Volkswagen Golf GTI VI na českém trhu
41 fotografiíVolkswagen
Šesté pokračování seriálu GTI má opět vyšší výkon a menší spotřebu, ale liší se dostatečně od standardního Golfu?
Honda NSX po Ayrtonu Sennovi může být vaše! Jenom si připravte miliony
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
41 fotografiíVolkswagen
Šesté pokračování seriálu GTI má opět vyšší výkon a menší spotřebu, ale liší se dostatečně od standardního Golfu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V iMotore ho vychvalili do nebies, tak som zvedavy na Vas nazor
nevim, podle mě to bude jen rychlej golf, něco jako octavia RS vs. obyčejná octavia. prostě žádnej sporťák
taky očekávám takový výsledek…
souhlas
Také jsem si toho všiml a tenhle podstatný "rozpor", prakticky ve vlastních řádách redakce, na mě zrovna moc profesionálně nepůsobí…
V poslednim Top Gearu ho mimo jine postavily proti Focusu RS a pres rozdilny charakter si ho pochvalovali. Cituji: Kde se s RS perete,v GTI jen plujete. Focus RS chce jezdit rychle uplne porad. Pouzivat ho k dojizdeni znamena trapeni,jako kdyz se na retezu skrti rotvajler.
GTI je vic volba rozumu ale srovnavat ho s Octavii RS je hloupost.
přesně tak…
At jsi říká kdo chce co chce, je to fešák a můj nej. favorit,ale tak za 5 let, zatim stojí hodně
Ano také jsem si toho celkem rozporuplného hodnocení v iMotoru a tady všiml a také si myslím, že je to neprofesionální. Nu což, asi nejsem sám, kdo si všímá upadající úrovně autowebu, (i když imotor jako takový za špatný nepovažuji), ale neustálá reklama na něj mně irituje. Řekl bych, že za ty peníze by bylo lepší Scirocco, jehož podvozek a jízdní vlastnosti jsou chváleny nejen autowebem. Za stejné peníze dostanete víc auta, i když pravda, ne pětidvéřového.
Dojmy z řízení auta jsou přece nutně subjektivní, každý řidič má jiné preference, jak by tedy mohli mít všichni redaktoři na auta stejný názor? Já naopak oceňuji autorský pohled redaktorů. Za neprofesionální bych považoval, kdyby si nedovedli udělat vlastní úsudek a papouškovali by ostatní.
Tady nejde o to, že by redaktoři neměli vlastní názor, nic takového jsem neřekl. Zaráží mně, že v iMotoru GTI vychvalují a naopak tady v tom krátkém testu jim přijde řízení bez zpětné vazby. To mi připadá neprofesionální.
To auto je jiste kvalitni a pri prumerne dobrym zachazeni asi i spolehlivy, ale porad mam dojem, ze jeho koupi bych se u nas zaradil po bok pubertaku a ostatnich psychicky nevyvinutych jedincu, kteri se vyzivaji v praseni Golfu snad vsech typu, rocniku a stavu a to jen kvuli tomu, aby na sebe upozornili. Staci se v patek nebo v sobotu vecer projet nejakym vetsim mestem. Garantuju vam, ze potkate minimalne pul tuctu Golfu, ktery budou oveseny a olepeny ruznyma hovadinkama, az vam bude pripadat, ze prijel cirkus. Do toho vseho jeste modry ledky, basova bedna v kufru a clovek v normalnim Golfu aby se pak stydel vedle takovyho individua stat i na svetlech. Kdyz k tomu vsemu ma jeste cervenou kapotu, jeden blatnik modrej, druhej zelenej, naraznik ma bilej, dvere zluty a pritom cely auto ma cernou barvu, tak se musite opravdu hodne moc drzet, abyste se nepozvraceli. A neni nic horsiho nez kdyz v necem takovym navic vidite mladyho 50ti-kilovyho cucaka, kterej se jizdou brzda-plyn snazi dostat na dalsi krizovatku driv nez vsichni ostatni i za cenu hrubyho, nekolikanasobnyho poruseni dopravnich predpisu a ohrozeni ridicu i chodcu okolo. Diky, ale na zarazeni se do takovy skupiny mam prilis velkou sebeuctu.
Já bych do Golfa nešel, protože je německy nudný (i když spolehlivý), ale i tak je to kvalitní auto. Jestli chcete, běžte do něj a na rádoby tunery se vykašlete.