Audi R8 – první jízda
30 fotografiíreportáž
Chvíle pravdy... jen málokdy přichází zásadnější moment, než tenhle. Pokud jde o vysoká očekávání, senzační Audi R8 musí čelit těm úplně nejvyšším.
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
30 fotografiíreportáž
Chvíle pravdy... jen málokdy přichází zásadnější moment, než tenhle. Pokud jde o vysoká očekávání, senzační Audi R8 musí čelit těm úplně nejvyšším.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nepochybuju o tom, ze to bude dobre auto. Ale jestli bude tak "zabavne" jako oficialni videa, tak je to promarnena sance. Vzdyt v tech videich vypada jak kdyz nejede vic nez 30km/h. Jen jednou (na zacatku toho druheho) je tam naznak nejakych emoci, ale jinak je to stu-de-nyyyy … a nudny.
Kdybych si mel vybrat auto jen podle oficialnich videi, tak na prvnim zebricku bude asi Ford GT a R8 bude s dlouhym odstupem posledni.
Ten interiér mě naprosto poráží, ten je k nakousnutí. Audi se znovu vytáhla a udělala zase jeden z nejlepších interiérů na světě.
BTW neví někdo, co je to za vychytávku v tom světlometu?
tos vystihl. dela auta s jednemi z nejlepsich interieru na svete. tim to bohuzel u tehle znacky konci, nic jineho zajimaveho neprinasi. navic jejich quattro, ktere srovnate s o mnoho vychytanejsimi ctyrkolkami jako evo nebo skyline, opet znatelne technologicky ztraci. posledni audi, ktere mohlo brat u srdce bylo Quattro. dnes je znacka Audi pro lidi (alespon v CR), kteri si potrebuji zvysovat sebevedomi (a jeste k tomu netusi, jak obycejna auta kupuji – prevleceny VW). ale prece jde o ten interier…
No, rád bych věřil jedné anglické redakci, že s podvozkem RS4 se s audi dá opět zažít zábava… přece jen to nasměrování větší části krouťáku dozadu někde znát být musí. Teda doufám. Protože R8 se mi designově fakt líbí a byla by škoda, kdyby to byla nuda.
Nemůžeš přece srovnávat o půl tuny lehčí EVO s Audinou, co je to za blbost. Kdyby bylo Evo stejně tak těžké, nebylo by určitě tak hbité jak je.
evo, skyline apod. – nesrovnavam hbytost aut, ale technologickou vyspelost pohonu vsech kol (elektronicky diferencial, tedy samozrejme nemam na mysli americkou verzi, ktera jej postrada. RS4 bude vyjimkou, uznavam, ze v ni bych se klidne rad videl (nekteri novinari si ovsem stejne stezovali na necitlive rizeni)…
R8 – vzhled je vazne vyjimecny
celkem souhlasím,ale evo a skyline mají dle mého názoru jiné zaměrění a cílovou skupinu lidí než quattro od audi,jinak mít na RS8 tak se v ní už vozím na rozdíl od už překoukaného porsche 911
konecne tady nekdo kdo tomu rozumi a nemele komercni zvasty. kez by takovych objektivnich nazoru bylo tady vice.
Interier je naprosto neuveritelnej, souhlas
nemůžu si pomoct, ale co se týče exteriéru, nepřihlédli designéři k majestátnímu buggati veyron? 🙂