Česká auta zestárla na 14,7 roku. Bez servisu se neobejdou.
Ani zcela nové auto se neobejde po velmi krátké době od uvedení do provozu bez servisu, a o vozech, jejichž stáři je přes deset let, to platí zvlášť. A že u nás auta stárnou a stárnou...
Honda NSX po Ayrtonu Sennovi může být vaše! Jenom si připravte miliony
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Ani zcela nové auto se neobejde po velmi krátké době od uvedení do provozu bez servisu, a o vozech, jejichž stáři je přes deset let, to platí zvlášť. A že u nás auta stárnou a stárnou...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Další trapný PR.
Až tady bude náhrada za moji 20ti letou Imprezu kombi, 1,8 litru objem motoru, benzín + LPG, do 500.000,-Kč včetně DPH, tak si jí koupím. Zatím tu nic takového není. Ať se jdou výrobci bodnout.
Ceska auta zestarla na 14,7 roku. Bez servisu se neobejdou, ale to se neobejdou ani nova auta, nova auta se nevyplati kupovat, ideal najit dobry kousek v bazaru a poridit auto v uplne jine vybave za uplne jinou cenu.
Starym autem nejezdim, protože nemám na nové. Stare auta řídím, protože má silný odpor řídit ta nová. Žádná zpětná vazba, přeposilovane jako prase, do všeho kecá elektronika, sedačky a podvozek tvrdé. To ať si strčej někam. Mám auta z roku 94 a 99. Do auta z 94 jsem nacpal už přes 300k za renovaci abych si mohl jakoukoliv jízdu užívat. Z těch nových lezu ven akorát naštvanej.