autoweb.cz > Volkswagen > Volkswagen: showroom podle nových pravidel
Volkswagen: showroom podle nových pravidel
Prodejní místo jako neosobní hala s jedním ukázkovým autem, poloprázdnými stojánky na katalogy, pomačkanými ceníky, starými časopisy na dávno nemytých stolcích a prodejci v upocených polokošilích? Možná kdysi, kdesi… A nikdy u VW!
U Volkswagenu byla, je a bude situace vždy jiná, tady se odjakživa hleděla na špičkovou kvalitu ve všech směrech, a teď jde značka ještě dál.
Společnost NH Car v Praze na Strahově otevřela nový autosalon, značka Volkswagen rozšiřuje svou síť a nový autosalon je prvním v České republice, který je postaven v nové architektonické podobě takzvaného „Modulárního konceptu Volkswagen.“
To je norma, která platí pro obchodníky Volkswagen po celém světě od roku 2010. Vychází z minimalistického pojetí architektury, jehož základem jsou jednoduché tvary kvádru. V prostředí vytvářeném neutrální a funkční architekturou tak prý vystupuje přirozeně do popředí nabízený produkt a značka.
Filip Rakovan
DOPORUČUJEME: Velký test Volkswagen Golf R