General Motors se má omluvit

Automobilka zveřejnila video, v němž spadne kus železa do vody, a naštvala tím jeden dobročinný spolek.

Za spoustou potíží, jimž nejvyspělejší část světa dnes čelí, může nedostatek zábavy. Pocit životní prázdnoty ale nevede pouze k zakládání politických stran s barvou chlorofylu v názvu.

Americká nadace pro prevenci sebevražd vyzvala automobilový koncern General Motors, aby stáhl svůj spot, v němž životem zklamaný robot (!) ukončí svoji existenci skokem z mostu.

Nadace zároveň žádá odstranění spotu z webových stránek GM a z portálu YouTube. Ani to ale není všechno. Organizace požaduje omluvu a byla by ráda, kdyby automobilka informovala veřejnost o duševních onemocněních a sebevraždách.

Ano, nezdá se vám to. Dámy a pánové z nadace skutečně neváhají žádat od automobilky veřejnou omluvu za to, že nechá ve svém vlastním klipu spadnout šroubovací robot (neživotný rod je v tomto případě správný) do vody.

Je skutečně obdivuhodné, co všechno si někteří lidé dokážou najít jako náplň práce.

Klip, který nadaci tolik pobouřil, si můžete prohlédnout zde.

autoweb.cz

9.2.2007 11:58

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist