Škoda Octavia 2.0 TDI po 500 000 km – videotest

Jak funguje nejoblíbenější česká ojetina po deseti letech tvrdého provozu a půl milionu najetých kilometrů? Budete se divit, kolik nechal původní majitel za servis a palivo!

Škoda Octavia druhé generace dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější ojetá auta na českém trhu, takže je určitě z čeho vybírat a nouze není ani o skutenčně hodně ojeté kusy. Třeba jako je tahle stříbrná Oktávka s motorem 2.0 TDI o výkonu 140 koní, která má za sebou těžkých 10 let provozu500 000 kilomterů na odometru.

Její příběh začíná v roce 2004, kdy si ji pořídil jeden brněnský podnikatel, který ji vůbec nešetřil a často s ní jezdil po prašných stavbách. Na druhou stranu jí dopřával prvotřídní péči originálního servisu, do kterého pravidelně jezdil se všemi záležitostmi – na pravidelné prohlídky, opravy po nehodách a dokonce i takovou maličkost, jakou je výměna pneumatik.

Nejcennější na celém voze je tedy poctivě vyplněná servisní knížka a kompletní servisní historie vedená v elektronické podobě. I proto ji Škodovka jako ceněnou raritu odkoupila a nyní ukazuje, jak její bestseller po tak dlouhém nájezdu funguje. Půjčili jsme si proto klíčky a vyrazili zpátky do minulosti. Tohle jsou naše postřehy…

 

30.10.2014 2:10| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.
TOPlist