BMW už testuje produkční i8 Spyder, dočkáme se v Ženevě?

Autonovinky | vydáno 16. 2. 2017

Velikost textu: a a a

Otevřená varianta hybridního sporťáku je definitivně potvrzena. Automobilka již testuje produkční verzi zahalenou do kamufláže a absenci střechy nejde přehlédnout.

Už to začínalo vypadat, že BMW s otevřeným provedením BMW i8 nepřijde. Nakonec si jen v Mnichově dávali na čas, hybridního kabrioletu se s jistotou dočkáme. Po silnicích už se čile prohání testovací modely zahalené do maskování, přičemž si nemůžete nevšimnout, že postrádají střechu.

Zachycený prototyp naznačuje, že nepůjde o kabriolet v klasickém slova smyslu, ale spíše půjde o targu, pro střešní panel pak má být vyhrazené místo v kufru. Co je naopak velmi jasné, je technika. Tady BMW nic měnit nebude, takže očekávejte tříválec o objemu 1,5 litru v kombinaci s elektromotorem.

Výkon ale bude podle všeho o trochu vyšší než tomu bylo dosud - spekuluje se o nárůstu 15 koní na finálních 372 koní. Větší by měl být také akumulátor, který by měl disponovat kapacitou 10 kWh namísto stávajících 7,2 kWh, jemných změn se má dočkat také podvozek.

Titulní foto: Carscoops

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Tagy: BMW i8, BMW

Suzuki vyrobilo v Maďarsku tři miliony aut. Za 26 let.

Člověk za šestadvacet let stihne třeba dospět, vystudovat vysokou školu, vdát se či oženit, zplodit potomka nebo dva. Automobilka za tu samou dobu vyrobí tři miliony vozů.

Suzuki vyrobilo v Maďarsku tři miliony aut. Za 26 let.

Další článek o značce

JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobrý den, před dvěma lety jsem koupil ojetý vůz od soukromé osoby. Před týdnem js... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Chtěli byste se projet?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist