Citroën spouští milou reklamu inspirovanou vaší touhou po svobodě

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto CITROËN INSPIRED BY YOU jako podpis značky, která se již roky inspiruje životem lidí a touhou po mobilitě jednotlivých generací.
titulka-46-1100x618.jpg Zdroj: archiv redakce

Zdroj: Citroën

Spot nás přenáší do různých časových období, v nichž Citroën plní touhu stopaře po svobodě, a to postupně ve vozech 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, novém hatchbacku C4 Cactus, včetně budoucnosti, kterou ztělesňuje koncepční vůz CXperience. Jde o ódu na mobilitu a značku, která ji umožňuje již od roku 1919!

Od 2CV k CX, od modelu Tracction k Méhari, od Berlinga k C4 Cactus… Citroën již roky sleduje lidi, jejich touhu po dobrodružství, svobodě, rodinných výletech nebo cestách s kamarády a nabízí jim automobily, které reagují na jejich život. Nová reklamní kampaň, která bude spuštěna v příštích dnech, ilustruje celou historii značky od roku 1919: „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“.

Značka Citroën se rozhodla oživit slogan „INSPIRED BY YOU“, který byl představen v říjnu 2016 a pověřila agenturu Traction (BETC) natočením reklamního spotu, který nás přenese do jednotlivých časových období, v průběhu nichž různé vozy značky Citroën plní sny stopaře, který touží po svobodě. Postupně nastupuje do vozů 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, nového hatchbacku C4 Cactus… a každý vůz se objevuje v jiné době. Během cesty se míhá jeho osobní, ale i kolektivní historie: Tour de France, prázdniny s přáteli, vlasy jako v reklamě „divoké šípy“, 80. léta se zlatým lesklým řetězem a hudbou na plné pecky… až po současný vůz a dokonce vůz budoucnosti – koncepční model CXperience, který je předobrazem budoucnosti velkého hatchbacku Citroën.

„Citroën je již téměř 100 let tak oblíbenou značkou právě proto, že se po generace inspiruje životem lidí, od studenta ve voze 2XV či C1 až po státníka v CX nebo C6,“ uvedl Arnaud Belloni, Senior Vice President Marketing & Communication Citroën. „Tento nový spot navazuje na slogan „CITROËN INSPIRED BY YOU“, který byl představen před necelými dvěma lety, a uvádí na scénu některé z legendárních vozů značky, aniž by přitom šlo o historický film. Značky vždy uměla vypozorovat, co lidé od automobilů a obecněji od mobility očekávají. Tato společná historie rezonuje rovněž s naší současnou modelovou nabídkou nabízející jedinečný design a příkladný komfort!“

Agentura se pro vyprávění této epopeje, v níž není hlavní hrdina řidič, ale cestující, obrátila na špičky francouzské kinematografie – reklamního režiséra François Rousseleta (Nike, AXE, Diesel, ale také klipy pro producentskou skupinu J.U.S.T.I.C.E a pro Rolling Stones) a kameramana Stéphane Fontaina (Tlukot mého srdce se zastavil, Tohle je náš svět, Jackie…). Záběry podkresluje nadčasová skladba „Take a long way home“ od Rogera Hongsona, spoluzakladatele britské hudební skupiny Supertramp.

Reklamní spot se natáčel ve španělském pohoří Sierra Nevada a v Barceloně a bude vysílán ve 3 verzích (30, 45 a 60 vteřin). Kampaň v Evropě startuje 4. dubna (Nizozemsko, Španělsko, Francie 15.4., Belgie, Itálie, Švýcarsko, Německo, Portugalsko, Velká Británie, Polsko). Mezinárodní kampaň bude poté rozšířena na hlavní země, v nichž má značka zastoupení. Doplní ji rovněž digitální verze v délce 90 vteřin.

27.4.2018 10:00| autor: Autoweb.cz | zdroj: Citroën

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist