pruzkum-spolehlivosti-v-cele-mazda-na-chvostu-jeep.jpg

Průzkum spolehlivosti: v čele Mazda, na chvostu Jeep

Mazda

V hodnocení spolehlivosti podle četnosti závad vyhrávají na celé čáře japonské automobilky a potvrzují tak výsledky jiných podobně zaměřených statistik, jako je TÜV či J.D. Power.

Diskuze

31 komentářů

    dnt

    je tam chyba v textu, mercedes je 20. audi 27.

    hezké: korejci a fiat překvapili, koncern se umístil zcela klasicky

    FOX

    nejak se mi ty čísla nepozdávaj

    kus

    tjn

    tojejedno

    Je to zkreslené. Hlavně neberou vpotaz, že takové BMW má víc elektroniky a všech různých prvků v základu než třeba Hyundai. Nemůžeš srovnávat vozík v obchodě, kterému se nic nestane a Apolo 13. Prostě hovadina jak trám. Je ale fakt, že úroveň Toyoty je the best a zmiňované BMW je prostě katastrofa. Sice jsem furt v servise s E46, ale nějak mu to musím odpustit za ty akce 🙂

    mirek

    No a co potom citroen tem má elektroniku jako BMW a ještě navíc hydrauliku a to dost složitou.

    evo

    stará známa vec japonci v predu ako vždy :)! len tak dalej… japan cars

    KoCuR

    Vdaka kym o chvilku skrachuju vsetky europske automobilky! Nie dakuejm ale ja si kupujem auta s dusov a nie japonske auta!

    patrik

    je sice drobna chyba v clanku,ale nic noveho, jako vzdy. kvalita nemeckych aut je zalostna, kdyz uz i fiat je predstihl, je to k smichu. Nevim, kde se vzal ten mytus,ze nemecky auta jsou kvalitni, mozna v dobe, kdy zadny jiny auta v evrope nebyly.Ale francouzi narozdil od nemcu jdou nahoru a lidi co to sleduji to vedi. my jsme ted koupili do firmy 5 novych octavek a po tydnu jsme 3 z nich museli vratit pro poruchy. VW group za 700tis, proste super kvalita, v teto cene ty auta nemaji ani v zakladu lita kola ci tempomat(11000). Nekoupil bych si od VW ani kolo, protoze prodavat takovy kramy za takovy penize, je nehorazna drzost.

    KoCuR

    U nemeckych aut to je sposobene tym ze boli neznicitelne! Ved si vezmi taky Mercedes z 1990. To nebolo auto ale tank. A ich klalita interierov je daleko pred Aziatmi aj Amikmi. Ale uznavam ze je to hamba ked takto dopadnu. Skoda snad sa spamataju prajem im to.

    milan

    Kvalia interieru u nemeckych aut neni vubec takova jak rikas,zaspal jsi dobu. podivej se na interier mazdy, nebo lexusu,hondy atd…. zpracovani a presnost je o tridu vyse nez u nemeckych vozu… Hospodarska krize v japonsku z 90let ktera se do investic automobilek vyrazne promitla je uz davno pryc….kazdy clovek co s auty dela ti tohle potvrdi.

    KoCuR

    Ok tak som sa pozri na interier BMWcka z 2000 a pozri sa na interier Lexusu z tohto obdobia, nemyslim teraz design lebo ten je u Lexusus smiesny ale kvalitu. A nemozes posudzovat terajsie interiery lebo niesu overene casom!

    milan

    ty sis vybral rok ktery je konec 90 let. reknu to jinak, kdyz porovnavas Lexus s bmw. Lexus byl zalozeny myslim v roce 1989, podivej se kde jsou dnes za tak kratkou dobu. Jejich design, kvalita, zpracovani atd… ver tomu,ze materialy ktere pouzivaji tak jak kvalita dle pruzkumu vypovida, je uz lexus uplne jinde nez nemecke auto. Je bohuzel videt, ze jsi typicky konzument ovlivneny komercni reklamou.

    Vojta

    nemuzes srovnavat kde byl lexus v r 89 a kde je ted, je to dite toyoty i kdyz uznavam ze velmi kvalitni jen nechapu proc je az za samotnou toyotou v poruchovosti

    KoCuR

    Niesom ovplivneny komercnou reklamov len mi zalezi na mojej krajine a tou je Europe a nenecham ju zrujnovat nejakymi sikmoockamy. O chvilku bude vsetko pochadzat od nich a EU bude mat take problemy ako US

    BLS

    Hmmm, tak toto som este nepocul Ty kokso. Povedz mas doma nejaky Panasonic alebo Sony alebo Hitachi alebo LG? 90% naroda urcite ano! Preco nie teda aj auto??? Japonci su spicka, tak nech sa europa kurva snazi a aspon sa im priblizi!!! To akoze budem kupovat ako velky vlastenec EU craps a potom cvakat za servis a opravy? Trpy akurat zakaznik a to si ty, a oni si koli takymto vlastencom nabaluju vrecka bez nejakeho vacsieho snazenia a smeju sa aky sme sprosti. Dakujem ale nechcem!

    Jirka Červenka, autoweb.cz

    Ale spolehlivost přece nemusí být (pro někoho) jediným nebo nejdůležitějším kritériem při hodnocení auta! To, že jsou japonská auta méně poruchová, je ještě nedělá univerzálně „lepšími“ a naopak.

    BLS

    Presne tak! Niekto sa pozera na to, ci mu podla tabuliek zrychli auto z X na Y o dve desatiny sekundy skor ako konkurencny model. Niekto sa pozera na to ci, na 100km spotrebuje o pol litra paliva menej.

    Ja sa pozeram na to, ze chcem stravit viac casu vozenim sa po cestach, a vozenim mojej rodiny ako travit cas v servisoch. Vlastna skusenost – mal som TDI, teraz mam Mazdu6 v benzine. Neporovnatelne aj vozenie aj kvalita aj komfort – proste 100% spokojnost 🙂

    .

    Ale suhlasim, nech si kazdy kupi, co len chce.

    153624

    Aby ti to nadšení vydržeto.Najdi na http://www.tipcars.cz info o M6, hlavně benzím 2,3.Já jen, že mi to koresponduje se stejnou Mazdou6 známých, kteým to v 80 tis bere kouzelně olej,spotřeba 10-12 l a nemá to nula poruch. 2,0 v benzínu také nic moc.Poznáš…

    karlik610

    kvalita a luxus japonskych "limuzin" zdaleka nedosahuje kvality nemeckych…napr…mercedes s600…bmw er7…vw phaeton…audi a8…zadny z lexusu ci podobnych se nemohou srovnavat s jejich pohodlim a komfortem…je to vlastni zkusenost,nikoliv domnenka

    Permon

    Jestli ty tak trosku nekecas. Je otazka, jak definuejes pohodli….. Ale … cetl jsem minimalne 3 testy, ve ketrych byl srovnavan novy Lexus LS s MB S klasse, resp. A8. Hadej ktere auto bylo vzdy nejpohodlnejsi? Ano, Lexus. A vis proc? Protoze Lexus prodava hlavne v USA a proto bude vzdy pohodlnejsi nez evropske znacky. Evropani si vice davaji zalezet na jistem vedeni auta, sportovnejsim pojeti jizdy a tak jsou ve valne vetsine pripadu o neco malo mene "pohodlne", rozumej maji nastaveny napatrne tvrdeji podvozek (at uz vzduchovy, ci obycejny).

    mirek

    V testu tohoto mercedesu s ostattním zbytkem evropy vyhrál na pohodlí a luxus citroen C5.

    evo

    prej s dusov 😀 ja by som povedal ze je to naopak s tou dusov ! a zeby kôli tomu skrachovali tie zaostale automobilky 😀 to pochybujem 😀

    BLS

    Nazdar! Mam Mazdu6 a mozem Ti povedat, ze to auto ma viac charizmy, duse ale hlavne pozitku z jazdy ako moj predosli voz z "dusou"!!! Takze netrep a zacni zit v realite a nie 15-20 rokov dozadu 😉

    153624

    No a hlavně to naprosté ticho uvnitř!!! Motor v naftě má zvuk tichého benzínu a aerodynamický hluk ve 130 km/h je nulový,že? Valení pneumatik je 0 dB…

    Dopi

    To máš blbý, čím jezdíš? Já mám na mazdě bezdušáky :-)))

    benz

    Jazdil som na Mercedes S 320 r.v.2006.Mal som ho jeden den. Nevyjadrujem sa k testu.Lepsie cosi si neviem predstavit.Ak budete mat moznost skuste to.Pozitok sa neda opisat.Jazdil som na kdecom ale toto je co by chcel kazdy,len nie kazdy to moze mat.

    Jakub

    Vidim ze ste este dajakeho saab nemali lebo urcite saab patri medzi najspolahlivejsie a najbezpecnejsie. Obycajny stari saab nabeha aj 500 000km v pohode takze newem preco je na poslednych miestach. Treaba vyskusat tu znacku a ne iba pozriet nanho a napisat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xf

    Ano, správně píšeš STARÝ SAAB.

    Ono to bude tím, že o nových už to neplatí. Dnešní SAAB 95 je vytuněná Vectra B. Ve variantě s vlastním SAAB motorem 2,0 a 2,3 (3,0 je Opel) má m.j. tu nepříjemnou vlastnost, že se teplem od turba kroutí celý blok, což má výrazně častěji nežli je obvyklé, za následek zadření hlavních ložisek motoru. To v horším případě. V lepším případě se "jen" od žhnoucího turba přez blok motoru přepaluje olej. Což má za následek, že původní interval výměny oleje byl 20 000 km. Nyní VÝROBCE doporučuje jen nejkvalitnější oleje pro vysoké tepelné zatížení a max, to slovo maximálně výrobce zdůrazňuje, 8 000 km. Přičemž je "komické", že výrobce tento problém opatrně přiznává, zato CZ zastoupení SAABu ho popírá.

    Ale jo, staré SAABy vydržely opravdu hodně.

    pavel1111

    Když už uvedete nějakej takovejhle průzkum, nemůžete uvést aspoň co a jak se hodnotilo??? Takhle je to opravdu strašně zavádějící a většina lidí (neli všichni :-)) tohle automaticky budou brát jako etalon spolehlivosti, což asi není to pravé… Ale na druhou stranu, doufám, že si to aspoň přečtou lidi co maj co do činění s vývojem aut, a budou se snažit něco udělat….

    wolff

    Jedná se o údaje pojišťovny dávající ve zmíněných zemích na vozidla záruku mobility. Jsou to jejich interní statistiky, na které nemá vliv lobby automobilek. Tahle tabulka je dělaná podle toho, kolik stojí pojišťovnu udržet v provozu auto dané značky. Z těchto tabulek se pak odvíjí výše pojistného. zjednodušeně řečeno… Majitelé Mazd mají nejnižší procento nahlášených poruch za nejméně peněz… U LR a JEEPu dochází k hlášení poruch téměř neustále… (samo vztaženo k počtu registrovaných aut). Jedná se o UK (nevím jestli se to vztahuje i na USA, ta pojiš´tovna funguje v UK…

    Jorg

    KIA 5. místo, Hyundai 12., dokonce Daewoo 11., zatímco – BMW 18., Mercedes 20., Jaguar 24., Škodovka, Saab… fakt dobrej fór. Kolik tahle snůška hovadin asi stála "vítězné" automobilky?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist