Škoda Octavia 2.0 TDI po 500 000 km – videotest
50 fotografiíŠkoda Octavia
Jak funguje nejoblíbenější česká ojetina po deseti letech tvrdého provozu a půl milionu najetých kilometrů? Budete se divit, kolik nechal původní majitel za servis a palivo!
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Legendy minulosti: Dodge Charger oslnil vizuálem převrhlé lahve a sedmilitrovým motorem
Český závodník vyměnil Škodovku za Toyotu. Teď jede svůj první závod v Maďarsku. Jak dopadl?
50 fotografiíŠkoda Octavia
Jak funguje nejoblíbenější česká ojetina po deseti letech tvrdého provozu a půl milionu najetých kilometrů? Budete se divit, kolik nechal původní majitel za servis a palivo!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přeslechl jsem se nebo bylo řečeno že vzduchový filtr byl měněnej 4x??? Na 500 000km trošku málo ne? Nehledě na to že to teda jezdilo na stavbách
Na tomto odkazu je celý test…a ne jen pouhé plácání
http://www.autorevue.cz/octavia-20-tdi-najela-500-000-km-vime-kolik-to-majitele-stalo
Také máme jednu firemní, s aktuálním stavem 492.000km (1,9TDI PD 77kW) . Interiér je proti tomuto o něco lepší, třeba to poškrábání spínače světel neznám.
A co je nejlepší? Ta naše má stále původní spojku i turbo. :-)) Nikdo tomu nechce věřit, ale je to tak.
Jinak souhlas, má své mouchy ale klidně bych si ji koupil. A kdyby byla se stočeným tacho tak to vlastně ani nepoznám.
Teda nic moc, mám Fiat Ducato Maxi 2,3 MJET, r.v. 2009 jako plachtovou dodávku, která jezdí po Evropě, podotýkám plně naložená. Nyní má najeto 1 000 000 km a co se servisu týče, tak kromě pravidelné výměny oleje ( každých 25 000 km namísto servisního intervalu 40 000 km) jsem pouze vyměnil obě poloosy a párkrát kotouče (pouze přední) a destičky. Teprve nyní přijde na řadu spojka a zadní kotouče. Jinak NIC!!! A hlavně nikdy žádná porucha. A dle interiéru by po výměně hlavice řadící páky vypadalo auto na „poctivých“ 120 000 km…
To je to v Mladé Boleslavi tak špatné, že se podivujete výkonu svého vozu? Bratr má olítaný Citroen Xsara, 1.9TD z roku 2000, turbo i čerpadlo jsou původní i po 550 tisících, byť již na konci sil, a zvláštní to v servisu nikomu nepřišlo.
Takových Oktávek je v ESA polovina, akurát mají na tacho 125000…