Mazda MX-5 2.0i Revolution
16 fotografiíMazda MX-5
Na trhu najdete plno aut s lepším poměrem cena/výkon/užitná hodnota. Ale žádné vás nepřivede tak blízko klubu "skutečný sporťák" jako Mazda MX-5.
Honda NSX po Ayrtonu Sennovi může být vaše! Jenom si připravte miliony
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
16 fotografiíMazda MX-5
Na trhu najdete plno aut s lepším poměrem cena/výkon/užitná hodnota. Ale žádné vás nepřivede tak blízko klubu "skutečný sporťák" jako Mazda MX-5.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kdo nezkusí, neuvěří.
NBFL tiše čeká v garáži, až sleze sníh a my se spolu vydáme zase na výlet. O Miata Cupu 2011 nemluvě:-)
Skvělý článek díky. Jak já jsem byl štastnej, když jsem nevěděl, že nutně potřebuju auto s pohonem na zadek a šestistupňovou převodovkou na přesun z bodu A do bodu B a úplně zbytečně přes body C,G,H,I,Z,R,U:)
Fajn test…toto je priklad toho ked sa do autowebu dostane auto pre nadsencov…to hlavne o co v autowebe ide je tam rozpisane pekne do podrobna a aj celkom putavo…nutkanie vzdelit vzkaz o zamere a dusi tohoto automobilu bolo nezdolatelne. Ano a ta mazda si to zasluzi, preco to neposunut, ked tych aut pre vodicov je tak malo ?
Na strane druhej sa ukazuje aj nevyhoda toho, ze ked dorazi do redakcie nezabavne auto ako napr auris, ktore nema cit v riadeni je zakopane pod ciernu zem…mazda je hodnotena ***** a takmer vo vsetkom…tento x uz nevadi plastovy interier ako v aurise…provozne naklady su za ***** okrem spotreby v teste 10,2l som o spotrebe nic nevidel…ako mam verit tym 5 hviezdam? kolko to zerie v meste, mimo mesta pri uspornej jazde atd ? viem u tohoto auta to asi nebude podstatne a jazdit aj so zabavnou zlozkou za 10,2l je super, ale tych five stars je tam bez dovodu… tos vasa objektivita – je uplne unesena emociami a maximalne na nich zavysla
ste redakcia nadsencov – to je fajn, mne sa to paci pokial ide o taketo testy vzdy to s chutou zhltnem…
moj osobny tip pre autora clanku, ktory sa rad vyzije v autach pre vodicov:
Nissan primera P10 eGT…110kw 181nm 7500rpm – SR20DE, multilink v predu nezavysle zavesenie v zadu…nizke pevne siroke komunikativne…nech to znie akokolvek nezaujimavo toto je jedno z aut aj ked predkolka, ktore sa drzi filozofie maZdy mx-5 no len bohuzial to v europe nezistilo vela ludi…moj osobne odporuceny retro tip ak ste to estee neskusali
52 metrů na mokru při 5stupních, je to hodně???
Dala by to ta mazda vůbec při suchu a třeba 20st pod 40metrů, což je standart většiny dnešních aut?
Jel jsem s ním jen krátce, ale měl jsem neuvěřitelný pocit že je v něm všechno přesné, bez vůlí, auto jelo jak po kolejích…pěkný zážitek.
Mam doma mazdu , leen nie Mx5, ale toto auto sa naozaj RIADI!!!
Se zkratkama by se to nemělo přehánět.
Většinou se při přehrávání prohodí logika zobrazení ovládacích tlačítek \“pause\“ a \“play\“. To by nebylo tak hrozné, kdyby se \“play\“ nezobrazovalo i uprostřed přehrávaného videa. Samotné načítání videa probíhá taky podivně, většinou se sice pustí samo ale v určitém okamžiku zastaví (a tehdy přichází na scénu puštění pauzou a zobrazené play). Podotýkám že se zřejmě nezastavuje kvůli připojení, protože v tu chvíli už bývá podle ukazatele video z větší části stažené. Nicméně když nestíhá připojení, zastaví se tím samým způsobem. Krom toho má přehrávač při znovupřehrávání často tendence opět začít stahovat, u čehož bych se nedivil souvislosti s nutností pouštět sekvenci se znělkou.
Zkoušeno na různých počítačích s různými verzemi Firefoxu a IE. Zrovna jsem se pokoušel pustit video GT3 vs. Superleggera. Radši jsem si ho našel na youtube než se s tím otravovat.
S Primerou naprostý souhlas, měl jsem P11 CVT-M6 Sport – SR20DE a povozek byl fenomenální na předokolku, úplně po kolejcích. Teď se v ní prohání kamarád, a já jezdím v Mazda6 2.5i GTA. A musím říct, že to je téměř dobré jako Primera. Věřím, že v MX5 bych byl už určitě spokojený úplně 🙂
Pobavili jste mě chlapi. Chválím autora článku a zdravím \“lamala\“.
Bývalý vlastník Primery P10 a současný vlastník MX-5. 🙂