Kolik vás bude stát sporťák s výkonem 200 koní?
8 fotografiíBMW M3
Kolik musíte složit na stůl, aby vám v garáži přistálo záživné auto s výkonem okolo 200 koní? Vybrali jsme jich rovnou osm a srovnali je podle ceny.
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
8 fotografiíBMW M3
Kolik musíte složit na stůl, aby vám v garáži přistálo záživné auto s výkonem okolo 200 koní? Vybrali jsme jich rovnou osm a srovnali je podle ceny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Myslim že ze všech aut do milionu vyčnívá Camaro. Řek bych že to asi bude i jediná V8 za milion.
no..podle me je největší trefa momentalně Astra OPC. Za ty prachy prostě nic podobnýho(cena/výkon/samosvor/brembo brzdy/použitelnost) není.
pro čecháčky by bylo lepší napsat článek \“Kolik vás bude stát 550 litrů v kufru\“.
No, poměr cena výkon už nějakou dobu vyhrává Peugeot 308 GT 1,6 HTP 147 KW /200 k. ceníkově za 410 tis. nemá konkurenci,a to je velice pěkně vybaven. Vím, není to to, čemu by se mělo říkat sporťák, ale to Octavia RS taky. Jinak spoustu muziky za dobré peníze dostanete s Meganem Combi DT 2.0 TCe 220 k. za 555 tis.CZK. a na Slovenksu je dokonce za 28 790 E – tj. cca 475 tis. CZK!!! Pro mě služebák snů..
Malá oprava – ten motor u Peugeotu nemá samozřejmě označení HTP, ale THP. HTP je trochu jiný příběh..
Tak nadpis \“sporťák a 200 koní\“, pak v článku dejme tomu většina Hot hatchů, OK, ale co tam ZASE dělá Octavia? To nejde napsat jeden článek bez Škodovky? Kdo bude u \“rychlýho\“ auta koukat na stůl v kufru proboha? Napište mi jednu věc co je na Octavii \“záživnýho\“? Má jistě svý přednosti, ale tady prostě nemá co dělat….
Za mě určitě vede Mazda 3 MPS, dle mého takhle přesně vypadá ZÁŽIVNÉ A ZÁBAVNÉ AUTO a to vše za necelých 600tis……
megan na slovensku stojí 18790E
no..podle mě je největší trefa momentálně Astra OPC. Za ty prachy prostě nic podobnýho(cena/výkon/samosvor/brembo brzdy/použitelnost a snad i ten vzhled) není.
Bohužel jsem s ani jedním ze zmíněných vozů nejel, takže vycházím pouze testů(myslím od těch autorů, kteří se mohou počítat mezi \“novináře\“). Ono vůbec srovnávat auta jen podle výkonu a to ještě pouze papírový údaj(není 200k jako 200k.)) a hlavně se jedná pouze o jeho max. hodnotu nikoli průběh, je samo o sobě nic neříkající..
Malá oprava – ten motor u Peugeotu nemá samozřejmě označení HTP, ale THP. HTP je trochu jiný příběh..
Máš samozřejmě pravdu – mám tam místo jedničky napsanou 2. Přepočtená cena by měla být OK.
tak po shlednuti posledniho top gearu to vypada i dokonce i mr.clarkson ma podobny nazor…to jsem uprimne necekal:))
Za ty prachy to je určitě hodně dobrej hot hatch, ale motor V8, nádhernej zvuk, poháněný zadní kola, moc jich u nás nejezdí a za příplatek 120 tis. je i cabrio.
Rozhodoval jsem se během ledna které auto pořídit. Několik tady uvedených připadalo v úvahu a nakonec to po všech stránkách vyhrál Peugeot RCZ. Do užšího výběru se dostal spolu s Megane RS, Astrou OPC a M3 MPS. Koně nejsou vše i když… jsem zvědavý na verzi RCZ R s 260 HP. Škoda že přijde až koncem roku.
třeba proti tý Mazdě je Octavia pohodlnější, kultivovanější a lepší na delší cesty. Nevim, co plkáš, protože ta Mazda taky neni žádnej kdovísporťák. Je to jen přemotorovaná předokolka. Sporťák je třeba GT86, ale podle mě spíš něco, co má aspoň 300 koní a jde z toho trochu strach.
Přesně tak, marně jsem MPSko hledal, ale třeba nechtěli z nějakého důvodu auto co ostatní převyšuje výkonem a přitom je cenou a výbavou daleko lepší. 😉
Zjevně nemáš šajn o čem je řeč.
Objednal si uz po FL verzi?
Tak tak cenou a vybavou je MPSka uplne top
Tak tak cenou a vybavou je MPSka uplne top
Je vidět že jsi v MPSu nejel, pokud na to máš odvahu tak se s tim dá jet dost rychle, o tom se Octavii může jen zdát, ale asi tuším co ti stojí v garáži, takže se nedivim tvé reakci….
Jinak pokud si četl článek tak se jednalo o záživné auto, ne o průměrné, komfortní apod. prostě mezi tenhle typ aut nepatří, ani s rádoby silným motorem, tady prostě kufr nikdo neocení když má jít o zážitky.
Tak z toho bych taky rád vybíral:) všechny jsou prima
BMW e36 325 kupé, 191 koní, pohon zadní nápravy, bezproblémově pojízdné seženete do 50.tis, za 25 domontujete samosvor (těch co ho měli z výroby moc není) a máte zábavy až nad hlavu. A ten stůl z ikey tam také složíte.
Většina těch aut to umí jen rozpálit na rovince a pak zoufale brzdit před zatáčkou. Po profiltrování by moc sporťáků (a ne jen \“sporťáků\“) s výkonem okolo 200koní nezůstalo …
Ano facelift 2013 verzi s benzínem 200k
Mám zkušenost pouze s Meganem RS a Peugeotem RCZ a nemám ani v jednom případě pocit, že se jedná o rovinková auta. Právě naopak. Nechci házet do nikoho jednoho pytle, ale pro mě osobně jsou typičtí rovinkoví \“závodníci\“ kteří pak zoufale brzdí před zatáčkou v zatáčce a ještě za zatáčkou řidiči Octavií s pleší, v košilce s vyžehleným límečkem držejíc volant jednoruč v poloze 12h. Tím chi říct pouze to, že není na autě jestli umí nebo neumí jezdit správně do zatáčky.
Kdy ti dorazi? Ja jsem kupoval v září před FL. teda ještě, tak sem byl trosku nastvanej, ze par mesicu na to prisel FL. Ses z Prahy? Rad bych se na FL podival zive … 🙂
Teď jsi trefil hřebíček na hlavičku. V mazdě mps, bmw 1, camáru a dalších podobných krámech musíš mít skutečně odvahu, abys v tom jel rychle. V reálu tě stíhá v pohodě a klidu chlápek s kloboukem a ty si ve stejné rychlosti užíváš a stříká ti adrenalin z uší.
Ano,Škodovka má možná 200koní,ale každej z nich táhne na jinou stranu…
Pokud vše dopadne podle objednávky, tak první dubnový týden bude tady. Z Prahy nejsem, ale jezdím tam celkem často. Máš taky THP 200 ? Jakej benzín tomu chutná.
Ani ty si viditelně v MPS nejel, pokud si mluvil o Octavii, tak z principu nemuze byt tak obratna a ovladatelna jako hot hatch, pokud si to myslis tak dal zij v omylu, ale chapu ty co by nejradsi Octavií setřeli i Veyron, protože vlastně to auto umí být vše co je zrovna potřeba, jak vládní limuzína, tak pekelnej sporťák a k tomu stěhovák navrch, vraťte se nohama na zem, název je dokonalost sama, prostě ŠKODA….
THP200k. Zkousel jsem vsecky mozny paliva a prislo mi, ze to na to nema vubec vliv, je ale pravda, ze jsem to zkousel pri cca. 5000. Ted mam 15000, tak zkusim, jestli se neco nezmenilo. Co jsi objednal za barvu? To cekani je sileny co .)
Jo čekání, ale zas to bude snad už po zimě tak na zajíždění bude lepší počasí. I když duben… Vybral jsem bílou perleť v podstatě tak jak jsou oficiální fotky od Peugeotu facelift RCZ. Chtěl jsem červenou, ale něco ve stylu jak má Peugeot u 208 gti. Bohužel v nabídce RCZ má červenou která se mi na tom autě moc nelíbí. Z nabízených barev jsem se nakonec rozhodoval mezi černou a bílou. Ačkoliv bílá a to i vzhledem k přebílené současné módě nebyla původně v plánu, tak nakonec to vyhrála. Znám tu barvu z 508 gt a líbí se mi to. Kola 19\“ technical gray a střechu v matný černi. Vnitřek nakonec taky černý. Tak to bude black and white celý 🙂
Tak jsem se nevěřícně díval na stránky Peugeotu a musím vás opravit, máte to úplně špatně.
Není to obyčejná 308, ale 308CC s přídomkem GT, takže to za prvé. Za druhé ta cena 410 tis. je jakýsi tahák na něco, co není pravda. Vaše 200koňová verze je teď slevněná z 810 tis. na 545 tis., takže tak…
K tomu autu ta bila padne nejlépe, navíc ta perleť je úplně jiná. Vedle ní vypadají ostatní \“in\“ auta jako by byla napatlána laciným primalexem. Taky jsem té bílé neodolal, 19\“ Onyx Black, uvnitř bílá kůže, černá zrcátka + třmeny. Co se týče spotřeby, budeš velice spokojeny 😉
Jo spotřeba ta je u RCZ zajímavá. Ten motor je povedený. Např. u Astry OPC tam mě vyloženě odradily náklady na provoz, protože to auto budu používat každý den s ročním nájezdem cca 30t km. Peugeoty mám v řadě za sebou už od r 1997 tak můžu říct, že provozní náklady jsou velice rozumný. A to jsem měl svého času 205 gti laděnou u Guttmana a 306 s16 a s oběma se dalo jezdit kolem 8l běžně a v pohodě do 10l při už poměrně hodně rychlém provozu. Ostatně na to jsem se ptal v souvislosti s benzínem, ale blbě jsem to napsal. Spíš mě zajímá jestli jezdit na 95 nebo 98. Zvládá THP200 bez problémů 95, nebo je lepší jezdit na 98 ?
V TP má 95tku, zkoušel jsem 100, ale jak jsem psal, nezaznamenal jsem rozdil a to mi spousta lidi do hlavy vstepovala, ze to bude rachot kdyz je to turbo s primovstrikem … jezdim tedy stale na 95, prumerna spotreba za 16000 Km je 7.4 dle PP. Motor je zazrak …