Diskuze

5 komentářů

    Abstinent

    Je to pravda, byla to taková nuda, že sem zase usnul:)jinak bych měl jenom jednu připomínku a to kvalitu telefonického spojení s Pavlem Turkem, nějak sem tomu ani já ani přísedící nerozuměl, máte možnost to nějak ovlivnit?

    matheus

    a taky chudák Pavel vypadal že má malinký astmatický zachvat… ale jinak výborné. I když byl závod nudný, k plné satisfakci mi postačily informace před závodem a reportáže ze zákulisí. Co takhle přidat i víc technických poznatků, např. točivý moment monopostů,popis převodovky atd. prostě rozebrat ty serepetičky. To určitě všichni ocení, jinak opět děkuji za kvalitní přenos.

    Petr Horák

    Toto otazka, neradi bycho mse dostali do situace, kdy z nektreych lidi u TV udelame "blbecky" , kteri nevedei o cem je rec. MYslim, ze zbytecne velke technicke podrobnosti by mohly byt kontraproduktivni. Staci par veci jednou za cas…

    NiCKSON

    Kdyz jsme u toho telefonickeho spojeni tak me napadlo neco jineho – nechcete zavest nejakou on-line zpetnou vazbu? Dejme tomu na zacatku prenosu zverejnis cislo (nebo email) a lidi v prubehu zavodu ti budou nechavat vzkazy (jasneze u asistentky, ne do vysilani) no a ty muzes na ty, ktery ti prijdou zajimavy a budes znat odpoved odpovedet. Tobe to da temata do hluchych mist, nam to da moznost ptat se co nas zajima. Proste vice interaktivity – a to se dnes ceni a pocita. Klidne to muze byt z mobilu nejak (mirne) zpoplatneny, aby se to cely zaplatilo.

    Petr30

    a co radeji takovou diskuzi rozjet tady, kdyz tu Petra Horaka, zda se, mame? 😉 takze Petre, co tocivy moment F1? prijde mi to celkem jako zajimavy dotaz.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist