Novitec Rosso 458ITA jede do Ženevy

Na autosalonu v Ženevě spatří světlo světa řada novinek vyhlášených úpravců a Novitec Rosso bude jedním z nich.

Tentokrát se Novitec Rosso vrhnul na Ferrari 458 Italia. Karoserie byla doladěna v aerodynamickém tunelu ve Stuttgartu a úpravce nasadil řadu nových lehkých, přitom pevných karbonových dílů. Vůz dostal jiný přední spoiler, křídlo, průduchy, ale i kryty zpětných zrcátek, vše vyrobené z uhlíkových vláken.

Ze stejného materiálu je nyní také kapota a zadní difuzor. Disky předních kol mají 21, zadních 22 palců a obouvají na zakázku vyráběné pneumatiky Pirelli PZero o rozměrech 255/30 respektive 335/25. Úpravou prošel podvozek, který je vybaven výškovým nastavením. Díky tomu lze zvýšit světlou výšku vozu pouhým stiskem tlačítka o 40 mm, což se hodí při přejezdu zpomalovacích prahů.

A proč to všechno? Přepracováním samozřejmě prošla i pohonná jednotka, která má nový software v řídicí jednotce a díky němu výkon 609 koní při 9100 ot/min. Došlo také ke zvýšení maximálního točivého momentu na 569 newtonmetrů. K dispozici je od 5400 ot/min.

Osmiválec o objemu 4,5 litru má modifikované sání z uhlíkových vláken a výfuk, jehož zvuk lze upravit pomocí tlačítka na volantu. Vůz zdobí tři koncovky. Potrubí je vyrobeno z materiálu Inconel, který se používá ve formuli 1. Díky tomu se podařilo dosáhnout vysoké pevnosti a současně snížení hmotnosti o 21 kilogramů.

25.2.2011 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist