nejlepsi-a-nejhorsi-ojeta-auta.jpg

Nejlepší a nejhorší ojetá auta

Škoda Octavia

Uvažujete o koupi ojetého auta? Zjistěte, jak svoje peníze investovat co nejlépe.

Diskuze

103 komentářů

    sfg

    To je seriozni clanek nebo koncernova reklama

    qwe

    Huh, nevěděl jsem že Ford, BMW nebo Honda patří do koncernu 😀

    Né vážně, francouzi mají hroznou spolehlivost, zrovna teď se nám sype Laguna.

    strojař

    Dcera s L2 v naftě jezdí asi 3 tkm/měsíc,auto se nesype,poruchy nula,údržba vč. vým. oleje po 15tkm,kvalitní nafta,slušné zacházení, prům. rychlost je za asi 5 tkm 82km/h, spotřeba 6,1…Znám lidi,kteří zničí cokoliv.Současné auto je globální skládačka a je fuk,odkud.Pak je šrot C3 Picasso a P 207 z Trnavy?.Takže další debilní článek.Soused měl A6,do roka vyměněno v záruce vše,co se dá měnit. Auto bylo víc v servisu než na silnici.Napíšeme,že A6 je šrot?

    chytrak

    to ze se nejaky auto nedoporucuje, nezname ze se bude kazdy kazit, nybrz jde o miru rizika. A o te A6 se to docela vi ze to neni buhvijaka spolehlivka.

    Morák

    Golf a Octavia s BENZÍNOVÝM motorom je takmer nezničitelná ?? nie nááhodou s DIESLOM ????

    ?

    Nie, co je na tom k nepochopení? (nápovšda: dieselový motor je složitější = je tam víc součástek, které se mohou rozbít)

    Setcom

    Skus si koupit Octavku v 1.6-nedoporucuju. Jezdim s ni a katastrofa,slaby motor na tak velky auto a zere kolem 9 litru. SPis ten nesmrtelny by mel byt TDI

    _

    záleží jakou 1,6. ANo, tak s 55 kW je slaboučká, 75 kW v pohodě a na krátký trasy + po městě se vejde spotřeba do 8 l

    ?

    Jako je pravda, že staré jednoduché TDi má něco do sebe – díly se seženou všude za hubičku a opraví to každý Lojza. Ale u těch nových, bych si tak jistý nebyl.

    Každopádně když porovnáš jakékoliv TDi s atmosférickým benzínem, tak je životnost jasná.

    strojař

    Lojzo, to o těch TDI asi dost málo víš.

    ?

    Ale božíčku, přestaň plkat a aspoň se pokus mi to vyvrátit chytráku

    Richard

    1] Zdravim, BMW řady 3 E46 urcite vyse zminenymi vlastnostmi neodpovida, to platilo pro radu e21,e30,e36.

    2] Verze 328 se podle me po faceliftu urcite nedvyrabela.

    3] Nechapu,proc striktne davat prednost autu po faceliftu.

    4] Nechapu, proc se vyhnout vznetovym motorum s rotacnim cerpadlem [pred fl].

    5] nasekat v tak kratkem odstavci tolik chyb me zvlast na autowebu mrzi.

    karel66

    Jezdím nejhorší volbou ? Měl jsem Peugeot 405 TD , podle referencí a statistik pojízdnou katastrofu , kupoval jsem ho se 150000 km na tacháku a bez jediného problému jsem s nim najel dalších 200000 ! Každý den , za jakéhokoliv počasí mě dovezl do práce , sjezdil se mnou po dovolených půlku Evropy , nakonec jsem ho prodal a jezdí spolehlvě dál . Na to jsem si pořídil od stejného výrobce model 406 hdi a zase spokojenost , tichý , spolehlivý a pohodlný vozidlo . Buď já mám neobyčejné štěstí , nebo Vy tom v článku chyby .

    steve

    Tak statisticky (a z těch je dělán článek) jste měl štěstí. Mě ovšem mnohem víc mrzí až přílišná stručnost onoho článku. 1. nepíše se tam stáří aut 2. jaký motor do toho auta, ono totiž i tam volba rozumem při špatně zvoleném motoru může být klidně horší než nejhorší volba.

    Honza

    Taky se tam nepíše o ceně, i ta špatná volba může být v pořádku, pokud se auto koupí levněji, než je obvyklé …

    steve

    Samozřejmě, nejprv si každej musí říct co od toho vozu čeká. Do detailu to rozebrat nejde a postup je čistě individuální. Ale když už se rozhodnu napsat článek, kde teda chci poradit alespoň základní informace, tak musí být prostě obsáhlejší. Tohle nikomu neporadí, protože tohle jsou rady typu Japonci – těm reznou kastle ale maj nesmrtelný motory, Francouzi pohodlný ale hrozně nespolehlivý, Alfa – hezký sportovní ale jsou víc v servisu než na silnici. Fabia – český levný průměrný. Golf – německá kvalita atd. To jsou ale rady, kterí Vám dá každý v hospodě a nic novýho se i příležitostný čtenář autowebu nedozvěděů. A když vezmu, že podobných srovnání se na webu válí spousta a většinou i přinesou víc aut, a doporučení čemu se na čem vyhnout a charakteristiku všech motorů, tak tohle byl fakt krok vedle. Možná pro pobavaní jinak přínos nevidím.

    Tom

    Podle mě je to kus od kusu. Vy jste měl určitě štěstí na spolehlivý vůz, na druhou stranu pokud někdo popojíždí po městě, velmi časté studené starty, pak se i takový motor může dostat do problémů(problémy s turbem atd.). Potom chápu rady redaktorů, kteří převážně doporučují benzínové alternativy právě díky jednodušší konstrukci.

    uk

    O čem vypovídají ty statistiky spolehlivosti? O kvalitě auta nebo o kvalitě majitele, když jede na technickou se závadou?

    Jokerboy

    Zrovna od Autowebu bych opravdu nečekal, že zařadí Octavii a Golfa hned vedle BMW 3er do střední třídy, když jde evidentně o nižší střední a to je kur*a rozdíl.

    Michal

    To je taky pravda. Už se bohužel i na autowebu ukázal "milovníky" koncernu (odpusťte, musím si rýpnout), široce uznávaný omyl, že Golf a Octavia patří vedle BMW, které je ve střední třídě, zatímco dva výše zmiňované vozy nejsou. Navíc je podle mne nesmysl vedle sebe stavět Octavii a Golf, když se rozměrově jedná o zcela odlišné modely.

    _

    no golf a octávka mají mj. společných věcí i shodný podvozek. Takže rozdílní asi příliš nebudou

    krosnic

    Ježiš tak je jasný, že to nejsou prémie, ale minimálně vnitřním prostorem se můžou s trojkovým BMW směle porovnávat (a to nemám rád koncern)…Mimochodem v dnešní době všelijakých crossoverů a mezitřídních aut je dost těžký ještě rozlišovat auta podle tříd.

    Filip

    octávka=golf, fabia=polo, suberb=passat…. jde o jedno a to samé.. minimálně z 50%.. noo a s tou třídou?? proč by 3 bmw nemělo být ve stejné třídě?? střední a nižší střední se liší asi náklady na výrobu (->koupi) auta ne?? a když je to ojetina tak se to srovná:)

    steve

    Střední a nižší střední se podle Vás neliší? Tak porovnejte (projeďte se) Mondeo s Octavií a pak řekněte zda se neliší. Fakt kroutím hlavou. A porovnávat lidové vozidlo NST s premiovkou ze ST je fakt úplně mimo, nejde totiž jen o ty rozměry, ten kdo si kupuje 3 bávo ho nemá na stěhování….

    (jezdím s Mondeem 01, jezdil jsem s Octavii I Octavii II před (myslím 06) i po faceliftu (09), a párkrát se svezl w BMW 3 rv 98. Takže jestli porovnávat, tak BMW 3 98 bych mohl porovnat s tím mondeem 01 a asi by mondeo vyhrálo. porovnávat O I nejde ani s jedním, je prostě níž ve všem. BMW3,98 vs O II tak tam už je jasný rozdíl pro O II. A O II bych dal tak na stejnou úroveň jako Mondeo 01. Hodnotím chování na silnici, pohodlí a jak se to řídí. Co z toho plyne? Že prostě když vezmu dvě auta z různých tříd tak je prostě porovnat nemůžu, protože se liší mnohem víc než jen cenou.

    nano

    Tak toto mohol písať len praobyčajný blb. P 406 a korozia? Tak v sne tohoto redaktora, a poznámka o Alfe 156, že by mala byť snáď spolahlivejšia, to nemôže myslieť vážne. Mal som tento server za celkom dobrý a fundovaný, ale po prečítaní tohoto článku pochybujem ,že sem neprispievajú totálny analfabeti, ktorí si nedokážu ani len poriadne prečítať a prevziať článok z iného moto servera.

    čech

    Tak to čobole nečti a lez na nějaký vaš,tam se nediskutuje vůbec, aktualizace po měsíci…http://auto.server.sk/

    nano

    Mám ,,rád" idiotov, ktorí urážajú diskutujúcich a o probléme v článkz vedia h…o. Že, magore hlupý?

    Fuzzy_Stone

    no je pravda že takhle stručně napsáno to může leckoho sklamat. Info vychází především ze statistiky a ta je nesmlouvavá

    pištik

    Tak to vypadá že auta co se vyrábějí na západ od nemeckých hranic jsou pojízdné vraky.Za to co vyrábejí v nemecku je top.To je dosti směšnéj článek.Věřím v to že když auto jete tak hodne záleží na tom jak se k nemu předchozí majítel choval pak je jedno zda je to francous nebo nemec.

    A jak říká přísloví fordem tam vlakem zpátky.

    Honza

    Jezdil jsem s Fordem spoustu let a odtahovali mne až s Volvem …

    Johny.Rico

    Heh 😀

    RS

    Prislovi nemusi byt realita. A tohle tvoje hloupe rceni neni prislovi, je to jen hloupa pomluva.

    Realita ted v CR je: Skodou, VW tam Fordem zpatky.

    krosnic

    Ty seš ale tele…

    krosnic

    Samozřejmě myslím pištíka…

    !

    Hmm, na jednu stranu vám vadí, že cokoliv z Německa je tady posuzováno jako nejlepší (ať to je pravda nebo ne) a pak si to sám shodíte tím kecem o Fordu

    pištik

    tak to si nepochopil.stim fordem to je jinak ale bavím se

    RS

    A jak?

    Yaroukh

    snad že pištík je blb

    Rudolf

    těch "přísloví" by se dalo vyřknout i víc

    Z každého auta bude jednou Opel…

    FIAT – Fehle in Alle Teile

    michal

    Jeste se mi nestalo ze bych napsal neco negativniho na vase clanky.vetsinou jsou o.k.Ale tohle je az prilis.tzn.ze vsechny nemecke jsou super a ty ostatni do srotu.super recenze.to si budu pamatovat pri dalsi koupi auta :-//

    gkaga

    Peugeot 406… Hlavne ze v samostatnim clanku ste pisali ze je to velmi podarene spolahlive a kvalitnje spracovane auto a odrazu pojazdny srot??/…Sam som byvali majitel toho auta a nemozem povedat ani kriveho slova na ten peugeot…az na brzdy ktore su vazne casto kazili..A k tomu BMW e46 po facelifte.. Ono je vazne ovela lepsia volba po facelifte dokonca existuje stranka vlasnikov e46 a to su ludia ktory to auto maju a hovoria z vlastnej skusenosti… pred faceliftom s nim boli teda vazne problemi ale to si najdite v googli tu strank..inac cely clanok odpad…

    Vojta

    Kdykoli čtu nějaký článek o spolehlivosti aut, renault (nebo celkově Francouzská auta) vycházejí zdaleka nejhůř. Nevím, jestli je to nějaká antifrancouzská kampaň, nebo jenom antipatie vůči těmto automobilkám. V rodině máme 5 starších Renaultů (Laguna I (1994, 1999), 2xR19, Scenic…) a případné poruchy jsou na běžném spotřebním materiálu jako brzdy, čepy apod.. Vzhledem k LEVNÝM náhradním dílům v tom nevidím problém. Jedna věc je koupit si Golfa za 80000 s tim, že jsou levné díly a žít s představou, že se tam přece nemůže nic rozbít, když "kámoš říkal, že TDI je nezničitelný motor.." Lagunu (1999) jsem koupil za 43000 a i kdybych do ním měl zainvestovat dalších 20000kč, pořád mě vyjde mnohme levněji, než zmiňovaný golf. Spotřebák je spotřebák a vždycky se bude opotřebovávat. Ohledně statistiky elektroniky bych také namítal. Jde totiž o to, že např. Renault má v ZÁKLADNÍ výbavě mnohem více, než např Golf (el. stahování okýnek, dálkový centrál…), tudíš je jasné, že když se u každého třetího renaulta někdy rozbije centrál, je to statisticky více, než u Golfa, když každý třetí Golf centrál nemá.. 🙂 Btw. omlouvám se, že jsem srovnával zrovna s Golfem, není to nic proti němu, je to pouze příklad, tak abyste mě nekamenovali. 🙂

    Čičo

    To bude nejaké celosvetové sprisahanie, pretože tú antipatiu majú všetci novinári a väčšina majiteľov. Skús si pozrieť nejaké Renault fórum…

    A „kvality” Laguny II priznala aj samotná automobilka, takže na tom už naozaj musí niečo byť!

    Čičo

    A ešte som zabudol – aby nevzniklo nejaké podozrenie – VW veľmi nemusím…

    pepa

    Nejhorší jsou "F" auta z Trnavy.

    Pepa

    Vojto, drž si palce. Jseš patrně světový unikát, tak ať Ti to vydrží.

    Vetec

    to nemyslite vážne že ak chcem ísť do strednej triedy tak by som si mal vybrať auto respektíve niektorý z tých menovaných črepov… to určite nie

    mne tam osobne chýbajú napr. tieto STROJE

    – Lexus IS200 r.v.: od 99-05 vynikajúci motor spoľahlivosť je samozrejmosť dobre ceny jazdeniek zadny nahon

    – Honda Accord od 98-02 honda zo všetkým čo k tomu patrí nestarnúci dizajn, špičkové úsporné ale zároveň aj výkonné motory či podvozok ktorý vyčari úsmev na tvári

    ďalej taká mazda 6 r.v.: 02-06..

    u mňa vo všetkých kategóriach voľba rozuom aj srdcom bola aj je HONDA

    Michal

    Článek je až zbytečně strohý, to se musím připojit ke kritice, jak zde někdo psal i ona zmiňovaná Fabia, chybí mi tam stáří porovnávaných aut, (alespoň některých) a subjektivní pocity redaktorů. Nějakou statistiku TUV, si umí dohledat každý. jak zde někdo řekl, i tzv. "neprůstřelná" volba, může být při výběru špatného motoru peklo.

    Že jsou koncernová auta kvalitní je známá věc, ale pro mně by to volba nebyla. V interiéru nuda, nuda a zase nuda, ale chápu, že každému sedne něco jiného. Já osobně bych se rozmýšlel mezi Alfou 156 a 159, čistě jen kvůli motorům, které Italové opravdu umějí.

    Michal

    Nějak divně se to odeslalo. Chtěl jsem napsat, že i jinak spolehlivá Fabia I. generace, může být při špatně zvoleném motoru peklo.

    Yaroukh

    Jakože se ti při odeslání samy přeházely nebo smazaly slova?

    Michal

    Dobře no, podržel jsem bohužel backspace déle než jsem chtěl a odeslal jsem to-).

    Vavris

    156 kvůli motorům, které Italové umějí… ehm… a bude pán čekat až se mu zadře 1.6 T.S, nebo 1.8 T.S, popřípadě "nejpovedenější" 2.0 T.S. ? 🙂

    Lookyn

    článek fakt celkem strohej, což je škoda..

    ..ale když to vynahradíte u toho článku o sporťácích, tak vám vše bude odpuštěno =) takže nezbývá než se těšit na konec týdne!

    kkk

    Nedavno sem prodaval Scenica r.v.2005, 1,9 dci 96kW, 8 airbagu, tempomat, ESP, 4x el.okna, kozenej interier, el.zrcatka, aut.klima, multifunkcni volant, radio s navigaci, extra reproduktory, parkovaci senzory, bezklicovy odemykani a startovani, vyhrivany sedacky, termicky sklo(nebo jak se to jmenovalo, proste to nepropoustelo slunecni paprsky dovnitr a nezahrivalo to interier, dobra vec hlavne v lete, ale moc nedoporucuju se ptat na cenu pri jeho pripadnej vymene), xenony a ja nevim, co jeste. Na tom aute mi cely ctyri roky nic neodeslo. A to vsechno me tenkrat jako novy stalo tolik, co bych v ty dobe dal mozna za Golfa Plus nebo Tourana, ale minimalne s polovicni vybavou a tim padem i mnohem nizsim komfortem. Nutno podotknout, ze sem si pro to auto musel dojet do Nemecka, protoze tady mi tuhle uroven vybavy neprodali, ale i tam byly adekvatni alternativy od VW porad mnohem drazsi. Jasne, kde je vic elektroniky, tam je i vetsi sance, ze neco odejde, ale sam sem se presvedcil, ze to zase tolik neplati. A jizdni vlastnosti? Nevim, nevim, ale kdyz sem chtel ujet hrube dotirajici Oktavii s 1,9 TDI nebo Golfu s 2,0 na zadi, tak sem proste ujel a stacilo na to par zatacek a slusny obuti. A to zdaleka nejsem zadnej Schumacher, ale spis poklidnejsi "tempomatovej" ridic.

    Jirka HK

    Pane,

    mám Scenica 10 let a potkala mě jen jedna kuriozní závada, praskla mi zadní torzka, nikdo to tady ještě neopravoval!!

    O té německé kvalitě – nevím o jaké mluvíte když vychvalujete VW Touran – je to podle německých statistik – viz čas. AUTO TIP nejnespolehlivější vozidlo, na dalších nejhorších místech jsou rovněž VW, pak následuje Peugeot typam 308 a pak je R. Laguna. Tady to jsou uváděný úplný bludy- úřední obludy!!!

    Setcom

    po precteni teto diskuze vidim,ze je skutecnost jina nez je napsana ve clanku. Ale asi my kritici mame stesti na kusy,ja znam 2 alhambry,ktery maji kolem 200tis, 2,5 litr TDI a bez jedineho problemu s motorem a uz vubec ne elektronikou.

    No je to tezky,ale oni maji zaznamy nekolika tisic aut,tak jim budem verit 😉

    Johny.Rico

    Chápu dobře S Alhambra s 2.5TDI?????? To jaksi není 😉

    Čičo

    Tej Alhambre som tiež akosi neporozumel – tie autá sa vyrábali v JEDNOM závode na JEDNEJ linke z ROVNAKÝCH dielov…

    Ijon

    No jo, když máš před sebou dvě úplně stejné krabičky sirek, ale úplně stejné. Jedná má ovšem logo VW, druhá Seat. Jakou si vybereš? Pouhým logem VW zřejmě prudce naroste kvalita. No nic, už jen tato věta o Alhambře a Sharanu posílá absolutně celý článek do…, do Bruselu.

    karlos

    Dobrá volba octavia? redaktor něco bere ne. do firmy sem koupil 3 , byly víc v servisu než na silnici, u všech se mi například zničilo el. stahování okýnek u jedné dokonce na všech 4 oknech. Ted mám ve firmě 2x 307 a 1x 308 a nemůžu si je vynachválit. Jedniná závada byla , že na 307 odešlo po 90.000 km nějaké čidlo snímače abs za 800 Kč.

    míres

    To se nedá číst. Velebnosti jdu blejt.

    lala

    Tak tento článek nemá s novinařinou nic společného je to čistá reklama a  autor je asi dobře zaplacen todle napsat může jen i..t a v překladu by to znamenalo že všichni co jezdí ve zmíněných autech(věřte je jich hodně)byli blázni.

    Karel

    Co je tenhle článek za blbost? "Městská supermini" jsou přeci úplně jiná auta ne?

    kk

    To už v redakci mají málo lidí, že zaměstnávají amatéry, kteří vyplodí takovýto paskvil a vydávají to jako radu zájemcům o ojetinu…? Už jen ty kecy o korozi dnes už jakýchkoliv aut plně vypovídají o znalostech a zkušenostech autora…! Na tyhle rady bych opravdu při koupi dal !

    Horvatex

    Mam autopožičovnu: kvalita- 30 ks fabia= 24 novych servoriadeni TRW po troch rokoch, každa fabia minimalne 1x za rok GO celej napravy a stabilizatoru životnosť silenblokov na ramenach je tak 20 000km ložiska kolies vydržia tak 40 000 km motory 1,2 HTP po 160000km stratia kompresiu- treba novu hlavu HTP 1,2 12v preskočia rozvody a treba novy motor "volba rozumem " podla autowebu znamena že kdo si koupi Fabiu ktera ma najeto cez 120000km investuje mozno aj 100 000Kč na nahradni diely čím podporuje ekonomiku krajiny !!!

    slaine

    Pan Žák (vsázím boty, že to psal on, jelikož svůj "rozhled" v článcích na autowebu prokazuje opakovaně) si nevidí do huby. Doporučovat lidem v bazarech předražené Octavie, které jsou z 80% vylítané služebáky, to rozhodně není rada člověka, který se orientuje v ojetých autech. Stejně tak doporučit ojetý VW Touran, který spolu s Grand Voyagerem patří k těm úplně nejméně spolehlivým MPV, jaká kdy byla vyrobena, je nepochybně příznak počínající idiocie. Naproti tomu výborné Clio prý zlobí koroze a elektroinstalace (obojí nesmysl, pokud se tedy nebavíme o první generaci, kterou stejně jako jakékoli jiné auto z té doby koroze trápit může). Hlavně, že Focus, který má vb případě roku výroby na přelomu tisíciletí naopak s korozí značné problémy, je mezi doporučenými auty. Ach jo. Totální demence, tohle to.

    Brumla

    No, tak tohle auto je dle všech statistik velmi spolehlivé a názory skutečných odborníků (kteří píší recenze třeba na Tipcars nebo do Lidovek) to potvrzují. Jednoduché, spolehlivé, kvalitní, skvělé diesely, suma sumárum jedna z mála doporučeníhodných ojetin z Francie.

    Vavris

    Něco tak amaterského jsem opravdu dlouho nečetl.

    1. Míchání hrušek s jabkama, že jste se vůbec namáhali rozdělovat článek do tří kategorií, bohatě by přece stačila jedna.

    2. Je opravdu velmi překvapivé, když Carnival/Saxo z poloviny 90.let, nedosahují kvalit současných S-Maxu/Mazdy 2. Kdo by to byl řekl. Možná by nebylo špatné dodat, že Dacia 1310 také není žádné terno.

    3. Další fascinující věc je ta, že všechny Francouzské auta svorně trpí podivnými vlastnostmi "chabá elektronika, koroze". Obzvlášť na Saxu nebo 106ce, vážící i s řidičem 900kg, se ta složitá elektronika musí srát dnem i nocí. Je také s podivem, že Focus slovíčko "koroze" v popisu nemá.

    4. Slušelo by se dodat, že za cenu spolehlivého koncernového vozu s dostupným servisem, díly a nízkými provozními náklady, lze pořídit o několik let novější nekoncernový vůz, se stejnými vlastnostmi.

    Těším se na příští článek o luxusních a sportovních vozech. Jistě bude zajímavé číst, jak BMW 7er ohromí svou spolehlivostí, sofistikovanou elektronikou a sportovními jízdními vlastnostmi, kdežto Vel Satis nebo C6 nabídnou jen rozhrkané plasty a každý den jinou nefunkční elektronickou fíčuru….

    thumbs down.

    ANGUL

    REnault CLIO III je nejlepe hodnoceny m vozem ve sve tride.

    Renault Laguna III je druhe nejlepe hodnocene auto ,to ze mela LAGUNA II problem bylo jen pro model roku 2002-2003 pak uz to bylo opraveno je auto v poslednich faceliftem bylo dobre.

    Takze tento clanek považuji za velky blabol,asi ste nemeli co psat tak jste napsali BLABOL DESETILETI.

    Robert

    Tento portal som doslova miloval, kazdy den rano som hlatal nove clanky. Povazoval som ho za jedine, objektivne medium so zameranim na automobilizmus. Po tomto clanku vsak opustam tento web a nikdy viac sem nezavitam!!!

    Tento clanok je sprosta, klamliva, skreslujuca reklama na koncern!! Kolko Vam zaplatili????

    Mali sme vo firme 22 Octavii II. Priemerne bola kazda z nich 5x za rok v servise kvoli zavaznej poruche. Ak nepocitam to, ze zo zaciatku to slo na zaruku a az po neskor sme do toho pchali neskutocne financie, tak kazda z nich bola "neschopna prevadzky" jeden mesiac v roku. Sme spolocnost, ktora vykazuje stratu pri vypadku ktorehokolvek vozidla. Nepojazdne sme museli nahradzat vozidlami z pozicovne a to znamenalo vysoke naklady.

    V polovici roku 2008 spravna rada rozhodla, ze koncime s koncernom a vozovy park pozostava z:

    Ford Focus a KIA CEED.

    Za rok a pol sme nemali zavadu na ziadnom vozidle (akurat na jednom Focuse – vypadol na 2 dni)!! Proste nic!!

    A to nespomeniem fakt, ze sa nam soferi stazovali na nepohodlie v OII. Kazdy z nich ma doma vozidlo (i ked jazdene) inej znacky. Az na jedneho z nich nam potvrdilo, ze v OII ich pri dlhsom cestovani boli chrbat (zada), pripadne maju stuhnuty krk, resp. su velmi, velmi unaveni. Vo vozidlach inych znaciek unavu nepocituju.

    A teraz pikoska 😉

    Firma, ktora nam predtym dodala OII sa chcela znovu dostat do nasej priazne, tak nam poskytla nove Octavie na jeden tyzden (dostal to veduci logistiky + dvaja manageri) a …..a jednej odisla elektronika a musela ist do servisu a druhej presiakol olej do nadrzky s chladiacou kvapalinou 🙂

    S vdakou sme im tu tretiu vratili s tym, ze dakujeme a niekedy v buducnosti (o 20 rokov) nech sa ozvu 😉

    Takze prajem redakcii vela uspechov, hlavne pri zasuvani sa do koncernovych z….. !

    strejda

    Větší bláboly by nebyly? Takové hovadiny o vozidlech která jsou nejlepší a která nejhorší, může napsat jenom diletant.

    sassyk

    Pán který psal výše uvedený článek je buď duševně chorý, nebo debil.

    co to psalo za kokoty,větší hlouposti jsem již dlouho nikde nečetl,mam autoservis a s tímto článkem tedy hrubě nesouhlasím!!

    Luka

    Zdravím, já jsem úspěšně koupil auto přes mobile.de. Hlavně jsem tím ušetřil 15 000 za ojeté W. Sám sem tomu taky nevěřil, ale první zkušenost, která byla bezproblémová, mě přesvědčila o opaku. Koupil jsem auto přes jejich web http://www.mobile.de/cz, kde jsem našel taky návod, jak registrovat auto z Německa v České republice. Pomohl mi taky tehle návod, jak bezpečně koupit auto: http://www.mobile.de/home/securityAdvice.html?lang=cz .

    martin155

    teda zavrhovat 406-ku je do nebe volající. Mám už sedmý rok 13-ti letou 406-ku a najel jsem s ní cca 70 000 Km. Nikdy mně nikde nenechala a měla jen dvě poruchy, stahovačku okýnka a praskla gumová hadice od turba.
    Jinak jede 190, dlouhodobá spotřeba 5,9 l, má autmat. klimu, tempomat, abs, esp, palubní pc, sedadla jak křesla, při 140 km/h točí necelý 3000 ot a i ve 160 si můžete normálně povídat a nic neruší. Nikdy mně v něm žádná díra nerozhodila, nikdy jsem necítil žádný tvrdý náraz, nikdy mně nikde nevynes. Měkké pohodlní a stabilní auto.
    Jel jsem v nové octavii,grand scéniku, Yettim a 13-ti letý peugeot je subjektivně příjemnější. Chtěl jsem ho už loni vyměnit a protože nebylo za co, tak ho mám dál. Znám jediné příjemnější auto a to je Citroen C5, jen je servisně náročnější.

    asasdasd

    Typickej novinářskej brak plnej subjektivních sraček…

    Vláďa B

    Celý článek je holý nesmysl.. naprosto nehomogenní výběr aut, naprosto nesmyslná argumentace. peugeot 106, saxo – maji uz i mk1 pozinkovanou karoserii, to auto rozhodne nerezne a díly jsou hodně levné o elektroinstalaci atd. se dá spekulovat.
    focus I – rezne jako prase
    Fiesta- souhlas celkem dobrá volba
    Toyota rav4 – spolehlivý, jednu dobu na prvních příčkách – proto ho také autor vygooglil, ale co díly? Neuvěřitelně drahý.
    Octavia- I – nezničitelné benzinové motory? To jo, 1.4 – to tam snad dali omylem 1.6 nejede a 
    žere. 1.8 archaickej průser, 1.8t super, 2.0- žere jako prase a nejede
    Golf- mk4 – tak jasně je to dobrý auto, stejně jako octavka.. tam je spíš problém poměr cena/stáří
    fabia I – 1.4 – 55kw – naprosto super motor 74kw uplně naho*no, HTP dobry tak na zahradu co 1.9tdi/sdi
    Touran- jasně no, to je dobrá volba, i když stojí 3x tolik než espace/scenic, proč srovnávat cenově
    nesrovnatelná auta?
    honda jazz, mazda2 – dost drahý dily, myslím si, že budou reznout
    chrysler p.t cruiser? to asi autor vygooglil někde z konce tabulek, jinak nevím jak by ho mohlo auto, které prakticky pro náš trh nebylo nikdy určený, bejt zařazený vedle octavie..

    Vojtěch

    Neskutečně se bavím touhle diskusí 😀 Redaktoři napíšou článek, kde vycházejí ze statistických údajů a toho co se kolem různých aut traduje a reakce na to jsou jako kdyby to musela být zarytá pravda přes kterou nejede vlak 😀 Chraň tě ruka páně když je ve špatný volbě zrovna auto, kterým jezdím 😀 Jestli se nemýlím, tak novinář, redaktor publicista a jak se tihle všichni pisálci jmenujou píšou snad jen svý názory, vycházejí z nějakých důvěryhodných pramenů, ale snad to každej nemusí hned brát na smrt vážně 😀 Máte si to přečíst a zamyslet se nad tím svým pohledem, se svýma zkušenostma 😀 Fakt sranda 😀 Moje auto, že je paštika?!?!?! Bawor bez CR je paštika?!?!? Jo je! Neuvěřitelný jak takový článek může někoho tak chytit za srdce, až se tak strašně začne rozčilovat 😀 Už budu číst asi JENOM ty diskuse… u týhle brečim smíchy;)

    Vojtěch

    Mě se líbí: Vše co začíná na F je sraczka 😀

    frenk

    Klasicke starsi auto se spolehlivymi motory

    adam

    to miluju tady toto. kazdej ma svuj nazor 😀 druhej hned hatí 😀 ja mam druhy vuz z acek a jsem nadseny. tak kdo do me pujde ? :O

    ales

    u me o riziku nemuze byt rec.. AAA auto super prodejci kteri mi prodali dobry vuz a ja si spokojene uz 4 roky jezdim

    frenk

    urcite aaa auto, tam sezenes kazdy dobry vuz

    Zdenka

    Dobrý den lidičky uvažuji o koupi staršího typu vozu,ale stále nevím zda Škodu Fabii a nebo jít do Opla a nebo jiného auta.Ted mám Fiat Marea (combic),ale po skušenosti hledám menší vůz a menší obsah.Poradí mně někdo typ a obsah vozu?Děkuji Povolná

    roman

    Nejlepsi ojeta auta se sezenou v aaa auto, ja mam od nich jiz 3 auto. a naprosta spokojenost

    roman

    vsak jasny nekdo spokojeny je nekdo neni. to tak byva, ale mam od aaa druhe auto a perfektni.

    roman

    http://www.aaaauto.cz tady najdes kazdy vuz o kterym snis.. za dobre ceny muzes sehnat tolik krasnych vozu.

    drak

    Jsem spokojeny s acky, maji dobry ceny a kvalitni vozy takze neni co resit.

    Erika

    Krásný den, díky za zajímavý článek 🙂 My máme Volkswagen Multivan, často vozíme velké věci nebo vozím více dětí od nás z vesnice do města do školy, a tenhle vůz nám poskytuje dostatek bezpečí, prostoru i pohodlí 🙂 Více info najdete třeba tady – http://www.autopodbaba.cz/volkswagen-multivan, v tomto obchodě jsme ho kupovali a mohu jen doporučit 🙂

    Mirka

    Díky za článek 🙂 Podle mě ta koupě ojetého vozu, alespoň co se týká výběru modelu, zas tak těžká není.. horší už to je u stavební techniky, užitkového vozu nebo náklaďáku, protože tam už je podstatně menší nabídka. My nakonec vybrali na https://www.truck1-cz.com/ , tak pokud byste sháněli, určitě se hodí kouknout 🙂

    David

    Zdravím, jaký máte názor na chiptuning http://www.profi-chiptuning.cz

    Jiří

    Všechno je relativní. Podle mne je ten „nejhorší“ Scenik nejlépe vymyšlené auto jaké kdy bylo(1. generace) – s délkou 4,10 bezkonkurenčně prostorné auto. Ani spolehlivost nebyla špatná, najezdil mi 270 tisíc kdy se odporoučela automatická převodovka a repasi jsem už nechal na dalšího majitele. S elektronikou žádné avizované problémy nebyly, interiér i v těch kilometrech nevrzal, byl stále pěkný, auto bez zásadní koroze i po 16ti letech, v podvozku vše původní, motor 1,6 16V stále ve skvělé kondici. Kdyby 1. generaci vyráběli, koupím ho zase, další už nebylo ono.

    Jiří

    Nerozumím tomu proč se v článku určuje spolehlivost na základě statistiky TUV – to jsou nálezy z technických kontrol které nic nevypovídají o tom, kolik oprav a za kolik peněz auto absolvovalo. To ukazuje „reliability index“ podle jiné statistiky, to je vypovídající údaj pro koupi ojetiny. Některá zjištění tu mohou být celkem překvapivá: http://www.reliabilityindex.com/

    Smitha861

    you have a terrific blog here! would you like to make some invite posts on my weblog? gebkdaddkcfdggfb

    Martin

    super zase koncern co si sám píše recenze ,už se těším až ty 3válcové kousky od koncernu najedou tolik co 106 v 1.5d co je pro mě top vozítko na jízdu do práce ,deně v provozu a za hubičku a to mám najeto 446ti rv.97 přeji hezký den

    Aleš89

    Děkuju za tipy 🙂 Od dubna budu nastupovat do nové práce, kterou mám tak trochu z ruky, takže už si budu muset taky koupit nějaké to auto. Už jsem pomalu přemýšlel, jak to budu financovat, a dost mě zaujala tahleta Smart půjčka – https://www.letakomat.cz/finance/smart-pujcka … nemáte s ní někdo zkušenost? 🙂

    Erick

    pro mě jsou nejlepší škodovky at se jedná o jakoukoliv, ještě že tu v Brně je ten az servis takže to nemam pro ně daleko

    Erick

    já octavku kupoval právě v azetku(www.az-servis.cz) a jsem s ní dosud spokojen(4. rok), je s nimi fer jednani což se moc nevidi v dnešní době

    Karlos

    to pro mě je jistota kvalitního levného vozu a velkého výběru právě AAA, v ty mám důvěru, že vždy si z toho kvanta vozů nějaký vyberu

    Marek

    Já osobně se pořád držím škodovek, začínal jsem na felici, kterou jsem měl po dědovi, pak jsem si v áčkách koupil fábii, se kterou jsem jezdil 6 let, a teď jsem si v tom stejném autobazaru koupil Octávii, musím říct, že je to moje druhé auto z AAA auto, octávii jsem bral před 14 dny, a dostal jsem zdarma k vozu zimní pneu.

    Kuba

    já se naštěstí s nejhorší ojetinou zatím nesetkal, vždy v áčkách správná rada od personálu a ojetina vydržela dalších několik let po koupi

    Kuba

    Škodovka je česká srdcovka, naštěstí těch zánovních je u áček ještě dostatek, tak se po nich při příští návštěvě zkusím poohlídnout

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist