Škoda reaguje na nečekanou popularitu pistáciové Fabie. Stvořila tuhle povedenou reklamu

Možná jste to zaregistrovali i vy – na sociálních sítích se začaly tvořit skupiny sdílející fotky Fabií ve vybledlé zelené, údajně pistáciové barvě. Nyní se na tento trend vtipně rozhodla zareagovat i sama automobilka.
titulka-pistaciova-fabia-1100x618.jpg Zdroj: Youtube / Škoda

Fabia první generace byla ve své době základem nabídky, dá se proto celkem pochopit, že se jí tehdy prodalo poměrně hodně – Fabia v nepříliš pohledné barvě si našla 7 808 majitelů, kteří museli být snad barvoslepí.

Přestože se zdá necelých osm tisíc jako poměrně velké číslo, stále se jedná o nejméně častou barvu, kterou na voze můžete vidět. Druhá generace měla tuto barvu v nabídce pouze pro fleetové vozy a dočkalo se jí pouhých pět exemplářů!

V současné třetí generaci je možné vůz v této barvě opět objednat a i přes příplatek 18 tisíc korun se zatím našla osmička věrných příznivců. Dost možná i díky tomu, že se z pistáciové Fabie stal během posledních dvou let trend sociálních sítí.

Členové skupin si posílají fotky a videa těchto vozů a mnohdy vymýšlí zajímavé kompozice, nebo se snaží ulovit hned několik vozů naráz. Najdou se i tací, jejichž životním snem je vyfotit si všech pět kusů pistáciových Fábií druhé generace.

Ponechme stranou, že se lovci pistáciových Fábií občas chovají jako kandidáti Darwinových cen a konstatujme, že se z vybledle zelených vozů v poslední době prostě a jednoduše stal lokální fenomén, a to dokonce do takové míry, že se na něj rozhodla reagovat i samotná Škodovka.

Ta do světa vypustila video, v němž si z celé mánie kolem pistáciové Fabie milým způsobem trochu utahuje. Za jejím volantem totiž budete za naprostou hvězdu! Lidé vytahují mobily a fotí, všichni uznale pokyvují a děvčata před klubem se jí nemohou nabažit.

8.10.2019 12:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: Škoda

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist