolo veľke auto…

    jaykay

    no tak si zkus treba do Nissanu Micra narvat rodinku s kocarem a cestovni postylkou (:

    mr.another

    Chlape, nauč se počítat! 430tis + 19%DPH je bezmála 512tis…

    A co se týče bavoráků, podívej se do posledních TÜV testů a uvidíš jak tam 3 až 7 letý bavory atakují poslední příčky spolehlivosti. HA HA HA!

    Nick

    jen tak ze zvědavosti,když bych si dal vzduchový podvozek na maximální výšku,mohl bych jet po dálnici nebo by to jako u jiných značek bylo omezeno např 30km/h???

    Beaumont

    Kdepak po dálnici, nejvyšší poloha je tzv. servisní a auto v ní prakticky nepéruje, takže lze jet nanevjvýš velmi pomalu. Jinak C5 jsem řídil jen kousek (byl to starý dobrý 2.0 HDI) a musím říct, že s polohou sezení (mám 192 cm a přes 100 kg), řazením ani sedadly jsem neměl sebemenší problém a vnitřek C5 se mi vysloveně líbí. Jasně, není to žádný dravec… Ale možná je to tím, že jsem na Francouze zvyklý a mám je rád.

    C5ka

    Najvyssia servisna poloha funguje do 10km/h. Druha najvyssia poloha funguje do 40km/h. Potom je normalna poloha. A nakoniec je znizena parkovacia poloha, ta tiez funguje do 10km/h.

    gggg

    Musim sa priznat, ze niesom niesom fanusikom ani C5 ani Passata…,ktoreho Pan redaktor spomenul ako zalty klinec clanku na konci…no nemozem si pomôct ale mam ten pocit, ze tymto poslednym odstavcom clanku si redaktor pekne poklakol pred pr*del importera VW do CR, odoma rukami ju roztvoril a potom do nej cely vliezol…tak to vidim… 🙂

    Charles

    Fakt inteligentní příspěvek… Srovnávat testovaná auta s jinými je podle mě normální a užitečná věc. A navíc, pokud vím, je Passat v ČR dlouhodobě nejprodávanější auto ve střední třídě, tak se ke srovnávání přímo nabízí…

    PS: Nejsem fanda VW;)

    mr.another

    .. ale uznej, motor s krouťákem 370Nm při 1500 ot/min, zrychlení tohohle obra z nuly na sto za 8sec a spotřeba 6litrů/100km, to zní jak z pohádky.

    ...............

    "Lojzo" trojkový bavor je o třídu níže, je to nižčí střední třída, C5 je střední třída – tj. pětkový bavor !!!

    jazdec

    toto je najnudnejsie auto ake ste tu testovali. Dotoho staci sadnut a clovek je hned o 35rokov starsi… hroza

    mr.another

    honziku, tak si kup trabanta, abys cejtiljak ti drkotaj zuby 🙂

    jazdec

    Dnes je 12.4. 07,,, Tento nezazivny citroen je tu uz od 6teho.. Kedy bude test lexusu LS na ktorý sa tesim a ktory ste vraj mali v rukach ??:)))))

    Aja

    Mega za tenhle citroen je třeba dost ,ale dostanete za něj docela slušné auto .Sám sem ho vlastnil sice sedan a benzín ,ale to je fuk . Neměl jsem žádný problém s řadicí pákou dráhy byly v poho. ani s ovladatelností . Prostě pohoda auto . Poruchy žádné vlastnil sem ho dva roky než najel do mě kamion. Já v poho ,ale auto na odpis.Další auto jsem koupil na velmi dobré testy a rady autobazaru a servisu .VW PASSAT. Nevím proč tyhle auta tak chválí já spokojen nejsem . Spolehlivost nic moc už mě dvakrát vypek . pohodlí podpruměr . Motor hlučný . Interier o známku lepší,ale bez nápadu ale to tak vše na jeho chválu.Vracím se k Citroenu. Mám takový nepříjemný pocit že si tady Německé automobilky platí testy a vše co se týká aut.

    koska

    Myslím, že jsem ještě nikdy nečetl více "nenávistný" článek. Citroeny a C5 hlavně, je auto, na které si člověk zvyká déle, ale když si zvykne, nechce jiné. Na Passata jsem, ještě nikdy neslyšel chválu od lidí co si ho koupili. Myslím, že závěr článku byl silně neprofesionální a velmi neobjektivní. Auto myslím, nazprosto ztratil nadhled. Skoro to vypadá, že má služebního Passata…. To je taky důvod, proč je to nejprodávanější auto střední třídy. Je to holt služebka. Myslím, že VW hodně investule do novinářů.

    DOKTOR

    Ne nadarmo se říká,že kdo okusí Citroena s hydropneumatikou, nechce jiné auto.Za dobu 10 let mám druhou Xantii, momentálně 2.0HDI, a až překročí hranici 350000 km(momentálně ji k této metě schází už jenom pár tisíc km,jenom běžný servis a výměna spojky při 200000km) určitě si pořídím C5 2.2HDI,a za výrazně nižší cenu ojetiny oproti konkurenci..A ještě k té spolehlivosti, zkuste se podívat, jak hezky si stojí opěvovaný Passat oproti Xantii v TUV testech?

    Mně stačí pár km v aute VW koncernu, a už se nemohu dočkat až si sednu do svého Citrouše.

    Peter

    Mám Citroen Xantiu niečo vyše roka a som maximálne spokojný!Presne ako sa tu už píše povozím sa v aute nemenovanej značky a už ledva čakám kedy si zas zasadnem za volat môjho citroenu.A to som mal aj japonca aj nemca, Xantia je prvý francúz. Uplne som podľahol hydractivu ,ktorý mám v Xantii a nič "horšie" už ani nebudem v budúcnosti kupovať. Takže C5 jasná voľba!!!

    Ing. Lhotský

    Dobrý den všem,
    s tímto vozem jsem začal často jezdit (v práci na mne propadlo po odchodu nadřízeného).
    Auto má nalítáno 258.000 km a tak dobře se mi zatím s jiným autem nejezdilo (jezdil jsem v Octavce, Superbu, P407, Pašíkovy, Laguně, BMV5 a Mondeu).

    Autorovi snad někdo zaplatil, aby napsat tak neobjektivní recenzi.

    Pozn.: V praci máme i 2.0HDi 100kw a motor se mi zdá snad ještě lepší :).

    Bulhar

    Prostridal jsem nekolik aut, zacinal jsem Skodou, pak nasledovaly Lada, Favorit, Passat Variant, Audi 100, Mazda 626, Dodge Neon aj. Ale az jsem poridil Citroen Xantia 2.0 Hdi na hydraulice (nikoliv mylne uvadeny vzduch) a spotrebou 4,5 l nafty pri cestach s rodinou na dovolenky k mori jsem poznal , ze se da i dlouho cestovat bez unavy a bolavých zad. Nyni mam C5 taky 2.0 Hdi combi, obrovsky kufr max pohodli. Zadny tvrdy sportak typu BMW, VW …. uz nikdy nechci. Například jizda v Octavii I. 1.9 Tdi je jako na zebrinaku. Tvrda a hlucna od motoru.
    P.S.
    Autor clanku snad v C5 nikdy nejel a napsal jen dojmy co zaslechl v hospode.

    K. Tašev

    Seznám německých aut které, z hlediska
    spolehlivostí jsou horší než Citroen C5 i když některé jsou až dvojnásobně dražší.
    Seznam je výtažku z TÜV SÜD (německá tabulka spolehlivostí aut). Statistiky TÜV vznikají každoročně na základě výsledků technických kontrol. Do tabulky se dostanou jen vozy, kterých se dostavilo k technické prohlídce TÜV minimálně 10 000! Celou tabulku najdete zde: http://static.autoweb.cz/img/download/tuv_tab2.jpg

    6-7 let staré auta (čím více bodů, tím hůř):
    ____________________________________________
    Model: ____________body:
    Citroen C5 ________13,2___!!!
    Mercedes A-Klasse _13,2
    Mercedes S-Klasse _13,3
    Mercedes SLK ______13,3
    Audi TT ___________13,5
    VW New Beetle _____14,0
    BMW 5 _____________14,3
    Mercedes E-Klasse _14,4
    Ford Mondeo _______14,9
    VW Passat _________14,9
    Opel Astra ________15,4
    VW Lupo ___________15,6
    Audi A6 ___________15,9
    BMW Z4 ____________16,1
    Opel Vectra _______16,9
    Mercedes CLK ______17,4
    BMW 3 _____________17,6
    Mercedes C-Klasse _18,5
    Opel Zafira _______18,9
    Opel Corsa ________19,5
    VW Touran _________20,3
    BMW X5 ____________20,6
    Mercedes M-Klasse _21,1
    VW Polo ___________22,6
    VW Sharan _________29,0

    Chtěl by se další tupec ještě něco zmínit o trojkového, nebo pětkového \“Bavoru\“ a vůbec o nějakou další sra.ku z německých řad?

    je to fajn auto, ař si říkaj co chcou

    je to fajn auto, ař si říkaj co chcou

    Ján Miklas

    práveže 3-jka bavor je auto strednej triedy (ani ja to nechápem)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist