Škoda Felicia v jedné z nejlepších českých reklam: Připomeňte si, jak visela za dveře

Reklamní oddělení automobilky demonstrovalo pevnost karoserie vozu jeho zavěšením za otevřené dveře.

Foto: Škoda

Škoda Felicia se řadí k nejoblíbenějším autům na našich silnicích a jednoznačně se řadí k nejdůležitějším autům, jaká v České republice kdy vznikla. O tom svědčí i stále vysoký počet exemplářů v rukou spokojených dlouhodobých vlastníků.

Když v roce 1994 přišla na český trh a nahradila podobně oblíbený Favorit, mladoboleslavská automobilka ji propagovala jako výrazně aerodynamičtější a technicky pokročilejší, než byl její předchůdce. K tomu dopomohl i dřívější přechod do vlastnictví německého koncernu Volkswagen.

Pod kapotou se zprvu objevila trvanlivá a ekonomická zážehová čtyřválcová třináctistovka o výkonu 54 koní. Nejvýkonnější benzínovou motorizací se při modernizaci v roce 1996 stala šestnáctistovka o výkonu 75 koní. K dispozici byla i vznětová devatenáctistovka o 68 koních.

Nový model dostupný ve čtyřech stupních výbavy zároveň nabídl řadu nových prvků jako ABS, posilovač řízení a jiné.

Felicia však šokovala dobou reklamou, v níž automobilka ukazovala pevnost nového modelu. Škodovka totiž byla zavěšená nad propastí pouze za otevřené dveře, čímž se propagační materiál zařadil mezi nejznámější reklamy na česká auta. A vy si ji můžete oživit právě teď.

8.11.2018 2:00| autor: Lukáš Volšický
Více o tématu: ŠkodaŠkoda Felicia

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist