Otázka týdne: Které auto má podle vás nejlepší budíky?
Design přístrojové kapličky patří ke každému autu stejně jako unikátní kola nebo jedinečná světla. Jsou tvary, které vám splynou s ostatními, ale najdou se i ty, které si s ničím jiným nespletete. Které budíky jsou podle vás ty...
Podle mě by rozhodně neměla chybět Alfa Romeo 156. Ručičky svisle dolů, rozdělený otáčkoměr a rychloměr, podsvícené logo Alfa Romeo – to vše dokázalo vyvolat pocit, že sedíte v opravdovém sportovním autě. Opravdu zajímavá byla kombinace černého podkladu a červených čísel, to byla v noci úžasná podívaná. Velmi rád vzpomínám na Alfu 156, měl jsem tři a byl jsem velice spokojen ! Obzvlášť vzpomínám na exceletní Busso, asi není potřeba vyprávět proč … 🙂
Pre mňa to je Mazda 3 (BK a BL)
http://media.caranddriver.com/images/media/35754/2007-mazdaspeed-3-instrument-cluster-photo-39235-s-1280×782.jpg
a Mazda 6 (GH)
https://c1.staticflickr.com/7/6203/6130694150_7b53ba414a_z.jpg
klasické mechanické budíky so živým podsvietením.
No uznejte, že tohle je prostě úlet… Ale kupodivu je to uživatelsky velice příjemné
http://i.ytimg.com/vi/RHjsf8oe3Yk/maxresdefault.jpg
Za mne rozhodně Škoda 120, jednoduchost, nic zbytečného, jen to nejnutnější
Lexus LFA
podla mna uplne zaujimave budiky mal Wector motors W8 velmi futuristicke riesenie a takisto asi lamborghini ma par zaujimavzch ci je to Reventon alebo Egoista.vsetko inspirovane stihacimi strojmi.
Když si vzpomenu na XJ220, která měla budíky i ve dveřích, tak si musim postezknout, ale zas moc informací moc rozptyluje, takže spíš něco ztrohého po vzoru Lotus Elise a ještě líp Lotus 340R?
Ale nemohu si stěžovat ani na jednoduchost a přehlednost budíků své Toyoty MR2 SW20, která odpovída rozložením a přehledností většině sportovnějších japonců té doby, moc se mi naopak nelibí „blikající/světélkující“ budíky dnes tak typický pro Mercedsy, Ferrari a podobný jebky :))
Takže za mě:
1. Lotus Elise
2. Sportovní Japonci kolem 90 roku příklad MR2 SW20, MX5 NA
3. Jag. XJ220
Za mě honda civic 8 generace nebo ford GT40
Já bych byl pro toto. V 80 letech naprosto futuristická záležitost 🙂
http://hooniverse.com/2011/12/15/subaru-xt-xtra-terrestrial/
nejhezčí a zároveň nejpřehlednější budíky? u mně celkem jasno 🙂 Audi S6+ (A6) C4 nebo-li ročník 1994-1997 😉
nejhezčí a zároveň nejpřehlednější budíky? u mně celkem jasno 🙂 Audi S6+ (A6) C4 nebo-li ročník 1994-1997 😉
Starý dobrý OPEL KADET měl ve své nejlepší verzi GSi digitální tachometr