Ford Fiesta 1.6 Duratec
18 fotografiíFord Fiesta
Všichni vyšilují z downsizingu a jakmile nemáte půlválec 0,3 l s osmi turby, jako byste nebyli. Ford ale pořád sází na klasiku. A to je dobře!
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
18 fotografiíFord Fiesta
Všichni vyšilují z downsizingu a jakmile nemáte půlválec 0,3 l s osmi turby, jako byste nebyli. Ford ale pořád sází na klasiku. A to je dobře!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
🙂
To je fakt super, že má autor nějaký „názor“ na CO2, a bylo by ještě víc super, kdyby s tím přestal otravovat. Si tady chodím číst o autech, ne o tom, co zrovna napadlo nějakýho diletanta. S tím může jít k d-fensovi, tam je takhle postižených spousta.
Už dle jména mi je jasné, že máš úplně jiné zájmy. Jinak naopak, na populárních čtených webech je potřeba více poukazovat na absurdnosti ekoběsnění. A propos, to že ti při zájmu o koupi nového vozu výrobci/ prodejci nejdřív cpou čísla o emisích ti přijde ok?
To je fakt super, že má autor nějaký „názor“ na CO2, a bylo by ještě víc super, kdyby s tím přestal otravovat. Si tady chodím číst o autech, ne o tom, co zrovna napadlo nějakýho diletanta. S tím může jít k d-fensovi, tam je takhle postižených spousta.
Kupoval jsem v posledních pár letech sobě nebo se známými několik nových aut, ale tohle se mi naštěstí ještě ani jednou nestalo.
Jestli ti je něco jasný z mýho jména, tak se jdi léčit. Když jsem si před rokem kupoval novou impezu, tak o emisích nepadlo ani slovo. I kdyby to někteří prodejci dělali, tak je mi to ukradený. Jenom nechcu číst nějaký upocený slinty v recenzi na auto.
Tuhle Fiestu s 1.6 mám rád, to auto má duši i když nevyniká 200 koňmi jako konkurence.
Proto nechápu proč Ford neudělá Fiestu ST nebo RS, i Američané by takové auto chtěli a nemuseli by kupovat nedomácí Mini nebo VW.
ani se ti \“marceli v impreze\“ nedivím, že ti prodejce čísla týkající se CO2 neřekli, asi to není oblast kde by impreza excelovala, nemyslíš 🙂 jinak fajn článek o ještě lepším autě, jen tak dál díky
super článek 😀 jen člověk neví, jestli se má smát a nebo brečet…
nikde v článku nie je zmienka pri akých otackach dosahuje fiesta tých 120 koní…
Před časem jsem přestal Autoweb číst a při svém dnešním náhodném \“návratu\“ vidím, že to rozhodně nebyla chyba.
Opravdu nechápu, proč je nutné do recenzí vozů vkládat politické komentáře. Jistě, každý máme nějaké názory, ale když se autor tu vyznává z lásky k jakémusi populistickému bloggerovi, který toho času urputně bojuje proti sčítání lidu, a onde se zas\‘ \“zasvěceně\“ vyjadřuje k ekologické problematice způsobem \“Modrá, nikoli zelená planeta\“, opravdu už to nemá co dělat s tím, člověk se do svých výtvorů zkrátka přiměřeně projektuje, nýbrž to jednoduše zavání neprofesionalitou.
Jo, na to autor zapomněl – ale nenašel jsem to ani na http://www.ford.cz. Atmosférické šestnáctiventily (čtyřválce :-)) mají u Forda obvykle maximum mezi 5500-6000 – vsadil bych na 5750 – ale – je to důležité?
Nejsem schopen komentovat jiná tvrzení autora, ale to, co píše v tomto článku je naprostá pravda!
Pod zástěrkou ekologie nám a výrobcům EU nutí něco, co hodně z nás, kteří ještě nemáme vymyté mozky, nechceme.
1) Po zkušenostech s turbodieselem a náklady na jeho údržbu mezi 100 a 150ti tisíci jsem řekl, že nic \“turbo\“ už mi do baráku nesmí a že auto na dlouhé užívání je jedině atmosférický benzín – a teď mi všichni cpou turbobenzíny a všichni tvrdí, že vydrží půl milionu … no to jsem zvědav
2) Měření emisí a spotřeby je podvod – auta jsou zpřevodovaná tak, aby měla co nejmenší spotřebu v ofociálních testech (třeba při rychlosti 120 na dálnici). Ale v předpisových 130ti už se na krátkých převodech na nejvyšší stupeň motor točí nad optimálními otáčkami a při nepravidelné jízdě v běžném provozu je to ještě horší.
3) Nízká spotřeba je ekonomicky vykompenzována vyššími náklady na údržbu, hlavně po těch 100tis. km
4) Z výfuku sice jde méně neškodného CO2, ale díky vyšší kompresi zase z něj prodí jiná svinstva, pro lidské zdraví mnohem škodlivější.
Autor na to nezapomněl, jenže Ford to nikde neuvádí. A vůbec, stránky Fordu jsou snad ty nejhorší na světě! Motor se točí přes 6000 ot./min. a nejvyšší výkon bude k dispozici někde kolem této hranice.
O tom že globální oteplování neexistuje bych moc nepsal – naše klima se prokazatelně otepluje už cca 10000let (od poslední doby ledové) spíš je na místě bavit se o tom jaký vliv na to má/nemá činnost člověka a pak jště jak moc se na tom podílí konkrétně automobilová doprava.
Napsat že g. oteplování neexistuje je nahrávka na smeč pro ekoteroristy a jim podobné.
1. Fiesta je príma
2. Globální klimatická změna je fakt, stačí se cestou přes Grossglocknerhochalpenstrasse stavět na Pasterze
3. Downsizingem ani implementací dýfens kydů do článků si nepomůžeme, spíš zvednutím prdelí a zapojením vlastního pohybového aparátu v době, kdy auto nahradí vlastní nohy.
To, o čem mluvíte, se jedná o cykly v podnebí planety , ve smyslu v jakém v jakém ho používají pseudoekologové jistě není.
To já jsem naopak velice rád, že zmína o tzv. Lex Babiš článcích je, je to jen malá pomoc proto, aby si lidi uvědomili, co je to za sviňskou lobárnu.
Jinak co se týče Fiesty jako auto, jsem naprosto s hodnocením spokojen.
1. Fiesta je prima
2. Globální oteplování je blbost. Stačí si přečíst plno vědecky (ne politicky) zaměřených zpráv (a nečíst jen BBC a jiný proklimatický pseudozprávy).
3. Auto je tu proto, že nahradilo vlastní nohy. Ne proto, že bude nahrazeno vlastníma nohama. Už vidím, jak jdeš 250 km pěšky.