Dlouhodobý test Mazda 6: Na oblíbené okresce
14 fotografiíMazda 6
Testovat auto je jedna věc a testovat ho na silnici, kterou máte stokrát projetou, za každého počasí, umíte ji jet téměř poslepu, je věc druhá.
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
14 fotografiíMazda 6
Testovat auto je jedna věc a testovat ho na silnici, kterou máte stokrát projetou, za každého počasí, umíte ji jet téměř poslepu, je věc druhá.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nepokladam za najstastnejsi napad zverejnovat oblubenu trasu na webe, dokonca aj s mapou. V buducnosti to moze prilakat \“pretekarov\“, ktori zacnu prevadzat psie kusy a cesta sa stane nebezpecnou.
Kazdy z nas ma svoje oblubene sekvencie tras, na ktorych sa da prijemne pojazdit bez zbytocnej pozornosti a obmedzeni. Ich zverejnovanie mi pride kontraproduktivne.
no zrovna tady bych se toho nebál, ta silnice na Točnou je úzká (hodně), má v dolní části hodně pomalý zatáčky (bez nějakých rovinek mezi nimi), je tam celkem celkem mizernej asfalt (ale myslím že tam největší díry záplatovali) a jak je psáno je to fakt krátkej úsek, čili na žádný větší ježdění to není. Přes den je tam navíc fakt provoz, auta i hodně cyklistů (no teď na zimu jich bude míň), potkat tam náklaďák je o uhýbání na krajnici a skoro zastavení a lidi co tam chtej jezdit tam stejne uz jezdej, hlavne v noci :). Ale verim ze ta kvalita cesty i profil slouzi velmi dobre k otestovani auta a jeho chovani :).
Aneb, kdo chce psa bít..
Tuhle cestu znám a vyhýbám se jí jak jen můžu. Ona už totiž dávno vyhlášená je. Obecně vzato je nepřehledná, docela úzká a s mizerným povrchem. Ano, pokud by byla uzavřená, mohla by na ni být zábava, ale v opačném případě je to docela o hubu i při normální jízdě, právě proto, že nikdy nevím, kdy proti mne nějaký ten závodník vyrazí. A i kdyby ne, je tu během dne provoz srovnatelný spíš s městskou ulicí, než s okreskou.
Nějak bych si myslel, že dobrý motoristický novinář by si měl umět nají lepší cesty na zkoušení aut. V okruhu pár minut jízdy odtud je jich hafo, zábava na nich není o nic menší a provoz ve srovnání s touhle skoro nulový.
Jo jo taky to tam znám:) O víkendu nemá cenu tam jezdit, stejně jako do okolí Karlštejna:). Naposledy jsem tam byl ještě když se silnice frezovala. Pro malý lehký auto, fajn.
Takové članky jsou fajn. Člověk může souhlasit nebo ne, mít nějaké připomínky. Ale to hlavní tu je – redaktor odvedl svou práci a my máme co číst a nad čím dumat. Takže za mě palec nahoru 🙂 ps. lepší než překladané články, které jsou na všech webech na světě 😉
Také můžu srovnávat různé auta od malých, lehkých živých (ale vlastně slabých), přes nejrůznější Schade modely, po velké Mazdy (v benzínu) na své oblíbené cestě. Faktem je, že s malým šikovným prckem si člověk více zablbne, ale to proto, že jede pomalejší. Když se odváží člověk takhle blbnout s velkým autem je to v cca 20-30km/h vyšších rychlostech a to pak není sranda o ohledem na okolí.