koubek-potrebuje-honda-mlade-zakazniky.jpg

Koubek: Potřebuje Honda mladé zákazníky?

Honda

Dobře si pamatuju sebevědomí zástupců automobilky Honda, když před pár lety uvedli na trh převratnou osmou generaci modelu Civic.

Diskuze

18 komentářů

    Pavelpu

    S tou imagí pro starší řidiče je to u Hondy bohužel pravda. I naše rodina k tomu částečně přispívá, protože s hondou jezdí jak moji (Civic sedan), tak manželčiny rodiče (Accord VII). My s manželkou (Accord MY2010 a MY2012) se zatím za starší generaci nepovažujeme, i když v mých vlasech také začíná stříbrná převažovat. Každopádně jsou Hondy jedněmi z mála aut, ve kterém vás bude řízení bavit a zjistil jsem, že řidiči Hond se na silnicích zdraví.

    Kyle

    mám Hondu NSX, a když v ní jedu nestěžuju si. Jsem, světě div se, možná spokojenější než s kačerem a vyplazenýma jazykama ve wotuněným Prasátu sfialkama v ropě sesle vepř.

    vzteklej pes

    LOL!
    Na to se dá říct jen jedno – EPIC WIN.

    Leviathan

    Mám Hondu Prelude a když se podívám do TP na předchozí majitele, všichni v době, kdy měli to auto, byli staří mezi 22 a 27 lety. Předtím jsem měl civica vti, tam ten věk byl 21 až 25. Honda club je plný takových mladíků a mladic.
    Jenže ve chvíli, kdy Honda nedělá civic ani accord type r, nedělá integru, nedělá S2000, nedělá NSX, nedělá CRX, ale dělá těžké ufo s torzní příčkou, hybrida, SUV a dalšího hybrida, může mít se sháněním mladých zákazníků problém… 😀
    Jinak samozřejmě souhlasím s autorem v tom, že starý zákazník je pro automobilku výhodnější, než mladý a bez peněz

    Gallardo

    No konečně to někdo napsal natvrdo, že auto určené pro mladé lidi ve věku 18-28 let je totální kravina. Většina z nich v tom věku ještě studuje, takže má sotva na dovču u moře. A ti co už makají tak se nezmůžou finančně na víc, než na slétanou Audinu!

    Bob

    Já bych řekl, že už starší generace jsi, jinak by sis nekoupil Hondu, jak píše autor článku 🙂

    olso

    Nenapisal by som to lepsie…uplne sa stotoznujem

    Honda

    Půčo, vdyť už jsi taky starej pes 😉

    Honza Koubek, autotube.cz

    Já vím, že je to nejspíš humor, ale pokud *skutečně máte* NSX a také máte chuť, ozvěte se do redakce a mohli bychom spáchat nějaké pěkné video… HK

    Kyle

    Samozřejmě masírka joke 🙂 ale sám lituju, že se v ní ( asi nikdy) nesvezu.
    Á propos – je v Čechách vůbec nějaká ???

    zipiik

    Vim o jedne cervene v Libici nad Cidlinou…hyckany kousek. Ale bohuzel pro me financne nedostupny :c(

    Kyle

    No a navrch kdo chce držet opice, musí mít na banány ( německé přísloví), a oprava jakékoli prkotiny bude taky tóčo.

    zipiik

    To je dalsi vec…provoz neceho takoveho nebude z nejlevnejsich.

    Skoto

    Je mi přes 30,mám staršího Civica a jízdu v něm si fakt užívám.A starosti dnešních \“Diesel power frajírkú\“ vůbec neřeším.Nemusím v hospodě řešit jestli čipovat,či čipovat ještě víc při poloviční spotřebě atd.. Prostě sednu a jedu,řeším pouze benzín a olej.Spolehlivost neřeším,protože není co řešit.

    tech

    Těžko se tomu věří, ale někoho může ten \“dieselpower\“ i bavit. Obzvlášt když potom někomu ukážeš zádá v táhlým kopci no a když neukážeš, mužeš si říct \“stejně ho dohonim na příští benzince\“ :-)))

    vseobecne souhlasim, az na muj pripad, Civic 8G koupen v 21 letech, takze u tohoto modelu to fungovalo 🙂 o stareho civica bych si asi neoprel ani kolo a 9G uz je zase celkem nudny (ac s modernizovanym motorem a par kw navic je linejsi – rec je dieselu), ale musim ocenit, ze Honda nasloucha zakaznikum, snad vsechny drobnosti, ktere mi na 8G vadily byly v 9G vyreseny (kliky pro hromotluky, spatny prijem radia diky antene v zadnim okne, nizke rozliseni displeje palubniho pocitace)

    vseobecne souhlasim, az na muj pripad, Civic 8G koupen v 21 letech, takze u tohoto modelu to fungovalo 🙂 o stareho civica bych si asi neoprel ani kolo a 9G uz je zase celkem nudny (ac s modernizovanym motorem a par kw navic je linejsi – rec je dieselu), ale musim ocenit, ze Honda nasloucha zakaznikum, snad vsechny drobnosti, ktere mi na 8G vadily byly v 9G vyreseny (kliky pro hromotluky, spatny prijem radia diky antene v zadnim okne, nizke rozliseni displeje palubniho pocitace)

    Ondráš

    Dalším problémem Hondy je servisní zázemí. V Praze dle mých zkušeností není jediný servis, kde by člověk pod jednou střechou našel pohromadě zkušenost, vstřícnost, slušnost, flexibilitu… A protože jsem měl nejednu Hondu, jezdil jsem zprvu do Mladé Boleslavy a po úpadku Ascotu do Roudnice n. L. Tady jsem byl spokojený, ale jezdit byť jen na pravidelný servis jsem přestal stíhat. A to nemluvím, když člověk něco potřeboval náhle (výměna předního skla, lakování dveří po zlodějském pokusu atd.). Když jsem loni začal pokukovat po něčem se 4×4, CR-V byla pro mě jasnou volbou. Díky servisnímu zázemí jsem nakonec skončil u jiné značky… A le auta od Hondy jako taková chválím a mám stále rád…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist