Tenistka Šarapovová to dala dohromady s Porsche

Chcete se stát mediální tváří známé automobilky? Stačí líbivá tvářička, dokonalá figura a nejvyšší místa v žebříčku WTA.

Její jméno není neznámé, tedy ve světe tenisu a modelingu. A cukrářství. A elektroniky. A sportovního oblečení. A hodinek… Tenistka, která vyhrála Australian open, Wimbledon a další grand-slamové turnaje a byla světovou jedničkou (dvojka také není k zahození), se kromě pobíhání po kurtu a korzování před objektivy rozhodla prosadit na trhu se sladkostmi pod vlastní značkou Sugarpova. Plus je tady propagace značek Tag Heuer, Nike a Samsung…

A nové také s automobilkou Porsche a to je také důvod, proč se o této dámě zmiňujeme na Autowebu. Ne Walter Röhrl, ne Sabine Schmitz, ale právě tenistka Šarapovová se stala prvním celosvětovým ambasadorem značky Porsche v historii automobilky. A proč ne, kdo by se chtěl dívat na žoviálního dědka – byť řídil a testoval asi všechna moderní Porsche, či baculatou Němku, když je tady (minimálně optikou dnešních marketingových specialistů) atraktivnější postava.

Co přesně lze od spojení Porsche a Šarapovové, kromě svůdných fotek, čekat, zatím nevíme, (máme podezření, že asi nic moc). Co čeká od spolupráce tenistka je asi jasné – novou 911 jako služební auto a k dvaceti milionům dolarů, které si ročně díky reklamě už teď vydělá, nějakou tu zlatku navíc.

Autoweb.cz

24.4.2013 8:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist