vlhky-sen-majitele-skody-octavia-rs-2-0-tdi-levny-tuning-motoru.jpg

Vlhký sen majitele Škody Octavia 2.0 TDI – levný tuning motoru!

Škoda Octavia

Necelých čtyřicet koní navíc za pár minut, bez nutnosti montáže čipu nebo nějakého jiného zařízení? Tohle budou opravdu veselé a šťastné vánoční svátky!

Diskuze

16 komentářů

    piter

    Hezký pokus o reklamu. Nejlepší ladič TDi motorů je http://www.tdifun.cz za poloviční cenu provede špičkovou úpravu i s měřením na brzdě v Českém Těšíně

    MK

    autorovi článku vyčítáte pokus o reklamu, a sám tak činíte 😉

    Alexandr Podskalsky

    Četl jsem zde, že:
    Během chvíle pak máte pod kapotou o 39 koní a 73 newtonmetrů víc. Výsledné parametry tedy jsou 194 koní a 401 Nm
    Asi si to špatně pamatuji, ale myslím, že sériová RS TDI má 183 koní a 380 Nm,
    takže by po úpravě měla mít 222 koní a 453 Nm.
    Nebo se pletu?

    MM

    Jde skutečně o zvýšení výkonu?
    Pokud se nevymění žádná hardwarová komponenta motoru, jde asi spíše jen o hru s čísly.
    Osobně si myslím, že vůbec nezáleží na nějakém čísle, které napíše výrobce nebo úpravce automobilu.
    Jezdil jsem s několika Š. Feliciemi 1.6 MPi (55 kW dle výrobce) a také jsem jel s několika F. Escorty 1.6 16v (66 kW dle výrobce). Subjektivně lepší výkon měla každá z Felicií než kterýkoliv z Escortů. Tedy při snaze o akceleraci mělo u Felicie zrychlení subjektivně rychlejší nástup, a to nejen v nižších otáčkách, kde má osmiventilový motor větší sílu. Při předjíždění bych raději seděl ve Felicii (pominu-li ostatní „kvality“ automobilu).
    Jak známo, VW udává obecně spíše nižší hodnoty výkonu, než skutečně motor má. Naopak některé značky to dělají obráceně.
    Také je asi rozdíl v dalších komponentách – spojce, převodovce, výfuku, filtrech, palivových čerpadlech, pneumatikách atd. Nevím, jak moc se toto do měření výkonu zohledňuje.
    Pokud dojde k číselnému i subjektivně pozorovatelnému nárůstu výkonu, půjde asi o ukrojení z výkonové rezervy, kterou výrobce ponechává kvůli životnosti motoru a jeho chování v extrémních podmínkách a situacích.
    Proto myslím, že je lépe koupit výkonnější vůz, než méně výkonný upravovat.

    Martin

    Tieto motory sa už bežne robia na 215 – 225 – 450 – 480 nm ……
    Pravdepodobne článok o RS tdi a parametre bežnej 150 ps verzii ( pretože tá sa robí skor na 194 PS a 401nm 🙂

    PepaSFI

    otázka je jak by to zrychlení vycházelo při skutečném měření, subjektivní pocit je ovlivněn i zvukem, vibracemi a celkově chováním auta. A taky jde o osobní preference, někdo se spokojí s lepšíma číslama v tabulce a někdo bude jezdit podřadným ale zábavným šmejdem a bude se těšit z každé jízdy do práce protože to holt má jinak.
    A samozřejmě že takové úpravy výkonu jdou na úkor rezerv, jednak těch životnostních které ale bývají dostatečné, a pak taky z rezerv jaksi kulturních. Moderní přeplňované motory mají elektronicky vyladěné parametry na uživatelskou přítulnost. Aby se s tím prostě dalo normálně jezdit. Ten motor teoreticky má rezervy na dvojnásobný i větší výkon a není problém na sportovní použití ho tak naladit. Jenže bude mít takové křivky výkonu a točivého momentu že normální řidič z toho po pár kilometrech uteče protože bude pořád řadit a furt bude pod nebo nad otáčkama kde to funguje. Proto se to programově zpřítulní. A v tom je rezerva kam se dá jít. Když se to nepřežene tak to ještě půjde používat ikdyž se asi projeví nějaká ta špička. Ale to je vlastně to po čem takový naftový jehovista touží. Ten kopanec turbozátahu.

    Ted

    podle mnoha informaci z internetu je to cisty podvod. Pres diagnostickou zasuvku se upraveny soft nahrat neda a kontrolni mereni na brzde byva pomerne zajimave 🙂

    ale kdo chce kam…

    Magister

    Hlavně je to nesmysl. Člověk předně přijde o tovární záruku a hned pak při prvním připojení na testovací stolici v servise je průšvih… protože to nebude fungovat a s nějvětší pravděpodobností softwarové úpravy vrátí do původního stavu.

    Antituner

    Jen si ty svoje tédéíčka všichni načipujte, totálně si tím vymrvíte auto. Když pominu, že na to ten motor není dělanej a budu brát, že se jako nic nestane a nebudu vidět všechny ty propálený písty, tak to auto na to nemá dělanou spojku, chlazení, převodovku ani brzdy. Takže aby tahle úprava dávala smysl, musíte se pak stejně do auta vysypat za další prachy. Kupte si raději něco silnějšího rovnou z továrny. Octavia RS má sice výkonnější chlazení a mazání, ale stejně tenhle výkon spolehlivě nedá. Ale co. Vy si to teď načipujete, pak vám to začne žrát olej, tak to naleštíte a hodíte do AAAček. A koupí si to nějakej jinej jouda.

    Oskar P.

    Těchto časopisů mám pěkný štos. Je zaměřen na auta s dieselem. U řady aut tam při testování měří pro porovnání současně i výkon motoru. Octavia TDI tam dosahuje neuvěřitelné výkony, navíc i přes 20kW. A tak je to i u řady jiných. Takže odbrzdí mi auto před tím a potom po úpravě? Asi ne. Co není doloženo je nedůvěryhodné. A, kdo sleduje testy aut předkládané novinářům, může lehce zjistit, že tak je to i u řady zejména Škodovek. Třeba i u té testované 1,2 TSI. Naměřeno 92 kW místo 77 kW. Takže, kde mám záruku, že mnou koupené auto Škoda bude taková jezdící hvězda, jako to testované?

    Pavel

    Dokázal by někdo vysvětlit, když mám novou Octavii 110 kW s 5-ti letou zárukou a do 150tis. km ?

    Jak se potom na to v případě problému budou tvářit v autorizovaném servise ??? Proč firmy nabízející se tyto služby de facto o zárukách u nových automobilů nikde nehovoří ???

    PepaSFI

    stručně řečeno- TO NEŘEŠ! Chceš mít hustokrutě vočipovaný TDI? Tak se neptej na záruky. Samozřejmě až to zakuká tak ti nikdo nic nedá. Ale to se řeší jinak, jak už zmínil někdo výše. Jak to začne vypadat podezřele, pryč s tím. Ono si to kupce najde, možná bude i šťastnej že to je vočipovaný a nemusí nic shánět.

    Oskar P.

    Vyprdněte se na to. Za ty peníze si nechte na válcích změřit výkon. Třeba budete překvapen tím, že máte v pohodě u toho nového auta 130 kW. Bude se vám o hodně lépe spát.

    Honza

    článek je o verzi 110kW, ten blbej obrázek mate 🙂

    lancar

    Autore nadpisu podívej se, jsi počůraný.

    Články s debilními nadpisy už nečtu.

    Novináři už neumí upoutat potenciálního čtenáře k přečtení svých (bez vlastního rozumu) opsaných článků.

    Přečetl jsem jen komentáře k „vlhkému“ článku, normální lidi jsou naštěstí rozumní a zkušení a docela pěkně zaplivali píšícího papouška. Tečka.

    S7rny

    Už pár lidí se přesvědčilo že BSR nesplňuje to co slibuje … :-/ V ČR jsou mnohem lepší úpravci …

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist