Koubek: Potřebuje Honda mladé zákazníky?
Honda
Dobře si pamatuju sebevědomí zástupců automobilky Honda, když před pár lety uvedli na trh převratnou osmou generaci modelu Civic.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Honda
Dobře si pamatuju sebevědomí zástupců automobilky Honda, když před pár lety uvedli na trh převratnou osmou generaci modelu Civic.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
S tou imagí pro starší řidiče je to u Hondy bohužel pravda. I naše rodina k tomu částečně přispívá, protože s hondou jezdí jak moji (Civic sedan), tak manželčiny rodiče (Accord VII). My s manželkou (Accord MY2010 a MY2012) se zatím za starší generaci nepovažujeme, i když v mých vlasech také začíná stříbrná převažovat. Každopádně jsou Hondy jedněmi z mála aut, ve kterém vás bude řízení bavit a zjistil jsem, že řidiči Hond se na silnicích zdraví.
mám Hondu NSX, a když v ní jedu nestěžuju si. Jsem, světě div se, možná spokojenější než s kačerem a vyplazenýma jazykama ve wotuněným Prasátu sfialkama v ropě sesle vepř.
LOL!
Na to se dá říct jen jedno – EPIC WIN.
Mám Hondu Prelude a když se podívám do TP na předchozí majitele, všichni v době, kdy měli to auto, byli staří mezi 22 a 27 lety. Předtím jsem měl civica vti, tam ten věk byl 21 až 25. Honda club je plný takových mladíků a mladic.
Jenže ve chvíli, kdy Honda nedělá civic ani accord type r, nedělá integru, nedělá S2000, nedělá NSX, nedělá CRX, ale dělá těžké ufo s torzní příčkou, hybrida, SUV a dalšího hybrida, může mít se sháněním mladých zákazníků problém… 😀
Jinak samozřejmě souhlasím s autorem v tom, že starý zákazník je pro automobilku výhodnější, než mladý a bez peněz
No konečně to někdo napsal natvrdo, že auto určené pro mladé lidi ve věku 18-28 let je totální kravina. Většina z nich v tom věku ještě studuje, takže má sotva na dovču u moře. A ti co už makají tak se nezmůžou finančně na víc, než na slétanou Audinu!
Já bych řekl, že už starší generace jsi, jinak by sis nekoupil Hondu, jak píše autor článku 🙂
Nenapisal by som to lepsie…uplne sa stotoznujem
Půčo, vdyť už jsi taky starej pes 😉
Já vím, že je to nejspíš humor, ale pokud *skutečně máte* NSX a také máte chuť, ozvěte se do redakce a mohli bychom spáchat nějaké pěkné video… HK
Samozřejmě masírka joke 🙂 ale sám lituju, že se v ní ( asi nikdy) nesvezu.
Á propos – je v Čechách vůbec nějaká ???
Vim o jedne cervene v Libici nad Cidlinou…hyckany kousek. Ale bohuzel pro me financne nedostupny :c(
No a navrch kdo chce držet opice, musí mít na banány ( německé přísloví), a oprava jakékoli prkotiny bude taky tóčo.
To je dalsi vec…provoz neceho takoveho nebude z nejlevnejsich.
Je mi přes 30,mám staršího Civica a jízdu v něm si fakt užívám.A starosti dnešních \“Diesel power frajírkú\“ vůbec neřeším.Nemusím v hospodě řešit jestli čipovat,či čipovat ještě víc při poloviční spotřebě atd.. Prostě sednu a jedu,řeším pouze benzín a olej.Spolehlivost neřeším,protože není co řešit.
Těžko se tomu věří, ale někoho může ten \“dieselpower\“ i bavit. Obzvlášt když potom někomu ukážeš zádá v táhlým kopci no a když neukážeš, mužeš si říct \“stejně ho dohonim na příští benzince\“ :-)))
vseobecne souhlasim, az na muj pripad, Civic 8G koupen v 21 letech, takze u tohoto modelu to fungovalo 🙂 o stareho civica bych si asi neoprel ani kolo a 9G uz je zase celkem nudny (ac s modernizovanym motorem a par kw navic je linejsi – rec je dieselu), ale musim ocenit, ze Honda nasloucha zakaznikum, snad vsechny drobnosti, ktere mi na 8G vadily byly v 9G vyreseny (kliky pro hromotluky, spatny prijem radia diky antene v zadnim okne, nizke rozliseni displeje palubniho pocitace)
vseobecne souhlasim, az na muj pripad, Civic 8G koupen v 21 letech, takze u tohoto modelu to fungovalo 🙂 o stareho civica bych si asi neoprel ani kolo a 9G uz je zase celkem nudny (ac s modernizovanym motorem a par kw navic je linejsi – rec je dieselu), ale musim ocenit, ze Honda nasloucha zakaznikum, snad vsechny drobnosti, ktere mi na 8G vadily byly v 9G vyreseny (kliky pro hromotluky, spatny prijem radia diky antene v zadnim okne, nizke rozliseni displeje palubniho pocitace)
Dalším problémem Hondy je servisní zázemí. V Praze dle mých zkušeností není jediný servis, kde by člověk pod jednou střechou našel pohromadě zkušenost, vstřícnost, slušnost, flexibilitu… A protože jsem měl nejednu Hondu, jezdil jsem zprvu do Mladé Boleslavy a po úpadku Ascotu do Roudnice n. L. Tady jsem byl spokojený, ale jezdit byť jen na pravidelný servis jsem přestal stíhat. A to nemluvím, když člověk něco potřeboval náhle (výměna předního skla, lakování dveří po zlodějském pokusu atd.). Když jsem loni začal pokukovat po něčem se 4×4, CR-V byla pro mě jasnou volbou. Díky servisnímu zázemí jsem nakonec skončil u jiné značky… A le auta od Hondy jako taková chválím a mám stále rád…