Škoda Octavia 2.0 TDI po 500 000 km – videotest

Jak funguje nejoblíbenější česká ojetina po deseti letech tvrdého provozu a půl milionu najetých kilometrů? Budete se divit, kolik nechal původní majitel za servis a palivo!

Škoda Octavia druhé generace dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější ojetá auta na českém trhu, takže je určitě z čeho vybírat a nouze není ani o skutenčně hodně ojeté kusy. Třeba jako je tahle stříbrná Oktávka s motorem 2.0 TDI o výkonu 140 koní, která má za sebou těžkých 10 let provozu500 000 kilomterů na odometru.

Její příběh začíná v roce 2004, kdy si ji pořídil jeden brněnský podnikatel, který ji vůbec nešetřil a často s ní jezdil po prašných stavbách. Na druhou stranu jí dopřával prvotřídní péči originálního servisu, do kterého pravidelně jezdil se všemi záležitostmi – na pravidelné prohlídky, opravy po nehodách a dokonce i takovou maličkost, jakou je výměna pneumatik.

Nejcennější na celém voze je tedy poctivě vyplněná servisní knížka a kompletní servisní historie vedená v elektronické podobě. I proto ji Škodovka jako ceněnou raritu odkoupila a nyní ukazuje, jak její bestseller po tak dlouhém nájezdu funguje. Půjčili jsme si proto klíčky a vyrazili zpátky do minulosti. Tohle jsou naše postřehy…

 

30.10.2014 2:10| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist