bugatti-veyron-grand-sport-vitesse-novy-svetovy-rekord.jpg

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse – nový světový rekord

Bugatti Veyron

Guinness sice sebral Veyronu titul nejrychlejšího auta planety, ale teď mu zase musí nový zapsat. Bugatti je totiž nejrychlejší roadster na světě.

Diskuze

5 komentářů

    biest

    pan redaktor, laskavo si pozrite zivotnu uroven ludi v nasich koncinach (hovorim o Cesku a Slovensku) a potom sa este raz skuste zamysliet, preco asi kazdy treti v nasej krajine riesi spotrebu a nema zaujem chut a ani moznosti si kupit benzinove auto na zabavu…takze vas prosim, odpustite si tieto posmesne poznamky. vyznievate totiz ako uplny ….

    Sedrik

    To musel být hukot – chtěl bych vidět záznam z interieru. Jel jsem bez střechy nejvíc cca 170 Km/h a už jsem neslyšel ani motor… :p

    Sedrik

    Zatímco v Číně je to samý milionář – vy asi taky nevíte o čem píšete, že?
    Jde o přístup – zatímco v číně je OK jezdit v drahém autě, které jezdí za 100 na 100, v Evropě a v USA je to sociální stigma, protože je moderní a \“in\“ být zelenej – proto ani lidé, kteří by si taková auta koupit mohli (což je procentálně v číně podle mého méně lidí, než v EU/USA)si raději koupí prius, aby na ně melouni v zácpách neplivali a nedemonstrovali před jejich firmou. To je ten důvod, proč je v číně poptávka po takovýchto vozech a v EU/USA není – o penězích to milej pane v tomto případě není (jen hlupák by se domníval, že se nám autor článku posmívá, že nemáme na Veyron GS). A tak vnímám konec toho článku – Každý segment má svoji cílovou skupinu a ta evropská po těchto autech netouží, i když na ně má….

    Sedrik

    Toto patřilo sem:
    Zatímco v Číně je to samý milionář – vy asi taky nevíte o čem píšete, že? Jde o přístup – zatímco v číně je OK jezdit v drahém autě, které jezdí za 100 na 100, v Evropě a v USA je to sociální stigma, protože je moderní a \“in\“ být zelenej – proto ani lidé, kteří by si taková auta koupit mohli (což je procentálně v číně podle mého méně lidí, než v EU/USA)si raději koupí prius, aby na ně melouni v zácpách neplivali a nedemonstrovali před jejich firmou. To je ten důvod, proč je v číně poptávka po takovýchto vozech a v EU/USA není – o penězích to milej pane v tomto případě není (jen hlupák by se domníval, že se nám autor článku posmívá, že nemáme na Veyron GS). A tak vnímám konec toho článku – Každý segment má svoji cílovou skupinu a ta evropská po těchto autech netouží, i když na ně má….

    Francois

    Jojo, není nad francouzská auta!!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist