autoweb.cz > Opel > Nový Opel Astra GTC na českém trhu: první dojmy
Nový Opel Astra GTC na českém trhu: první dojmy
Automobilka říká, že GTC kromě krytů zrcátek a antény nesdílí žádný exteriérový díl s jinými verzemi Astry. Ale to vy už přece víte.
Stejně jako je vám známo, že GTCčko sedí na konstrukci přední nápravy HiPerStrut, doplněnou o zadní vlečná ramena.
Opel Astra fotogalerie – vše co potřebujete vidět
A že novou Astru GTC pohání pět motorů. Čtyři zážehové s výkonem od 100 do 180 koní, fanoušci nafty mohou volit dvoulitr s výkonem 164 koní.Nabídku brzy doplní další dva dieselové motory s výkony 100 a 180 koní. Sportovní verze OPC s 280? Jistě, už pomalu klepe na dveře.Na první tuzemskou testovací jízdu jsme vyjeli s nejsilnějším benzínovým motorem a je otázkou, jestli to byla šťastná volba. Pocitově mu chyběl výkon, hádal bych o třicet koní méně. Nedržel krok s podvozkem, který je výborný.
Volant jde příjemně do ruky, informuje, výkon netahá za prsty.
Opel nabízí Astru GTC ve výbavách Enjoy a Sport. Základní variantu se zážehovým motorem 1.4 pořídíte za akční cenu 376 900 Kč, vrcholná verze Sport s dvoulitrovou naftou vás přijde na 505 900 Kč.
Autoweb.cz