Ondřej Lilling: moje NEJ autařské momenty roku 2013

Rok 2013 se chýlí ke konci, takže je na místě bilancovat a vzpomenout na ty nejlepší autařské momenty. Které to jsou?
ondrej-lilling-moje-nej-autarske-momenty-roku-2013.jpg

Rok 2013 je téměř u konce a za ten necelý týden se toho už mnoho nezmění, rozhodně tedy ne s Dacií Dokker, která mi v těchto dnech dělá společnost. Asi tedy můžu rovnou mluvit v minulém čase a přiznat, že uplynulý rok nebyl co do řidičských zážitků nijak štědrý. To se ovšem vyvážilo celou řadou výjimečných aut, které jsem v tomto roce řídil. Takže zatímco tento výčet není sálodlouhým seznamem reportáží ze světoznámých závodních okruhů, v nadcházejícím článku o “mých” nejlepších autech si budu muset počínat o to pečlivěji.


Šampionát s Mazdou MX-5

Možnost svézt se s legendárním roadsterem v sérii závodů po českých okruzích a o nic se nestarat? Geniální! I když jsem nakonec závodil jen třikrát, pokaždé jsem si to maximálně užil a utvrdil se v názoru, že MX-5 je boží auto.

Poslední svezení s BMW M3

Možná namítnete, že konkrétní auto je mezi autařskými momenty trochu neprávem a mnohem více by mu slušelo místo mezi nejlepšími auty. Díky svému charakteru a úžasné ovladatelnosti si ale po mém soudu zaslouží mít své místo i tady. 

Dubajská mise

Vypravit se do jedné z nejbohatších zemí světa otestovat nové sportovní pneumatiky? Takového úkolu jsem se zhostil vážně s radostí. Kromě “tvrdé práce” na okruhu Yas Marina Circuit jsem se podíval i na okruh v Dubaji, kde právě probíhal vytrvalostní závod 24h Dubai.

Ferrari za pár

Usednout za volant Ferrari není ani pro motoristického novináře nic jednoduchého. Naštěstí existují specializované půjčovny výjimečných automobilů, které je ve své garáži mají. Přestože jsem se za volant dostal jen doslova na pár minut, na řev vytočeného osmiválce se zapomenout nedá.

Nejlepší společník

Poslední řidičský moment, za kterým se s odcházejícím rokem ohlížím, má na svědomí SUV. S naftovým motorem. Na cestu za mořem jsem asi nemohl vyfasovat lepšího společníka, než Mazdu CX-5. Po dálnici jela za pár, při objíždění slovinské dálnice po okreskách jsem se bavil skoro jak v hot-hatchi a offroadová vložka při cestě za skalním klášterem byla pro pohon všech kol jen taková rozcvička. Když jsem ji pak po dvou týdnech vracel, málem mi ukápla slza…

26.12.2013 6:30| autor: Ondřej Lilling
Více o tématu: autoBMWBMW M3Ferraripohon

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist