Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse – nový světový rekord
Bugatti Veyron
Guinness sice sebral Veyronu titul nejrychlejšího auta planety, ale teď mu zase musí nový zapsat. Bugatti je totiž nejrychlejší roadster na světě.
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Bugatti Veyron
Guinness sice sebral Veyronu titul nejrychlejšího auta planety, ale teď mu zase musí nový zapsat. Bugatti je totiž nejrychlejší roadster na světě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pan redaktor, laskavo si pozrite zivotnu uroven ludi v nasich koncinach (hovorim o Cesku a Slovensku) a potom sa este raz skuste zamysliet, preco asi kazdy treti v nasej krajine riesi spotrebu a nema zaujem chut a ani moznosti si kupit benzinove auto na zabavu…takze vas prosim, odpustite si tieto posmesne poznamky. vyznievate totiz ako uplny ….
To musel být hukot – chtěl bych vidět záznam z interieru. Jel jsem bez střechy nejvíc cca 170 Km/h a už jsem neslyšel ani motor… :p
Zatímco v Číně je to samý milionář – vy asi taky nevíte o čem píšete, že?
Jde o přístup – zatímco v číně je OK jezdit v drahém autě, které jezdí za 100 na 100, v Evropě a v USA je to sociální stigma, protože je moderní a \“in\“ být zelenej – proto ani lidé, kteří by si taková auta koupit mohli (což je procentálně v číně podle mého méně lidí, než v EU/USA)si raději koupí prius, aby na ně melouni v zácpách neplivali a nedemonstrovali před jejich firmou. To je ten důvod, proč je v číně poptávka po takovýchto vozech a v EU/USA není – o penězích to milej pane v tomto případě není (jen hlupák by se domníval, že se nám autor článku posmívá, že nemáme na Veyron GS). A tak vnímám konec toho článku – Každý segment má svoji cílovou skupinu a ta evropská po těchto autech netouží, i když na ně má….
Toto patřilo sem:
Zatímco v Číně je to samý milionář – vy asi taky nevíte o čem píšete, že? Jde o přístup – zatímco v číně je OK jezdit v drahém autě, které jezdí za 100 na 100, v Evropě a v USA je to sociální stigma, protože je moderní a \“in\“ být zelenej – proto ani lidé, kteří by si taková auta koupit mohli (což je procentálně v číně podle mého méně lidí, než v EU/USA)si raději koupí prius, aby na ně melouni v zácpách neplivali a nedemonstrovali před jejich firmou. To je ten důvod, proč je v číně poptávka po takovýchto vozech a v EU/USA není – o penězích to milej pane v tomto případě není (jen hlupák by se domníval, že se nám autor článku posmívá, že nemáme na Veyron GS). A tak vnímám konec toho článku – Každý segment má svoji cílovou skupinu a ta evropská po těchto autech netouží, i když na ně má….
Jojo, není nad francouzská auta!!!