Citroën spouští zajímavou službu – samoobslužný servis bez čekání, klidně i v noci

Vzhledem k tomu, že se dnes všichni snažíme optimalizovat svůj čas, spouští Citroën službu CITROËN SERVICE 24/7. Díky této inovativní službě může zákazník odevzdat auto do servisu kdykoliv a stejně tak si ho převzít zpět. Umožní mu to zcela bezpečný samoobslužný systém, který byl již úspěšně odzkoušen ve francouzských městech Massy a Marseille a v prvním pololetí 2020 se rozšíří do 50 míst v Evropě.
thumbnail_citroen_service_24-7_2_mensi-1100x618.jpg Zdroj: Citroën

V digitalizovaném světě, kde se všechno stále rychleji mění, se proměňují i spotřební způsoby. Důkazem je rostoucí úspěch nových služeb, jako je služba „Drive“ v supermarketech. Značka Citroën je k těmto novinkám velmi vnímavá, a i s ohledem na svůj slogan Inspired by You přichází s novou službou CITROËN SERVICE 24/7.

Hlavním úkolem služby CITROËN SERVICE 24/7 je umožnit zákazníkovi předávat a přebírat auto v případě běžného servisu kdykoliv, a to díky zcela bezpečnému automatickému samoobslužnému systému. V terminálu odevzdá klíč a technický průkaz, platba probíhá online.

Po ukončení zásahu je zákazník informován prostřednictvím SMS a může si kdykoli prostřednictvím stejného terminálu vyzvednout klíč a doklady a odjet svým vozem, který je zaparkovaný na vyhrazeném parkovišti.

Výsledkem je nová možnost komunikace – jednoduchá a bez dodatečných nákladů – díky níž není zákazník nijak limitovaný časem a usnadní se mu tak život, přitom je však zajištěna stejná kvalita služeb jako při tradičním postupu. Tento velmi flexibilní systém umožňuje zákazníkovi používat terminál tak, jak mu vyhovuje: může vůz například pouze předat (a vyzvednout si ho tradičním způsobem), nebo naopak.

Princip tohoto samoobslužného terminálu umožňuje také další využití, například možnost kdykoliv převzít/odevzdat náhradní vůz, jako eventualitu při odevzdání/převzetí vlastního vozu, nebo možnost kdykoliv převzít/odevzdat vůz z půjčovny, v rámci krátkodobého pronájmu Citroën Rent&Smile.

Zákazníci tuto službu CITROËN SERVICE 24/7, která se již rok úspěšně testuje v prodejnách/servisech PSA Retail v Massy a Marseille, hodnotí průměrnou známkou 4,8 z 5. Služba, která je v téměř 70 % případů využívaná v době mimo otevírací dobu prodejny, ukazuje, jak je taková možnost opodstatněná a slouží dokonce jako nástroj k získání nových zákazníků.

Služba CITROËN SERVICE 24/7 se v průběhu první poloviny roku 2020 rozšíří do 50 prodejen Citroën po celé Evropě a do konce roku 2020 by mělo v zahraničí fungovat více než 100 terminálů. Projekt CITROËN Service 24/7 je vedený oddělením Business Lab skupiny PSA, jehož posláním je nacházet nové obchodní příležitosti, prověřovat je a přeměňovat na nové aktivity skupiny.

13.1.2020 9:49| autor: Tomáš Malík

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist