titulka-39-352x198.jpg

Toyota zůstává nejhodnotnější automobilovou značkou světa

Toyota

Nejhodnotnější automobilovou značkou zůstává vedoucí světový propagátor hybridních pohonů Toyota s hodnotou 30 miliard dolarů. Nejhodnotnější značkou světa letos zůstává internetová firma Google a druhé místo patří opět Apple. Na třetí místo poskočil Amazon, který předstihl softwarový gigant Microsoft....

Diskuze

0 komentářů

    Zpět na článek

    Čtěte dále

    Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

    Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

    Chyba: Email není ve správném formátu.
    OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

    *Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

    TOPlist