Citroën v rámci modernizace prochází transformací, budou jeho showroomy jako byteček?

la-maison-citroen-paris-16_3057-dr-citroen-monique-dupont-sagorin_1-1100x618.jpg

Od poslední lekce francouzštiny uběhly už dlouhé roky, ehm, vlastně dvě dekády, nicméně pokud nás pamět neklame, tak „la maison“ je byt, tohle slovíčko se objevilo hned v prvních lekcích učebnice. Znamená tedy, když oficiální tisková zpráva mluví o „La Masion Citroën,“ že budou prodejní místa značky útulná a rodinně stylizovaná, jako byt?

Pro vysvětlení se můžeme podívat na oficiální tiskovou zprávu: Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje návštěvou showroomech. Tak vznikl „La Maison Citroën“, nová koncepce městské prodejny, která se poprvé objevila v Paříži a nyní se dostává do celého světa (Čína, Latinská Amerika atd.); do konce roku 2018 se tak otevře zhruba třicet showroomů.
V souladu s touto koncepcí probíhá i modernizace stávajících dealerství značky, které získají nové uspořádání interiéru, jež se objeví v celé mezinárodní síti do roku 2019. Citroën v rámci transformace pracuje na projektu nové „vlajkové lodi“, která nahradí salon C_42 na Champs-Elysées, jenž definitivně uzavře své brány na konci letošního roku. Všemi těmito iniciativami prostupuje jedna ambice: převrátit principy tradiční automobilové distribuce a nabídnout příjemný zážitek „cítím se jako doma“ a přilákat nové zákazníky.

OTEVÍRÁNÍ SHOWROOMŮ „LA MAISON CITROËN“ PO CELÉM SVĚTĚ
„La Maison Citroën“, stěžejní symbol transformace značky Citroën na úrovni showroomů, znamená novou koncepci prodejen určenou speciálně do center měst. V dubnu se první „La Maison Citroën“ otevřel v Paříži a nyní se začne objevovat po celém světě, několik z nich už funguje v Číně, v Japonsku a dokonce v Kolumbii. Do konce roku 2018 by se mělo otevřít nejméně třicet Maisons Citroën, nejbližší slavnostní otevření je plánováno v Belgii a v Maroku.

Plocha každého „La Maison Citroën“ je sice menší než klasické dealerství, což omezuje počet vystavených modelů, ale vše vynahrazuje zážitek, který zde návštěvníky čeká, útulná atmosféra kladoucí důraz na dotyk, v níž se všechny barevné prvky a použité materiály mísí s mnoha interaktivními displeji nabízejícími možnost využít 3D konfigurátor, službu Citroën Advisor, webové stránky s historií značky Citroën Origins atd.

Rozšíření koncepce „La Maison Citroën“ usnadňuje i použití systému architektonických modulů, jako jsou „zdi“ věnované modelům a související vizuály, merchandising a digitální obsahy. Nepřehlédnutelný „retailový“ koncept showroomu „La Maison Citroën“ již získal několik ocenění (Janus du Commerce 2016, Grand Prix Strategie designu kategorie Obchodní architektura, Label 2018 v soutěži Observeur du design atd.).

NOVÉ USPOŘÁDÁNÍ INTERIÉRU DEALERSTVÍ
Modernizací pocházejí rovněž dealerství značky, která získají nové uspořádání interiéru odpovídající atmosféře „La Maison Citroën“. Objeví se zde nové prostory, barvy, nábytek, dekorace, přepážky atd., které jim dodají modernější vzhled a útulnou atmosféru zcela převracející tradiční principy automobilové distribuce. Komfort, který je pro značku Citroën zcela klíčovým pojmem, se tak stává rovněž zásadním pojmem i v showroomech značky!

Do roku 2019 získají všechny prodejny primární sítě ve světě nové uspořádání interiéru. V roce 2017 již proběhla transformace téměř 150 prodejen, dalších 1 000 odstartovalo a v roce 2018 bude následovat téměř 1 500 dalších. Nové pojetí je již k vidění v Evropě (90 přestavěných prodejen), v Latinské Americe (39), na Středním východě (7) a v Asii (10).
Ve Francii se zapojila již čtyřicítka prodejen, například dealerství v Dijonu, Saint Denis, Remeši, Bordeaux a Clermont-Ferrand. Transformace celé primární sítě Citroën France bude dokončena v roce 2018.

Tuto přestavbu interiérů dealerství doplňuje i nová kolekce oblečení pro prodejce. Všichni dealeři dostanou nabídku na konci roku, na výběr budou 3 sady pro muže a 4 pro ženy, celá kolekce bude ladit s novým barevným pojetím prodejen značky. Aby byl pohodový dojem dokonalý, doplní oblečení tenisky, jaké nosí hostesky na stáncích značky během mezinárodních autosalonů.
zdroj: Citroën

8.12.2017 11:11
Více o tématu: Citroënnováoblečení

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist