BMW 340i Sedan M Performance: Méně je více
28 fotografiíBMW 3
Zapomeňte na BMW M3, tohle je dokonalé naplnění tvrzení, že méně je někdy více! A také zdaleka nejryzejší BMW, které si můžete přát.
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
28 fotografiíBMW 3
Zapomeňte na BMW M3, tohle je dokonalé naplnění tvrzení, že méně je někdy více! A také zdaleka nejryzejší BMW, které si můžete přát.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Fajn test, pane
Copak je to za barvu? Jasnej Individual, ale jaka?
Krasny kousek, auto ze stare skoly. Ale jeste o chlup vic me dostala recenze, to nadseni autora je hmatatelne a nakazlive 🙂
Podle Honzy Koubka je to Laguna Seca Blue
Děkuji za pěkný od srdce napsaný test. Jen mám poznámku, resp. tip pro ty, kterým vadí automatické meziplyny u novějších BMW s manuálem. Vůbec se jimi nemusíte trápit, prostě dělejte meziplyny jak jste zvyklí. Proč? Elektronika auta je příliš dokonalá a meziplyn „vysmrkne“ na poslední chvíli. Kdežto vy jako člověk tak precizní bude jen stěží. Tzn. dejte si meziplyn, tím oblafnete elektroniku a ta už po tom vašem meziplynu prostě znova další neudělá. Vyzkoušeno na své 440i s manuálem. Ať vám to jezdí!
Zajímavá by byla srovnávačka s Jaguarem XE S.
XE S bohužel není v testovací flotile, takže to v nejbližší době určitě nepůjde, a 340i do té doby pravděpodobně také zmizí. Nicméně XE S jsme kdysi testovali (http://www.autoweb.cz/jaguar-xe-s-3-0-v6-340-k-2015/) a je to hodně zajímavá alternativa. Bohužel nemá manuál ani špéru (to alespoň řeší aftermaket), totéž další konkurent AMG C 43 (http://www.autoweb.cz/mercedes-amg-c-43-4matic-kombi-2017/), které je zase jenom jako čtyřkolka.
Do jisté míry máte pravdu, nicméně reakce na plyn je trošičku pomalejší, než to umí elektronika, a člověk musí být hodně rychlý a přesný, jinak se stane, že po vašem horším meziplynu elektronika přidá ještě jeden svůj. Což je vlastně správně, jenže jako řidič se chci právě svými chybami učit. A někdy se elektronika zamyslí a neudělá ho vůbec. Viděl bych to spíš na někoho šikovného, kdo ví, kde co přepsat v řídicí jednotce. A ze strany výrobce do budoucna možnost volbu alespoň někde v iDrivu.
Řešení se nabízí v překódování možností v iDrive. Stačí najít někoho šikovného, kdo si s tím poradí. Viz odkaz http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1168116
tak nevim, kde vas M3 nechala chladneho. je to bestie a chladneho vas nenecha. spis vystraseneho.
340 je ale na okruhu uplne marna. M3 se proste nepovedla, M2 je podle meho nazoru to mene, ktere je vice. 340 je kocar.
kdyz preferujete spise vozit rodinu, nez blbnout, pak ano.
Rozhodnout se ale musi kazdy sam a tak kategoricky jako vy to rozhodne nevidim.
soucasnou M3 bych ale do vyberu take nezahrnul.