Za Räikkönenovu kolizi může výrobní vada

Během 8 000 km se McLarenu nic takového nestalo.

Juan Pablo Montoya je přes všeobecné očekávání spokojen s pátým místem v kvalifikaci.“Myslím, že jsme odvedli dobrou práci a vše šlo v nové kvalifikaci hladce,“ řekl Montoya. „Jsem překvapen, že jsme skončili tak vysoko, protože to díky nedotáčivosti pro nás nevypadalo moc dobře v počátečních fázích. Myslím, že pro závod máme dobrou strategii, uvidíme.“McLaren však nevstoupil do prvního závodu nejlépe, Kimi Räikkönen totiž havaroval a bude startovat poslední.“Není moc co říct, je to velké zklamání nezajet jediné měřené kolo,“ řekl Fin. „Tím spíš, že jsme měli dobrou strategii a určitě bych skončil mezi nejrychlejšími.“Na vině je selhání zavěšení zadního kola způsobené výrobní vadou, podle slov Rona Dennise navíc není nastavení Juana Pabla Montoyi ideální.“Po tisících testovacích kilometrů je těžké se s tím vyrovnat,“ řekl Dennis k Räikkönenově poruše. Během 8 000 km se McLarenu nic takového nestalo.

Tomáš Richtr

11.3.2006 3:55

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist