Hyundai i30 (2007 – 2011)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První generace „í-třicítky“ vydržela ve výrobě pouze čtyři roky. Nyní se s ní setkáte už jen na trhu ojetin, kde zaujme především příznivou cenou.
Šikana řidičů? Dálnici D1 vyzdobily zákazy předjíždění, přibývají i jinde
Diesel z druhé ruky může být past. Poradíme, jak na něm neprodělat kalhoty
Luxusní Jaguar byl 30 let skrytý ve stodole. Video překvapuje stavem po vyčištění
Honda NSX po Ayrtonu Sennovi může být vaše! Jenom si připravte miliony
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První generace „í-třicítky“ vydržela ve výrobě pouze čtyři roky. Nyní se s ní setkáte už jen na trhu ojetin, kde zaujme především příznivou cenou.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
i30 a priaznive ceny?
Picovina.
i30 sa predavaju drahsie ako Focusy, Megany, C4 i Astry.
na druhej strane to ma dovod. Nadnesnu dobu je to objektivne nadpriemerne dobre auto
ano, síce vyhodili vývojárov v 90 tych rokoch ale spolahlivé to je. To je pravda
Nemohou být dražší,to by to nikdo nekupoval.Ty první navíc jsou docela poruchové.
Vypada uplne jako ta moje byvala 🙂 Jeste jedno pozitivum takhle i30 ma. A to, ze ma opravdu odolny interier. Dve deti ho nezvladly znicit. Pravda, venoval jsem mu pozornost, ale i v 80 tisicich km za 4 roky, byl interier skoro jako novy.
Nová Hyundai i30 rok výroby 2013 je super. Co jsem koukal na oficiální web http://www.hyundaii30.cz, tak to autíčko je celkem super 😉
Ja jezdit i30 uz 6 let koupené odnova ted mam najezdených 115t ve 40t jsem namontoval plyn.
Auto se nekazí a jezdí za hubičku. Dopřávám autu značkový servis a nikde mě auto nenechalo ani náznakem nedělá problémy. Jezdím za 1kc/km
Když vidím problémy i prémiových konkurentů tak si říkám zaplať pán Bůh za i30
Ceny, myslím si, že ceny ojetin odpovídají kvalitě a designu auta diky trochu korejskému designu o neco nižší než prémiovky.
Při nízké pořizovací ceně auta je to příznivá zpráva pro nás majitele.
Neměl jsem ještě lepší auto,než I30. Mám ji již 8 let, najezdil jsem s ní 145 000 km po celé Evropě, ve městě, po polních a lesních cestách, honím ji jak nadmutou kozu, servis jen jednou ročně ve značkovém servisu a ona mě ta holka zlatá nikdy nenechala na holičkách. Mám 1,6 CRDi, 85 kW, plnou výbavu a přitom mě stála jako nová 330 000,- Kč. Když jsem to srovnal tehdy s nabídkou Š Octavia, s tím, že za tu cenu byla holá jak nemluvně, dokonce i bez autorádia, byla volba I30 jednoznačná a dodnes si blahořečím. Napraskám to snadno i mnohem mladším autíčkům, jezdím v pohodlí, snad jen sedadla mohla být lepší, ale jinak je super. Za celých 8 let jse měnil jen olej, brzdový destičky a žárovky v potkávacích reflektorech. Žádná závada,žádná porucha, prostě nic. Už jsem uvažoval o nové 30, ale je mnohem dražší a nic nového pro mě zajímavého nenabízí. Couvat uním excelentně a tak kamera mě neoslní :-).