Co vyráběla Škoda před dvaceti lety a dnes
45 fotografiíŠkoda
Zatímco některé automobilky sovětského bloku stále skomírají nebo už definitivně skončily, česká Škoda dokázala divoké porevoluční období ustát.
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
45 fotografiíŠkoda
Zatímco některé automobilky sovětského bloku stále skomírají nebo už definitivně skončily, česká Škoda dokázala divoké porevoluční období ustát.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hmm, ten novej design… Samostatně třeba octavia ujde, ale když to potkám na silnici, tak nikdy nevim, jestli přijel rapid nebo octavia.
Přesně tak, člověk kolikrát hodně přemýšlí, co to jelo vlastně kolem, ale ono je to jedno. Bída jako bída.
Tak to já bych se zrovna za novou octavii uplně nestyděl, ale sralo by mě, že by si půlka lidí myslela, že mam rapid.
Dřív vyráběla kvalitní a levná auta s dostupným servisem. Dneska prodává drahé poruchové šmejdy.
dnes prodává drahé \“šmejdy\“ vetšina automobilek,pozor na to,auto jsou dobrá,když to kryje záruka
spléct si Rapida s Octávie může jen člověk,který špatně vidí na dálku,z blízka je rozdíl okamžitě patrný
Od dob Favoritů udělala škodovka velký kus cesty,a dnes staví kvalitní vozy,speciálně nový design Octavie,Rapid mi přesně sedí,už aby byla nová Fabie a hlavně aby se povedla.
S odstupom casu mozu obaja partneri aj Skoda a aj VW povedat, urobili sme dobre. VW ci chceme alebo nie, pomohol aj Slovensku, aj ked tam ludia zarabaju 5x menej ako na tej istej pozicii v Nemecku, tak stale je to nadpriemer. Smutne, ale aco by tu inak sli, ze. A k Skodovke, bola by mrtva alebo by z nej bola druha Dacia. Samotna by uz po 40. rocnom presranom obdobi za cervenych vela neurobila. A Octavia ma trochu mrzi ze 2.0 TDI nema vzadu multilink, ale inak, je naozaj pekna.