Škoda Octavia RS 230 (2015): výkon nakonec „jen“ 230 koní, ale k nim i samosvor
2 fotografieŠkoda Octavia
Výkony atakující hranici 300 koní nejsilnější Octavia nakonec nedostala, poměrně příjemné je však zjištění, že se mezi předními koly modelu RS 230 zabydlel samosvor.
že by si konečně vytáhli hlavu z prdele a u svých rychlejších vozidel začali myslet sportovně aby polichotili i lidi, kteří nejsou odvařený z rádoby sportovních domácích vozů? samosvor je veliká cesta dopředu v jízdních vlastnostech. bohužel se obávám, že samosvor není pro obyčejné netrénované řidiče (což typický manažer ve fleetovce prostě je) v krajních situacích spásou. spíše s tím skončí ve škarpě, akorát ne na vnější ale vnitřní straně zatáčky. ještě dát do hajzlu vibrátka, pořádný výfuk, sání, nepřehnat to s velikostí kol aby se neposrala dynamika a třeba to bude i fajne
Souhlasím, ještě pryč zvuky z repráků a pořádný laděný výfuk a za mě adaptivní podvozek (ideální na naše cesty) a bude to zajímavé auto.
K čemu prosím Vás samosvor, stejně je vhodná maximálně na cestu podálnici, motor uložený před přední nápravou (ŠPATNĚ), zadní převis jako Kr*va (ŠPATNĚ), atd atd, hraje si na co nemá, zlatý Golf GTI (ze kterého právě tu techniku vzali a jen nafoukli karoserii)