Audi A1 E-tron
22 fotografiíAudi
Extrémně úsporný model Audi A1 pohání elektřina a překvapivě i Wankelův motor.
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
22 fotografiíAudi
Extrémně úsporný model Audi A1 pohání elektřina a překvapivě i Wankelův motor.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Moc tomu nerozumím. 12 l nádrž vystačí na 200 km + 50 km na baterky = 250 km. Na 12 litrů. Jak pak přišli na spotřebu 1,19 l na 100 km?
Wankelov motor sluzi na vyrobu energie pre elektromotory, nie preto, aby pohanal samotne auto, preto ta spotreba.
ale to je jedno..otazka je spravna..tiez mi to hned udrelo do oci..12L/200km to je 6L/100km!!!a nie 1,19L
co třeba chyba v desetinné čárce? 1,19 –> 11,9 … ale spíš se mi zdá že se sekli jinde – nezdá se mi že by čtvrtlitrový motor (ikdyž je to wankel) spálil tolik benzínu
tipol by som, ze ta euro metodika pre meranie spotreby je ohnuta tak, aby elektromobilom vysla brutalne nizka spotreba benzinu.
viem si to prestavit tak, ze napriklad urobili jeden mestsky cyklus s plne nabitymi bateriami a kym sa stihol skoncit, bolo treba zapinat wankela len na kratku dobu a zozral len 1,19 litra 😉