Ford Focus (od 2004)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace Fordu Focus rozhodně nezpůsobila takový poprask jako první řada. Výrobce totiž vsadil na usedlejší tvary, kterým dodal šmrnc až při faceliftu v roce 2007.
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace Fordu Focus rozhodně nezpůsobila takový poprask jako první řada. Výrobce totiž vsadil na usedlejší tvary, kterým dodal šmrnc až při faceliftu v roce 2007.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jsem sice fanda Focusu, ale neodpustím si napsat věci které jste překroutili i když budou na úkor hodnocení FF.
Tak předně-"nedostatkovým zbožím" není 1,6 74 kW, ale 1.6 16V Ti-VCT. Kritiku zasluhují i lacinné detaily v interiéru, na palubovce, tvrdé plasty ve dveřích.
Navíc paradoxně úspornější než 1,6 TDCi 80 kW je 2,0 TDCi 100 kW.
Muj nazor je ze ve Focusu II, chybi jednoznacne motory, propastna dira mezi 1.6 TiVCT 2.0 a ST je tak velky ze by se tam vesly prinejmensim 2 motory s preplnovanim.
Kvalita podvozku je tak dobra ze je to to co mi tam chybi a nezachrani to ani kvalita interieru, tvrde plasty ve dverich jsou neprijemny. Jinak je to zajimava volba.
Pred nedavnem jsem koupil 5HB 2005 2,0TDCI spotrebu mam 7,4 – 7,8l kazde rano 20km praha + dalnice, o vikendech okresky a jezdim vyrazne nad limity takze spoterba vyhovuje
propast mezi 1,6 74kw a 2,0 107kw? co treba 1,8 92kw? on se totiz dela i jako normalni motor, ne FlexiFuel
BTW 1,6 85Kw neni moc povedenej motor, musi se tocit a zere jako dvoulitr aby trochu jel
Nechci být za hnidopicha ale "usedlí design": Ale no tak 🙂
Vypadá to, že autor diskuse nečte :o)
JJ, puvodne jsem nechtel na tento koncept slohove prace studenta zakladni skoly vubec reagovat, ale prave tohle mne presvedcilo… 🙂
Na tento server je to vysoce podprumerny clanek.
74kw nejde az tak horsie ako jeho 115k silnejsi braska. Oba maju kratsie prevody ako FF1 a tym su viac v otackach a aj viac zeru ale lepsie tahaju. Kolegovia maju 115k jeden ma vymenenu RJ a robili mu nieco aj s ventilami, dalsi ide teraz na vymenu ventilov alebo casovania-2 tyzdne pred koncom zaruky, sa zacal ozyvat obcas klepotavy zvuk. Podla jendeho mechanika-zdravy zvuk a o tyzden podla druheho-treba vymenit casovanie alebo je to nieco ine s ventilmi. Takze na 115k verziu pozor, neviem ci je to motor z mazdy, ale je dost problemovy, kdezto 100k je v pohode.
Obom zacali problemy okolo 80tkm
Vím, že je to tu často omílané téma a je skoro pod každým článkem které se jakkoli týká fordu, ale nemáte vážně už v redakci pocit, že to s těmi chvozpěvy trochu přeháníte. Když vyšla nedávno recenze na focus I, tak jsem měl taky pocit, že se snažíte spoustu nedostatků bagatelizovat. Vím, že se nejedná o špatné auto, ale dokonalé rozhodně také ne. Z článku to spíš ale vypadá, jak kdyby jeho největší slabinou byl usedlý design, který je spíše otázkou vkusu, než objektivním záporem.
Já za sebe musím říct, že tento design se mi líbí více, než ten faceliftovaný. Na ten jsem si ještě nezvykl, ze předu vypadá, jako by měl vykoulené oči, no nic moc. Zato zadní světla mu prospěla.
Co se týká plastů, tak se musím přidat k těm příspěvkům o tvrdých plastech ve dveřích a na dalších místech.
Jinak 1,6 74kW je pro normální ježdění dostatečný motor, jen občas je cítit, že podvozek v klidu snese výkonnější. Jen ta spotřeba mně osobně se moc nezdá. Oficiálně je kombinovaná spotřeba 6,7l, my jezdíme v zimě 7,8 – 8,0 a v létě 7,4 – 7,6. Údaje jsou dle palubního počítače. Nejsou to žádné závratné údaje, ale na 1,6 motor mi to přijde jako horší průměr. V létě bych si představoval spotřebu tak kolem 7,0. Nejezdíme sice stylem "economy run", ale také motor nijak netrápíme. Na druhou stranu, když na to člověk potřebuje šlápnout, tak auto hezky frčí a spotřeba nestoupá nijak výrazně. Takže to jsou moje poznatky.
Zdravím všechny příznivce těchto povedených aut.
Dobrý den dovolil bych si přihodit svůj názor, po velkých slavochvalach na tento vůz sem neodolal a zakoupil ho pro ženu (1.6 74kW). Ten motor se mi nelíbil již při zkušební jízdě, ale říkal sem si pro ženu stačí… motor sice začíná táhnout brzy, ale taky velmi brzy vadne. Když ho srovnám s mou 1,6 16V (79kW) od renaultu (megane) v kterém jezdím já, tak tenhle motor, je teda "o třídu" výš. Spotřebově je na tom 1,6ka od renaultu taky líp (cca o litr dolů). Podvozek je lepší u Fordu, o tom není sporu, je komunikativnější lépe si poradí s nerovnostmi jede tam kde ho nasměruju, ale je výrazně hlučnější.. už sem vyzkoušel dvoje letní a jedny zimní gumy, ale na některých druhzích asfaltu je hluk z podvozku nesnesitelný (jak napotvoru kolem mého domova je zrovna ten špatný 🙂 ) to sem se ale nikde nikdy nedočetl, bohužel. Na závěr tedy ale musím jen pochválit desighn, materiály a na velikost auta i vnitřní prostornost.
Suhlas s tou spotrebou,ta 100k je zrut a hlucny aj motoricky, hlavne na dialnici.115k ver.vcera bol kolega v servise,vymenene "kruhy"na casovani a aj vacka,spolu zo zatekanin-zagytovane pri zadnych svetlach,na 80tkm az az.v zaruke,vsetko riesene 2x,prvy krat to servis neuznal.
S tou hlucnosti je to pravda, mam 1.6 TDCi 80kW a Focus je muj milacek, co mu ale nemuzu porad odpustit je hluk od podvozku. Zejmena v pripade hrubejsiho asfaltu je to hukot jak v letadle. Vzdycky kdyz sednu do jineho auta tak se zameruju na hlucnost a temer v 90proc. se mi zda hladina hluku nizsi jak u Focuse. Kdyz je ale povrch hladky tak je to pohoda, skoda jen, ze nase cesty temito vlastnostmi prilis neoplyvaji.
Jinak kdyz porovnam rizeni,pocit s tatikovou OII tak jednoznace Focus.Tam jednoduse pres volant citim kola a dostavam spoustu informaci od podvozku. V pripade OII to proste jede a nemam pocit takoveho kontaktu s povrchem. Vnitrim zpracovanim Focus vs OII jednoznacne OII. Porovnavam sice Trend vs nejvyssi u OII, ale rozdil je diametralni.
I tak ale Focuse miluju….
No a aku spotrebu ma ten Megane?
Jen ke spotřebě u 1,6 74kW.Mám FF II 1,6 74kW combi,r.v.11/2004.Moje spotřeba v létě se zapnutou klimatizací dálka(80% dálnice:130-140km,20% silnice 1.tř.:90-100km)je 6,5 litru.
Překvapilo mě, že Focus má nekvalitní laky a dokonce se loupou!
http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/ford-focus-ii-generace-2004-2011/