Žák: Proč je Range Rover nejlepší auto na světě?
Land Rover
Range Rover je skutečně boží. Neznám jiné auto, které by toho zvládlo tolik najednou s takovou důstojností.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Land Rover
Range Rover je skutečně boží. Neznám jiné auto, které by toho zvládlo tolik najednou s takovou důstojností.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Něco podobného jsem přesně čekal, po tom, co jsem si přečetl článek s Jaguáry. Nikdy jsem s Rangem nejel, SUV jako Q7, Touareg a jiné v oblibě nemám, ale Range přece musí chtít každý samozvaný automobilový nadšenec!
Každopádně den s Jaguary a Range Roverem velmi závidím.
Něco podobného jsem přesně čekal, po tom, co jsem si přečetl článek s Jaguáry. Nikdy jsem s Rangem nejel, SUV jako Q7, Touareg a jiné v oblibě nemám, ale Range přece musí chtít každý samozvaný automobilový nadšenec!
Každopádně den s Jaguary a Range Roverem velmi závidím.
I pro tohle monstrum platí fyzikální zákony. Co je nejhorší, že jsou smrtelným nebezpečím pro své okolí. Tato monstra by měla mít omezenou rychlost podobně jako nákladní auta. V sazebníku pokut by měly mít zvláštní kolonku pro překročení rychlosti s dvojnásobnou sazbou.
A co rovnou poslat všechny jejich majitele do kriminálu? To by bylo ještě lepší, ne? Viva komunismus a závist! …………………………………………………….. Pane Žák, děkuji za parádní článek o Jaguárech a taky za tento povzbuzující blog! :-). RR není kompromis ani chabá napodobenina – je to etalon.
Uznávám, že Range je auto, které bych snesl ve své garáži (a to SUV opravdu nemám rád). Jen v tom porovnání s Skem, tip bych si, že budou poskytovat stejné pohodlí, jak je to ale s vyšším těžištěm (oproti Sku)? Sedí to? Brzdí to pořádně?
Pokud vás to uklidní, Range Rover má omezenou rychlost – na 210 km/h. Ale stejně je nejlepší s ním jezdit pomalu.
Model Sport má možná \“odhodlanější\“ jízdní vlastnosti, ale pořád je to stodola. A není tak pohodlná a neumí tak dobře filtrovat špatnou silnici jako právě standardní Range.
Hezký článek, nadsázku jsem ale odhalil. Každý , kdo něco řídil, přece ví, že nejlepší byl, je, a vždy bude S-Klasse.
Mimo jiné i proto, že nemusí mít omezenou rychlost na 210 kmh.
Jeee, to jsme se nepochopili. Já myslel Mercedes S. 🙂
Jo táááááák… No, eSkem nemůžete na zabahněné pole a přejíždět obrubník. Respektive můžete, ale jenom jednou.
Ne, to jste mě neuklidnil. Jákákoli snaha o pasivní bezpečnost ostatních účastníků je vymazána nasazením takových naprosto nesmyslných monster. Proto je namístě jejich legislativní zpomalení. Jinak i vy sám jste se nechal chytit do levné marketingové pasti těchto pseudo terénních aut. Pocit jakési nadřazenosti, daný velikostí aut. Je to mentální berlička. OK pokud ji někdo potřebuje na exihibování ve městě = nemám s tím problém. Ale mimo město bych je omezil.
Vůbec bych se nebránil dát jim např. na dálnici limit 90 km/h.
To sice ne, ale upřímně, kolik majitelů Range ho k tomu využije? 😉 Ale když někdy vidím, jak paničky s velkým SUV v centru města parkují, tak se odolnost vůči obrubníkům hodí… 😀
Range Rover, který se vyrábí od roku 1970, překonal Darienovu úžinu nebo se například účastnil Camel Trophy, je pseudoterénní automobil. V7borně.
A volat po omezení rychlosti těchto aut může jen ovce. Bohužel nejste sám:(
Pro mně je třeba nejlepší ubersedan BMW 7, pro kamaráda A8, pro někoho zase třída S. Já kvality Range Roveru beru, ale Landcruiser je Landceuiser, aspoň pro mně
Landcruiser……….
Než tady začneš psát takovéhle perly, tak si nejdříve prostuduj historii Land Roverů a Range Roverů. Napsat, že Range je pseudoterénní auto, lecos o tobě a tvých znalostech vypovídá…
Hahaha 😀 Co vám to pomůže? I kdyby to auto stálo zaparkovaný, když jste vůl a vrazíte do něj ve 200 km/h, stejně vás to zabije. A je fuk jestli to bude RR nebo Fabie. Není to totiž o rychlosti RR, ale o součtu rychlostí obou vozidel. Takže byste musel omezit všechny. Což byste určitě udělal moc rád, já to chápu. Ale radši vám dám radu – pokud se bojíte na silnicích, jezděte vlakem. Ty mají omezení jen na 160 a když v něm srazíte RR, ani to nepoznáte.
Silniční provoz potřebuje jistá pravidla, aby fungovala s přiměřeným bezpečím pro všechny účastníky. Pokud to někdo narušuje, tak je ho potřeba bud z provozu vykázat případně omezit. A to je přesně tato situace. Tak, jak jsou rychlostně omezena nákladní auta, protože jsou bezpečnostním rizikem pro ostatní, tak by měla být omezena i tato monstra, protože jsou bezpečnostním rizikem pro ostatní účastníky.
Já osobně nemám nic proti RR, ať klidně jezdí v africké buši kam patří ….
Range Rovery byly nechvalně známé poruchovostí a nekvalitou zpracování, nevíte někdo, jak je to u novějších aut? Ve statistikách TÜV jsem je nikdy neviděl.
Silniční pravidla narušuje vždy řidič, nikoliv auto. Nákladní auta jsou omezená proto, že jsou těžká a mají velkou setrvačnost. Špatně tedy brzdí, což je ve vysokých rychlostech nebezpečné. RR je, pokud vím, auto do 3.5 tuny a s brzděním nemá sebemenší problém. Rozhodně bude brzdit líp než základní Fabie 1.2 HTP, protože u silných motorů jsou také silné brzdy. V tomto světle prostě nechápu vaše obavy.
…nemůže ani být, protože jde dlouhodobě (!) o nejporuchovější značku na trhu. Dokonce i v rodném ostrovním království, které Range zbožňuje jako snad všechna lokální auta, vede Range s obrovským přehledem aktuální i dlouhodobé statistiky poruchovosti a majitelé se s nimi ve svých názorech vzácně shodují. A i v kontextu ceny servisu u nás, je potřeba mít na pořízení Range opravdu velké koule.
Pod čarou dodávám, že chápu Daliborův pohled, protože jsem tu čest měl a život na kapitánském můstku má své kouzlo (dokud nepřijde na parkování, atd.), bohužel v kontextu nespolehlivosti všechny plusy blednou, alespoň pro mě.
6e vy máte problém udržet auto na své polovině silnice a s viděním dopr. značek??? To vás štve to, že neudržíte moč když kolem vás něco většího projede a náhodou udržíte auto na silnici????
Když se kouknete na nehody, tak zjistíte, že bourají hlavně \“břichoplazky\“ a ne off roady…..
Jinak přeju mnoho štťastných kilometrů bez nehody jak vlakem, tak i autobusem….
Jezisi ty ses ale imbecil.Z tebe krici jenom zavist protoze na takovej kocar jako je novej range Rover proste nemas prachy a nikdy ani mit nebudes . Takova kravina omezit jim rychlost na dalnicich na 90km/h . A to ze obri sedany jako Mercedes S nebo Audi A8 nebo BMW 7 atd vazi uplne stejne ti nevadi ?? a to ze maji vetsinou omezovac az u 250 km/h??? Ty ses proste ceskej debílek zavistivej a to si dokazal uz jenom tim ze si napsal ze to nekdo potrebuje na exhibovani ve meste .Tebe rovnou zmrskat jako psa aby si uz nemel moznost svou zavist nikde vylejvat ty imbecile jednoduchej!!
Range Rover je nejluxusnejsi SUV na svete a nejuzasnejsi offroad na svete kteremu v terenu dokaze konkurovat ze seriove vyrabenych vozů pouze Mercedes G . Neni vubec dulezity co rikaji ostatni o Range Roveru,protoze to jsou vetsinou ti co ho nikdy nemeli a jen zavidej tem kteří ho mají – ( máme ) .
Koupí Range Roveru se clovek řadí do uplne jine socialni kategorie.Ten kdo na nej ma neresi ani spotrebu ani ročni servis a ani poruchovost. Pokud v dobe zaruky neco odejde ( prevazne vinou spatneho užívaní ) , tak ho necham reklamovat a vse mi automaticky opraví.Pokud si nekdo kupuje stary křap 6-15 let stary tak se nemuze divit ze do nej bude strkat penize za opravy ,protoze to budete strkat i do skodovky či jine znacky takto stare. Predevsim jde vzdy o majitele jak s nim jezdi a jak s eo nej stara.Mozna ze to neni nejkrasneji auto na svete a mozna taky ne nejbezproblemovejsi ale ktere auto se muze chlubit tim ze on ano??????????? range Rover je ikona mezi auty ,je to král vsech vozů sveta a kazdy kdo ho má tak to ví . Uz jen to ze kdyz se zamerite na jakykoli americky nemecky či rusky film atd tak v kazdem druhem filmu na okamzik zahlednete range Rover predchozich modelu.Proste i filmari vedi ze to je svetova ikona mezi auty. Jednodušše řečeno-ten kdo má prachy a chce vysoke ,bezpecne,silne prakticke a nekompromisne elegantni vuz ten si koupi jedine za tyhle penize novy Range Rover .podobne investice ve stejnych castkach jsou penize špatne investovane .