​Ford Focus 2.0 TDCI

19 fotografiíFord Focus

Dvoulitrový diesel vypadá na papíře skvěle a vysoké očekávání potvrzuje i na silnici. Musíte ale vědět, zda se vám nafta skutečně vyplatí.

Diskuze

8 komentářů

    klukjakobuk

    test jako brno …
    cena se dá odvodit v nejhorším z německých cen a hlavně zase ten blábol o golfu, do testu prostě osobní preference a náklonost k značce nepatří, za mně 4-

    voiceover

    Za \“podobné\“ peníze se dá koupit Mazda 3, která je na tom podvozkově podobně, ale s 185 koňovou naftou 2,2. Navíc nadupanou výbavou po strop.

    Hugo

    Mně se test docela líbil. Kdybys vypustil subjektivní hodnocení a dojmy, tak se bude test skládat z pár fotek a tří čísel: zrychlení, pružné zrychlení a délka brzdné dráhy………

    klukjakobuk

    ale pozor, já neříkám, že tam nemají být dojmy a pocity + hodnocení k etalonu segmentu, k průměru třídy nebo ke konkurentů. jen se to nesmí míchat s osobními preferencemi a láskou k jedné značce …

    Tom

    Proč má auto této třídy a velikosti tak obří pneu? 235/40 R18, kdo na tom bude jezdit? 1 guma bude stát 5000 pokud se nebavím o levných značkách. Být to na 300koňovým kupé tak ok, ale tady to fakt nepochopím.

    Atlis

    pretoze to dobre vyzera? 🙂 nebyt tak strasnych ciest, po akych sa u nas jazdi, tiez by som do ffiii objednal 18\“ miesto 17\“

    Mikey

    Máš pravdu, ale v podstatě jsi si odpověděl sám. \“Salámy\“ jsou u nás z hlediska jízdního komfortu nesmysl a bohužel asi ještě dlouho budou. Sám jsem byl překvapený jak se zlepšil komfort jízdy po nazutí zimních 14\‘, jinak jezdím letní 15\‘, takže vážně uvažuji o nákupu nových letňáků 14\‘ i s litými koly, aby nebyl mezi jízdním komfortem v zimě a létě takový rozdíl, byť za cenu o něco horší přilnavosti.

    Car08

    Testu dávám za 4- a to i z jiného důvodu. Honosí se atributem \“Velký test\“, přitom se autor u vozu kategorie malý rodinný vůz zaměřil prakticky jen a pouze na jízdní vlastnosti.
    Mimochodem údaj o zavazadlovém prostoru je v tabulce špatně. Možná kufr autor ani neotevřel.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist