Škoda Fabia R2 pro závodníky

2 fotografieŠkoda Fabia

Chcete závodit v rally a máte omezený rozpočet? Škoda vám postaví speciál a naúčtuje si relativně rozumnou částku.

Diskuze

8 komentářů

    the_boss_302

    no to clio vyjde cca o 9000 Eur levneji 🙂

    Sklenka

    … kdo chce nový auto … kdokoliv jinej (normální) by si za ty peníze koupil zajetou Nkovou Imprezu nebo Evo….

    atmosférická 1,6 se 180 koňma? je to správně?

    Integrale

    Může to být správně. On maximální výkon není u soutěžního vozu tou nejsledovanější hodnotou a tak se často mění v závislosti na konkrétní trati. Kolem 180 koní má tento motor třeba v případě nastavení pro Barum Rally (dlouhé roviny), ale pokud byste s ní jel třeba Korsiku, tak by to nastavení bylo jiné, maximální výkon by se snížil o nějakých 15-20 koní, aby došlo k podstatnému zlepšení průběhu výkonu v nižším a středním pásmu otáček. To se řeší jednak elektroniyk nastavením řídí jednotky motoru, ale také mechanicky přenastavením časování vačkových hřídelů, atp.
    V akci byla Fabia R2 k vidění právě na Barum rally. Jen tak pocitově se mi zdálo, že to jede moc pěkně, až se to víc otestuje a usadí, mohlo by to být, myslím za ty peníze, velmi pěkné nářadí pro amatéry.
    A pro informaci – slušné produkční auto v konkurenceschopném nastavení přijde asi na trojnásobek, jeho provozní náklady jsou pak ve srovnání s touto Fabií téměř astronomické…

    Integrale

    ještě dodatek – pro úplně rovné RZ mají dnešní 1.6 kolem 210 koní

    Integrale

    Může to být správně. On maximální výkon není u soutěžního vozu tou nejsledovanější hodnotou a tak se často mění v závislosti na konkrétní trati. Kolem 180 koní má tento motor třeba v případě nastavení pro Barum Rally (dlouhé roviny), ale pokud byste s ní jel třeba Korsiku, tak by to nastavení bylo jiné, maximální výkon by se snížil o nějakých 15-20 koní, aby došlo k podstatnému zlepšení průběhu výkonu v nižším a středním pásmu otáček. To se řeší jednak elektroniyk nastavením řídí jednotky motoru, ale také mechanicky přenastavením časování vačkových hřídelů, atp.
    V akci byla Fabia R2 k vidění právě na Barum rally. Jen tak pocitově se mi zdálo, že to jede moc pěkně, až se to víc otestuje a usadí, mohlo by to být, myslím za ty peníze, velmi pěkné nářadí pro amatéry.
    A pro informaci – slušné produkční auto v konkurenceschopném nastavení přijde asi na trojnásobek, jeho provozní náklady jsou pak ve srovnání s touto Fabií téměř astronomické…

    kajencik

    nějak mi není jasné jak je to myšleno s tím mladým závodníkem? Na to je asi potřeba bohatý tatínek, jinak si neumím vysvětlit kdo by měl ve věku kdy může být označen za mladého milion a půl na soutěžní auto (+ další náklady samozřejmě). Nebo mi někdo poradí jak do toho nastoupit když bohatý otec chybí? 🙂

    Umkebe Membe

    180 koní z NA 1.6 klidně, ale řekl bych, že to bude až při 8500 ot./min, tedy o 1000 výše než uvádí článek.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist