Citroën C5 2.0 HDi
16 fotografiíCitroën C5
Tohle francouzské auto je prý německé. A prý je to dobře. Cože?
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
16 fotografiíCitroën C5
Tohle francouzské auto je prý německé. A prý je to dobře. Cože?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jak je myslena veta, ze si s odhlucnenim dali u Renaultu velkou praci?
Co znamena na testovanem modelu 2.0 HDi napis na motoru HDi 16?
Diky.
První je možná "přebrept" a to druhé zjevně označení šestnácti-ventilového motoru (R4 16V)
Ano, ovšem, Renault je chyba, holt když vznikne debata, ve které se srovnávají francouzská auta, tak se pak není čemu divit… ve scénáři jsem to měl správně a na palce si toho nikdo nevšiml… a ve střižně už bylo pozdě. Inu, alespoň vidím, že se lidé nejen koukají na obrázky, ale také poslouchají, co melu 🙂 Budu se snažit, aby se to příště nestalo. (A HDi16 je opravdu označení šestnáctiventilového motoru, jak už tu padlo).
nj, už jsme si tak zvykli na velmi dobrá videa z Autowebu (resp. Public TV), že v nich hnidopišsky hledáme každou drobnost… vtipné přeřeknutí z Citroënu na Renault, chybějící záběry na ručičky budíků, když se o nich mluví… a já přidám podle mého i trochu zmatený popis odpružení vozidla, když Honza Koubek mluví o Hydractivu 3+, kterým je nová C5 (také) vybavena a dále mluví ve smyslu "Kdo by si snad představoval změnu C5 na tuhý sportovní sedan"… což je ovšem úvaha, která se týká odpružení klasickými vinutými pružinami, nicméně o těch do té chvíle nepadne ani slovo, ani o možnosti volby mezi Hydractivem a právě jimi… ale jak říkám, už je to jen o tom najít něco za každou cenu a to nikdo z nás nechce dělat schválně 🙂 Velmi pěkné video jinak.
Vazne delal odhlucneni Renault?
Vidim, ze sme si toho Renaultu vsimli viaceri 😀
Ted jsem na to chtel upozornit take….proste se muze stat
sakra, to se přeci stane… Jinak je to video perfektní!
Po stránce designu, hlavně zádě, udělal Citroen podle mě velký krok. To auta je fakt pěnké. A k profilování Citroenu jako komfortního auta…proste N1 !
Zdravim,
celkom zaujimavy vytvor, ale som jediny komu zadna cast auta (svetla, veko kufru)velmi napadne pripomina nove BMW 3 sedan ? Zeby to bolo to, o com hovoria, ze je nemecke ? :)))
Dobré video, jako vždy. Mám jen pár drobných výhrad. Odhlučnění asi Renault nedělal, vím, je to jenom přeřeknutí a v živém přenosu by se nic nestalo, ale u předtočeného videa by to přece šlo opravit.
Když ukazujete místo na zadních sedadlech, s komentářem že na nohy je ho dost, nad hlavou ne, mohli byste ukázat i to místo nad hlavou. To stejné s ručičkami tachometru.
Neberte mě prosím jako hnidopicha, jen dávam inspiraci pro příště. Ale i za tohle video dávám "palec nahoru" :-). V ČR prostě nikdo lepší videorecenze nedělá.
Lidi obvykle jen s úsměvem přecházím příspěvky v diskuzi, které se týkají názvu písniček u videa, ale ten první song mě absolutně dostal. Nevíte někdo pls název??? Předem moc díky
Blue Effect – Slunečný hrob
… a přesně se k tomu autu hodí 🙂
Ještě jednou díky, skvělá písnička. A omlouvám se za chybějící čárku v předchozím vzkazu. 😉
joker, jestli te zaujala tahle pisnčka, sežeň si soundtrack k filmu Pelíšky, kde ma Blue Effect víc věcí včetně této 😉
Opět video na vysoké úrovni, divím se někdy, jak v České televize mohou prezentovat takové rádo by motoristiké pořady a přitom na internetu funguje už nějáký ten týden "pořad", který je minimálně o třídu jinde.
přesně… :o)
jn, tragika redakce AutoMotoRevue je na špičkové úrovni 🙂
Souhlasim, AMS a AMR je oproti tomuhle béčko (AMS spíš céčko). Honza Koubek je můj favorit. Taková česká kombinace Jamese Maye a Jeremyho Clarksona 🙂
Prima clanok, taketo nejake pocity z auta mam aj ja. Ked som si vyberal auto, pred zaverecnym rozodnutim (mal som limit a vyber medzi SK automotive znackami VW/PSA/KIA) som si zobral na porovnavacku Mondeo s 2.0TDCi. A dost ma prekvapilo, ze som sa podstatne utulnejsie, prijemnejsie ale aj celkove ako sofer citil v C5. Nikdy predtym som francuzske auto nemal, ale zatial som az na par drobnosti velmi spokojny. Predtym som mal IS 220d.
+: komfortna jazda a akusticka pohoda pri vysokych rychlostiach aj na rozbitych cestach, celkovy dizajn, vypracovanie a vybava.
-: s porovnatelnymi dieslami urcite vyssia spotreba (auta je teda fest tazke a velke), niektore ergonomicke specialistky ako uprava casu na displeji je hra na cibrenie motoriky a inteligencie; doteraz neviem intuitivne spustit tempomat bez toho, aby som sa nepozrel na volant; audio – da sa, ale citroen chce drzych 6000SK za USB krabicku pre pripojenie externej mp3.
Ale celkove palcek hore, to aky evolucny krok dokazal Citroen medzigeneracne spravit
je uzasne…
No vidíš, a ja som dlho váhal, že či Mondeo, a čakal som na C5 a bol som ňou tak trochu sklamaný…
Koľko ľudí, toľko chutí…
Máš Mondeo? Ako si spokojný? Keby som mal možnosť ísť do Fordu, pravdupovediac, tiež by som riešil dilemu. Takto to ale bolo ako v tej bájke o líške a kyslom hrozne.:-)))
Ale vážne, v prípade Mondea som mohol ísť do 2,2TDCi s Titaniom X (možno aj S), s Citroenom som si moc vyberať nemohol, mohol som vyberať len z vyrobeného, nakoľko bolo pred prázdninami a dodacia doba skoro 3 mesiace…
As usual!
Keep on guys:-)
No neviem, zrovna toto video mi prislo az prilis nudne a nicim nezaujalo. Ale je to tym autom? Uz to predsa len nie je horuca novinka a par recenzii som uz videl/precital + osobne toto auto zazil na autosalone v Londyne na zaklade coho mam aj ja 2 otazky:
1. Sedel pan redaktor (s vyskou cca.200cm?) aj na zadnych sedadlach, alebo mu len niekto povedal ze je tam dost miesta a hotovo? Pretoze ja s mojimi 186cm som teda vzadu nemal dost miesta v ziadnom smere! Mozno tak na sirku ked sa auto berie ako 4 miestne.
2.Navigacia s farebnou obrazovkou ?!?
Montuje snad niekto navigaciu s obrazovkou cierno-bielou? Dufam ze nie! (Nepocitam tu samozrejme navigacie ktore sprostredkuju vystup vo forme piktogramov na displej (obvykle zdielany s radiom).
Ina vec je, ze za tuto "farbu" si Citroen pyta 10-tky tisic korun naviac a grafika je na urovni spickovych systemov zpred 5-7 rokov !?! K tomuto som ziadny komentar nepostrehol.
A ten volant to je fakt des! Tusim je tam 16 ci 18 ovladacov!!! To je fakt prispevok k intuitivnemu a bezpecnemu ovladaniu vozidla.
P.S.
Zdenek a Tajda – vedeli ste o tom ze na TV Prima bezi kazdu sobotu este asi o kus lepsi program (resp.videa) ako na autoweb-e? Urcite to stoji za pozretie!
Koniec vrtania…
Rudo, Rudo,
jestli se ti zdá Primácký autosalon "o kus lepší" (ve smyslu kvalitnější), tak jsi asi z jiné planety. Nic ve zlém…
Ano, jde tam do produkce mnohem víc peněz, ale o kvalitě, erudovanosti a objektivitě se jim možná jen zdálo…
Smoothy mozes byt konkretnejsi?
Ja som fakt za ten cas co "Primakov" sledujem nepostrehol ze by tvrdili nieco totalne nezmyselne alebo neobjektivne. Naviac, ich forma prezentacie mi je dost blizka: s istou davkou humoru, nadsazky a pritom jasne a zrozumitelne + ma to dynamiku a svih.
Koniec koncom, tak tomu je vo vacsine pripadov aj s vystupmi na autoweb-e.
Mohli by ste mki, prosím, povedať, čo za pesnička to znie PO skončení tej českej? Veľmi pekná …
skus Vaughan Penn – Truth
Už mě s tím "sportovním" podvozkem fakt začínáte srát!!! Ukažte mi, že Mondeo projede zatáčku ve 120 a C5 se urve v 8Oti! Jinak je to klišé jako prase a melete blbosti. Fakt mi to vadí. Totéž Golf. Zkoušel to vůbec někdo někdy? Chci test. A pokud je to rozdíl mezi 118 a 120 v zatáčce, kde normálni člověk stejně nejede víc jak 90, tak stáhněte ocas mezi nohy a běžte znova do školy. Je to už trapný. Navíc, chci vidět spotřebu 5,5, i 6,5 u 2.0 HDi 16v, mám totéž v 307 a reálná spotřeba je spíš 8, 8,5 l.
Ona sportovnost podvozku se neměří jen podle toho v jaké rychlosti auto projede zatáčkou… ale někdy to jsou celkem dost velké rozdíly i v té rychlosti. A ber to tak že dobrý podvozek je pro mnoho lidí tady jedna z nejdůležitějších, ne¨li nejdůležitější vlastnost auta…všichni nechcou jezdit 307čkou…
celkove tady ty redaktori jsou zrejme zasedlý na francouzsky auta..luxus a pohodly a kvely jizdni vlastnosti ktery nabizi citroen jen tak nejaka znacka krome peugeotu nenabizi.. A jestli to sou podle vas ty nemecky socky jako VW , Opel a z casti skoda tak to je mi vas lito. C5 vsech generaci je proste auto ktery je technologii o dost dal nez jine. Redaktori tehle stranek co nejvic zkritizuji ptze to je francouz a reknou ze odpruzeni delal renault. Je videt jak hodne toho vite o autech!!