Ford Focus 2.0 TDCI
19 fotografiíFord Focus
Dvoulitrový diesel vypadá na papíře skvěle a vysoké očekávání potvrzuje i na silnici. Musíte ale vědět, zda se vám nafta skutečně vyplatí.
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
19 fotografiíFord Focus
Dvoulitrový diesel vypadá na papíře skvěle a vysoké očekávání potvrzuje i na silnici. Musíte ale vědět, zda se vám nafta skutečně vyplatí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
test jako brno …
cena se dá odvodit v nejhorším z německých cen a hlavně zase ten blábol o golfu, do testu prostě osobní preference a náklonost k značce nepatří, za mně 4-
Za \“podobné\“ peníze se dá koupit Mazda 3, která je na tom podvozkově podobně, ale s 185 koňovou naftou 2,2. Navíc nadupanou výbavou po strop.
Mně se test docela líbil. Kdybys vypustil subjektivní hodnocení a dojmy, tak se bude test skládat z pár fotek a tří čísel: zrychlení, pružné zrychlení a délka brzdné dráhy………
ale pozor, já neříkám, že tam nemají být dojmy a pocity + hodnocení k etalonu segmentu, k průměru třídy nebo ke konkurentů. jen se to nesmí míchat s osobními preferencemi a láskou k jedné značce …
Proč má auto této třídy a velikosti tak obří pneu? 235/40 R18, kdo na tom bude jezdit? 1 guma bude stát 5000 pokud se nebavím o levných značkách. Být to na 300koňovým kupé tak ok, ale tady to fakt nepochopím.
pretoze to dobre vyzera? 🙂 nebyt tak strasnych ciest, po akych sa u nas jazdi, tiez by som do ffiii objednal 18\“ miesto 17\“
Máš pravdu, ale v podstatě jsi si odpověděl sám. \“Salámy\“ jsou u nás z hlediska jízdního komfortu nesmysl a bohužel asi ještě dlouho budou. Sám jsem byl překvapený jak se zlepšil komfort jízdy po nazutí zimních 14\‘, jinak jezdím letní 15\‘, takže vážně uvažuji o nákupu nových letňáků 14\‘ i s litými koly, aby nebyl mezi jízdním komfortem v zimě a létě takový rozdíl, byť za cenu o něco horší přilnavosti.
Testu dávám za 4- a to i z jiného důvodu. Honosí se atributem \“Velký test\“, přitom se autor u vozu kategorie malý rodinný vůz zaměřil prakticky jen a pouze na jízdní vlastnosti.
Mimochodem údaj o zavazadlovém prostoru je v tabulce špatně. Možná kufr autor ani neotevřel.